Citat:
Ursprungligen postat av
thepirate
Tog 1-2 om dagen (4 mg) i cirkus en vecka, därefter har jag tagit en halv, alltså 2 mg, var 4-6 dag utan någon nämnvärd skillnad i effekt. Har inte tagit i direkt syfte att berusa mig när jag tagit dessa halvor, men de ger mig en bibehållen effekt mot vardaglig stress och ångest.
Det där med minnet som du nämner hade jag också problem med, till en början. Det har nu försvunnit.
Jag älskar dessa. Jag är inte väck eller ens känner mig benzad. Bara att stressen och ångesten inte finns.
Sover med riktigt dåligt på dessa men jag har nog aldrig varit så lycklig som när jag tar denna.
Även på TS norfluraz, dock är askens starkare den sover jag på bra med. E
Jag kommer lätt köpa på mig några tusen av denna om nertrappningen misslyckas vilket jag bestämt mig för att den inte får. Tar ca 12mg dag men skulle lätt inte behöva ta det. Kanske var tredje dag. Så ska nu göra ett test från och med imorgon ska jag se hur lång tid det tar innan oron ångesten kommer igen.
Fan vad jag älskar denna. Har rent pulver med. Som har gömts redan till tider det behövs.
Bara rädd denna höjer toleransen så min uttrappning blir svår. Därför måste jag nu vänta ut denna tills jag mår dåligt. Hoppas den har rättat till receptorerna. För jag känner mig helt normal.
Får se hur många dygn den sitter utan att må dåligt. Tur det blev extra pengar denna månad så man kan köpa på sig några hundra st.
Älskar denna nått sjukt mycket.