2018-03-09, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
Tror att Paolo och Dragomir båda har bakgrund i samma taekwondoklubb, sen blev Dragomir större inom just det medan Paolo blev boxare.

Dragomir är helt klart tränad men han är väl runt 50 år. Paolo också men Paolo kör ju mycket kondition och ser därför ut på ett annat sätt. Tror också det är just meningen att karaktären ska vara stor och hårig.

Sen är Paolo en sämre skådis, har du sett Stockholmsnatt och 9 millimeter? Sevärda filmer helt klart. Men inte för skådespelarinsatserna utan för att Paolo med flera är så jävla pajiga att filmerna blir komiska.

Så min slutsats är att jag inte hade velat se Paolo i rollen. Han är ingen skådis.
Tack för intressant svar
Citera
2018-03-09, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Måste bara beundra Dragomir, vilken talang!!!
Han gör rollen så dj-a bra, mot den bittra med-
elålderskvinnan! Varför har man inte sett honom tidigare?? Helt suverän!!!
Medan jag då inte tycker att han tillför serien något alls.
Citera
2018-03-12, 04:51
Medlem
rikastistorstans avatar
Fan vad skönt att se den jobbiga skökan övergiven och hatad av alla. Hoppas Patrik lämnar henne och ungarna inte vill ha med henne att göra mer. Vill se henne spendera resten av serien i periferin som en bänkalkis. Men tyvärr är det här en jävla svennebananserie så nästa avsnitt är allt förlåtet och alla lyckliga igen.
Citera
2018-03-12, 05:18
Medlem
fearreapers avatar
Kolla på tv.nu så ser du 2 avsnitt framåt.
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Fan vad skönt att se den jobbiga skökan övergiven och hatad av alla. Hoppas Patrik lämnar henne och ungarna inte vill ha med henne att göra mer. Vill se henne spendera resten av serien i periferin som en bänkalkis. Men tyvärr är det här en jävla svennebananserie så nästa avsnitt är allt förlåtet och alla lyckliga igen.
Citera
2018-03-12, 05:39
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper

Nja, jag gillar inte att bli spoilad. Jag vet ändå hur det kommer sluta till sist. Tyvärr kommer inte skökan bli lämnad av alla, bli heroinist och börja gå på gatan. Nej då, dom kommer vara lite sura på skökan nu men snart är allt förlåtet och hela säsongen slutar med att alla är lyckliga och glada i sina fantastiska moderna och progressiva bonusfamiljer. Mede vågar visa känslor och får tillbaka sin alldeles lagom passionerade babbe, skalle-Per hittar till slut kärleken, Patrik och dottern förlåter skökan trots hor, ständiga lögner och gnäll, dottern och mulatt-Matteo är lyckligare ihop än någonsin för det vore alldeles för kontroversiellt att i en Svt-produktion låta tonårsdottern dejta en svensk kille. Hela säsongen avslutas med att alla samlas och firar en mysig jul/midsommar/ramadan ihop.
Jag hatar den här serien så otroligt jävla mycket men mest hatar jag mig själv för att jag tittar på den!

Edit: Tror mest att jag tittar för att dottern är så jävla söt!
Senast redigerad av rikastistorstan 2018-03-12 kl. 06:19.
Citera
2018-03-12, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper

Hur kan du se 2 avsnitt framåt? Det är väl bara förhandsvisning på dagens avsnitt?

F.ö. så är manusförfattarna åtminstone konsekventa med att Lisa alltid tar de mest idiotiska besluten, och att ingen gör något för att stoppa henne.

Senast redigerad av Plantfjant 2018-03-12 kl. 12:58.
Citera
2018-03-12, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantfjant
Hur kan du se 2 avsnitt framåt? Det är väl bara förhandsvisning på dagens avsnitt?

F.ö. så är manusförfattarna åtminstone konsekventa med att Lisa alltid tar de mest idiotiska besluten, och att ingen gör något för att stoppa henne.

Jag tror att personen menar att man kanske får veta för mycket genom att läsa tv-tablån?
Jag blev positivt överraskad över dagens avsnitt(även fast jag blir lika förvånad var gång jag ser Emma som spelas av Regina och vill liksom bara peta ut henne ur serien. Stygg människa som verkar njuta av att Lisa trasslar till sitt liv, så att hon själv med sin tomhet och idiotism kan få känna sig lite normal?). Ja, för första gången så skrattade jag gott och det var åt "Jag är Los nya pappa" eller om han sade "Låtsaspappa!". Ha,ha,ha!
Citera
2018-03-12, 19:39
Medlem
Tycker ändå Regina Lund gör den där rollen bra, folk blir irriterade på henne och det är väl precis vad det är tänkt att karaktären ska göra.
Citera
2018-03-12, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jag tror att personen menar att man kanske får veta för mycket genom att läsa tv-tablån?

Ok då fattar jag. Finns info om alla avsnitt nu, så nu vet jag hur det slutar...
Citera
2018-03-12, 22:10
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plantfjant

Ja, det är nästan konstigt hur Lisa blivit värsta skurken i denna säsong. I den första säsongen var alla rätt odrägliga, men både de vuxna och barnen har lugnat ner sig och blivit rätt sympatiska allihop i den andra säsongen — utom Lisa då som blivit en riktigt oärlig, omoralisk, korkad och rent allmänt inkompetent människa! T o m Emma, som ska vara utflippad och konstig och dessutom en jobbig snyltgäst, har fler kloka tankar och gör mer för husfriden än Lisa!
Citera
2018-03-12, 23:16
Medlem
InflatableBoppos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Måste bara beundra Dragomir, vilken talang!!!
Han gör rollen så dj-a bra, mot den bittra med-
elålderskvinnan! Varför har man inte sett honom tidigare?? Helt suverän!!!

Om du gillar Dragomir kanske du uppskattar serien Alex spelar där huvudrollen i viaplay original serie. Kan själv inte ge ett omdöme då jag inte har sett den.
Citera
2018-03-12, 23:20
Medlem
Dagens avsnitt var kanonbra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här