2017-06-12, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Contin
Tjena alla fblurkers!
Jag köpte askens 8mg kapslar och dom funkade hyfsat mot gad, social fobi. Det jag undrar är om tt's tabbar är bättre eller om dom är jävligt ojämna, dom är ju billigare i Bulk så om någon vänlig själ har provat båda så är svar uppskattat!

Mvh

Köp inte TT/TS Norflurazepam batch de har nu.
De har gjort det igen och jag svär dom ligger på Max 2mg styck.
Märkte jag fick abstinens som fan samt vaknade tidigt. Så kollat nu ca 100st och får ta 6-7-8st för samma effekt som en 10mg

Nu lägger jag ner dom.
Har mailat dom men inget svar ens och vad tyder de på??

Fick lägga en order 8mg nu hos ask och deras batch är som den ska. La en 8a i munnen och kände mintsmaken av att bara lägga den i munnen.
Så var TTs innan nu e dom så underdoserade. Och läste nån annan märkt samma sak.
Sen att de inte ens svarar på mailen. Dåligt.
Citera
2017-06-13, 13:10
Medlem
Contins avatar
Tackar för snabbt svar!

Okej då var mina aningar rätt då, dom brukar göra fulingar titt som tätt och har mer eller mindre slutat köpt därifrån, askens 8or funkar perfekt tycker jag iaf
Citera
2017-06-13, 13:39
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tapio6
Kan omöjligt varit norfluraz i dem det lovar jag.

Nej tror inte jag heller. Minsta mängden norflura jag sätt sålts är på 4MG., Sen 8MG, samt 10MG. 2MG är alldeles för svaga norflura isf, så det är nog scam, säkert något annat skit i dem. Käkat ett 100 tal norflura och inte upplevt någon biverkning direkt. Käkade tex 15 stycken 4MG igår efter ett CS race då dom suger mot att somna efter CS. Inga bieffekter alls.
Citera
2017-06-14, 05:41
Medlem
Thibideauxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Envys
Bra gräs + noflura = hejdå

Too true brother. Så sjukt skum benz, ibland bästa som finns ibland nada de nada effekt.. och sen halveringstiden, iofs så har de räddat mig några ggr när ksalol varit slut i området.
Egentligen borde staten ge ut dessa gratis bara så folk inte fuckar ur för mycket haha.
Jävlar va jag hittade på sattyg i höstas när de var flunitrazolamens epok. 4 månader jag inte kommer ihåg, när jag väl kom ur dimman hade ja gjort exet gravid...tur att abort och benz finns helt enkelt haha.

OnT: Vaknar fan varje morgon med en två-puffad masterspliff i sängen med nått helt ointressant konstant rullandes på laptopen, helt jävla lost tills jag druckit kaffe och fått i mig nikotin. Eller affe eller concerta, om katten själv får välja haha.
Citera
2017-06-14, 16:17
Medlem
Whitks avatar
Citat:
Kan omöjligt varit norfluraz i dem det lovar jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Whitk
Tänkte ge en liten Uppdatering.

Köpte 100 (fick 78) Norflurazepam (RC)

Åt ca: 68st av dom på ca: 10 dagar.

I förrgår in till akuten, över 40grader feber, bajsar mängder blod, brain zaps till ett helvete, hostar lungorna ur kroppen, kräks och sprängande huvudvärk.

3st Blododlingar, 4 urinprover, 3 avföringsprover.

Idag ska jag få en kamera uppkörd där bak. :/

Dom har inte en aning om vad det är för fel på mig.

Inte sagt att jag ätit fluran..
men ligger fortfarande inlagd på ett sjukhus.

Så.. det här kommer jag inte göra om

Citat:
Tack. Får se vad dom säger på läkarronden i morgon.

Nä det här var det inte värt! Fy för RC
/ WhitK

Citat:
Varför heter den Norflurazepam (RC) 2mg då?
Det var den jag beställde...

EDIT: Inte samma preparat som denna tråd handlar om?

Citat:
Ursprungligen postat av znor
Ah okej så du köpte från MA?
Dom kan ha haft i vad fan som helst.
Dessa 4mg/8mg funkar helt perfekt. Gått på benso i 11år+, dagligen, xanor mer än halva tiden, och kan bara intyga som många andra en väldigt bra "medicinbenso"
Hållt mig ifrån xanor liger ändats på 0,5mg xanor dag nu. Förut va det 10-12 med lika många valium.

Lycka till, och snacka med shoppen!

Citat:
Ja exakt. Fick veta av läkaren igår att jag fått salmonella bland annat..
Tveksamt om det är från Fluran.. Men blev ju dålig direkt 3 dagar efter jag börjat äta dom.
Det var då jag började skita blod, feber och fick brain zaps...

Skulle vilja veta vad det var i dom.. Han jag köpte dom av sa ju att dom var hempressade.
Kanske gjort det i ett smutsigt ostädat kök? :/

Men men.. Fått lämna sjukhuset nu iaf. Sjukskriven i två veckor...

/whitK

Här är mina tidigare trådar
Senast redigerad av Whitk 2017-06-14 kl. 16:20.
Citera
2017-06-15, 12:19
Medlem
sepekastrulls avatar
Fick hem en 100st blåa 4mg idag från asken. Tog 1 och sög på, smakade absolut ingenting. Jag har hört att den ska smaka mint-aktigt? Efter ett par sekunder så smulades hela sönder.

Har hört att asken alltid har legit varor, det som jag har fått verkar dock inte vara detsamma som ni har fått. Kass batch?
Citera
2017-06-16, 04:51
Medlem
Thibideauxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sepekastrull
Fick hem en 100st blåa 4mg idag från asken. