2017-03-31, 15:02
Medlem
lilamobils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilamobil
Intog precis 8 mg från asken (2 st 4 mg). Dessa smakade ingenting, men återkommer om jag känner att jag börjar känna ångestdämpande etc. Gröning till asken btw som vanligt som levererar efter 1 dag.

Är det mer värt att beställa hem TT's 10 mgare?
Blir nog att beställa från TT nästa gång. Dessa håller inte måttet imo.
Citera
2017-03-31, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lilamobil
Blir nog att beställa från TT nästa gång. Dessa håller inte måttet imo.

TT/TS har de bästa Norflura.

Asken fick ett bra genomslag på sina tabbar i början, men bara av samma folk.
Nu vet jag inte, men man kan ju undra om de personerna fått lite extra i sina brev för att skriva skit om andra shoppars produkter eller höja Askens produkter. Bara en tanke.

För om man läser i tråden så tog folk deras 4mg och kunde knappt fungera i samhället.
Nu tar folk 4 av deras dubbelt så starka 8mg och känner lite?

Hur fungerar det?
Kommer det att komma ett gäng av folk efter helgen som höjer Askens tabbar igen.
Jag vågar sätta 2 av askens 4mg på det..
Citera
2017-03-31, 20:05
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enstorlina1

Nu vet jag inte, men man kan ju undra om de personerna fått lite extra i sina brev för att skriva skit om andra shoppars produkter eller höja Askens produkter. Bara en tanke.

För om man läser i tråden så tog folk deras 4mg och kunde knappt fungera i samhället.

Hur fungerar det?
Kommer det att komma ett gäng av folk efter helgen som höjer Askens tabbar igen.

Kan inte direkt komma ihåg någon som sagt att askens första 4MGare gjorde dom o fungerande i samhället. Enda folk sagt om dem är att dom var bättre än TT´s första batch.
Citera
2017-03-31, 22:14
Bannlyst
Citat:

Hur fungerar det?

Jag har ej pratat skit om nån shop men jag har upplevt deras 4mg mindre aktiva än första rundan. Deras 8mg är det inget fel på dom är bra men för mig så är TS lätt överlägsna nu och jag köper ju så klart dom bästa. Eller vad hade du gjort??
Köpt dom sämre, tror inte det.

Asken är jävligt bra men tyvärr upplevde jag dom svagare men har från första gången jag köpte och andra gången och ska göra ett prov för jag e helt full av Norflurazepam så kan ju vara det som gör det. Jag tog dock sista 2st från TS igår och känner av dem än. Inte ens mitt ethylphenidat biter på mig. Då har jag värden upp till månen. Så väntar nu en vecka sen ska jag se.
TS ger mig mest för pengarna då blir det dom. Sen deras första batch var rent skit men det har dom ju ändrat så jag passar på för att få tryckta piller till samma pris som att köpa rent är ju dunder.

Nej nog snackat det kommer ett testvnär jag fått ner värdena. Sen tycker jag faktiskt de första från asken är lite större om jag lägge dem brevid varandra men säkert som jag bara tycker. Tycker den första är lite tjockare än den andra. Jag skulle kunna kolla nu om den första omgången smakar mer mint än andra men väntar tills jag e säker på vad jag gör. Har mg våg med och ska väga pillerna. Se om det skiljer i vikt men har den hos min polare nu.

Jag köper iaf det jag finner ge bäst för pengarna och just nu är det TS.

See ya.
Citera
2017-03-31, 22:33
Medlem
Citat:

Hur fungerar det?
Du får nog läsa lite bättre, flera som talar emot askens nya batch, bl.a. Jag.
Citera
2017-04-01, 00:37
Medlem
200kgs avatar
Hur är askens gula 8mg?
Edit: Är 4mgarna bättre eller skiljer det ingenting?
Senast redigerad av 200kg 2017-04-01 kl. 00:50.
Citera
2017-04-01, 13:50
Medlem
lilamobils avatar
Citat:

Hur fungerar det?
Ja jag intog 6 st 4mg från asken igår, drack några glas vin och helvete vad flöddrad jag vart. Jag må vara lättpåverkad av alkohol, men inte på det sättet av några glas vin bara. Så med alkohol fungerar de väl. Jag skickade meddelande till asken och frågade om den nya batchen inte alls är lika mycket av det verksamma ämnet som i den första och att jag mest blev seg av den nya batchen. Får se om de svarar. Det är synd tycker jag då asken är bland de bästa shopparna imo.

