Citat:
Ursprungligen postat av
enstorlina1
TT/TS har de bästa Norflura.
Asken fick ett bra genomslag på sina tabbar i början, men bara av samma folk.
Nu vet jag inte, men man kan ju undra om de personerna fått lite extra i sina brev för att skriva skit om andra shoppars produkter eller höja Askens produkter. Bara en tanke.
För om man läser i tråden så tog folk deras 4mg och kunde knappt fungera i samhället.
Nu tar folk 4 av deras dubbelt så starka 8mg och känner lite?
Hur fungerar det?
Kommer det att komma ett gäng av folk efter helgen som höjer Askens tabbar igen.
Jag vågar sätta 2 av askens 4mg på det..

Jag har ej pratat skit om nån shop men jag har upplevt deras 4mg mindre aktiva än första rundan. Deras 8mg är det inget fel på dom är bra men för mig så är TS lätt överlägsna nu och jag köper ju så klart dom bästa. Eller vad hade du gjort??
Köpt dom sämre, tror inte det.
Asken är jävligt bra men tyvärr upplevde jag dom svagare men har från första gången jag köpte och andra gången och ska göra ett prov för jag e helt full av Norflurazepam så kan ju vara det som gör det. Jag tog dock sista 2st från TS igår och känner av dem än. Inte ens mitt ethylphenidat biter på mig. Då har jag värden upp till månen. Så väntar nu en vecka sen ska jag se.
TS ger mig mest för pengarna då blir det dom. Sen deras första batch var rent skit men det har dom ju ändrat så jag passar på för att få tryckta piller till samma pris som att köpa rent är ju dunder.
Nej nog snackat det kommer ett testvnär jag fått ner värdena. Sen tycker jag faktiskt de första från asken är lite större om jag lägge dem brevid varandra men säkert som jag bara tycker. Tycker den första är lite tjockare än den andra. Jag skulle kunna kolla nu om den första omgången smakar mer mint än andra men väntar tills jag e säker på vad jag gör. Har mg våg med och ska väga pillerna. Se om det skiljer i vikt men har den hos min polare nu.
Jag köper iaf det jag finner ge bäst för pengarna och just nu är det TS.
See ya.