Citat:
Ursprungligen postat av
LemPica
Förstår inte alls denna lycka av Norfoflurazepam.
Jag sover högst 2-2 2/1 timme på 8-12 8 miggar.
Då är jag tvungen att gå upp och fylla på med lika många.
Vissa byter blir det tre påfyllningar.
Jag har ingen extrem toleransen t.o.m bättre. Sover bra på 4-5 10 mg Stilnoct en hel natt.
Sov t.o.m bättre på Askens 4 mg.
Håller med dig och det har jag skrivit flera gånger att man sover fan inte bra på denna. I början sov jag riktigt bra i ca 1-2 veckor men sen började det bli att jag vaknade varje/ varannan timme fast detta fixar jag med en till 2st cirkadin (melatonin) har jag ifs för dom går på högkostnadsskyddet.
Bara gå till läkaren be att få denna fast då likamedlet melatonin 2mg. Sen jag började med det sover jag bättre än på många många år och det slår alla sömnpiller i Sverige.
Tror denna bara binder svagt till dom receptorerna för sedering och sen släpper efter nån timme. Så upplever jag dom iaf.
Satan vad dom jag tog innan från asken har smått på. Snart hemma och blir en power nap direkt. Sen har jag sub med vilket boostar effekten på sederingen. Men denna benzo är bara en ren ångest dödare utan att bli väck samt klipper den stressen och oron.
Det är så här medicin ska funka för om vi säger man fått kraftig eufori då hade den tappat det jag söker. Må bra utan att behöva känna jag måste ta en drog för det med eufori mm mm. Det sabbar bara då jag anser mig klar i drogvärden.
Enda jag vill är att funka som människa vilket denna får mig till.
Alla säger dom inte sett mig så här glad, social, inte drar sig undan heller på 9-10år.
Så ni som söker nått att bli väck på får ta och köpa nått ni blir väck på.
Samt om man redan är en social framåt person ser jag inte meningen ens med att ta droger. Då det till 80-90% är folk som mår skit som tar droger.
Får en mycket mycket renare klarare feeling på askens Norflurazepam än på TS men TS är faktiskt jävligt bra dom med. Det ska jag inte sticka under stolen med.
Fast som sagt askens känns mer proffesionellt gjorda än TTs TS men skit samma för båda gör det dom ska. Dock leder ju asken. Kommer nog altid att göra med då dom är ett äkta bolag.
Går att kolla dom på bolag eller företag.
Därför blir det klart bättre produkter men hyllar TS för han sköter sin verksamhet med flaggan i topp.
Sen försöker dom få in flera saker på RC marknaden än andra så tror dom sitter på några bra benzon som lär komma i framtiden. Fast det gör även asken.
Nej dax å sova nu nån timme.
Ta hand om er.