Ska beställa från TT och jämföra. Om askens nyare batchar är som de första så blir det nog återigen askens. Min vän tyckte dock att dessa 4mg (nya batchen) fungerade ypperligt, placebo kanske? Återigen, vi alla påverkas individuellt. Ska tilläggas också att min vän inte ätit benso på ett bra tag och tar det inte så jätteofta.
Senast redigerad av lilamobil 2017-04-01 kl. 13:53.
Citera
2017-04-01, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Jag har ej pratat skit om nån shop men jag har upplevt deras 4mg mindre aktiva än första rundan. Deras 8mg är det inget fel på dom är bra men för mig så är TS lätt överlägsna nu och jag köper ju så klart dom bästa. Eller vad hade du gjort??
Köpt dom sämre, tror inte det.

Asken är jävligt bra men tyvärr upplevde jag dom svagare men har från första gången jag köpte och andra gången och ska göra ett prov för jag e helt full av Norflurazepam så kan ju vara det som gör det. Jag tog dock sista 2st från TS igår och känner av dem än. Inte ens mitt ethylphenidat biter på mig. Då har jag värden upp till månen. Så väntar nu en vecka sen ska jag se.
TS ger mig mest för pengarna då blir det dom. Sen deras första batch var rent skit men det har dom ju ändrat så jag passar på för att få tryckta piller till samma pris som att köpa rent är ju dunder.

Nej nog snackat det kommer ett testvnär jag fått ner värdena. Sen tycker jag faktiskt de första från asken är lite större om jag lägge dem brevid varandra men säkert som jag bara tycker. Tycker den första är lite tjockare än den andra. Jag skulle kunna kolla nu om den första omgången smakar mer mint än andra men väntar tills jag e säker på vad jag gör. Har mg våg med och ska väga pillerna. Se om det skiljer i vikt men har den hos min polare nu.

Jag köper iaf det jag finner ge bäst för pengarna och just nu är det TS.

See ya.

Det var inte riktat till dig.
Rent generellt.

Jag tycker också att TS har de bästa.
Citera
2017-04-01, 22:55
Bannlyst
Citat:
Det var inte riktat till dig.
Rent generellt.

Jag tycker också att TS har de bästa.

Nej det förstod jag jag bara skrev vad jag tyckte. Förlåt om jag riktade det mot dig men tror inte jag gjorde det. Hur som helst var det inte riktat mot dig eller någon annan. Bara mina egna tankar och vad jag tycker är bäst. 🙂
Citera
2017-04-01, 23:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Hur är askens gula 8mg?
Edit: Är 4mgarna bättre eller skiljer det ingenting?

8mg tycker jag är bra. Mycket mint smak och gör det dom ska så dom lever upp.
Fast just nu väljer jag TS då han har en bra produkt men på Askens 8or kan du känna dig säker. Om inte så är det nått som gått väldigt snett. Fast tror jag knappast.
Citera
2017-04-02, 00:27
Medlem
XajteNs avatar
Vadå fattar inte det här med mintsmak? Beställt den här skiten flera batcher från asken även om jag lägger under tungan eller tuggar så smakar det bara mjöl smaklökarna är det inget fel på skall tilläggas då all annan benso smakar som den ska.
Citera
2017-04-02, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
8mg tycker jag är bra. Mycket mint smak och gör det dom ska så dom lever upp.
Fast just nu väljer jag TS då han har en bra produkt men på Askens 8or kan du känna dig säker. Om inte så är det nått som gått väldigt snett. Fast tror jag knappast.

Mina 8 från asken har en ordentlig smak av mint iaf, de är fan kanon!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in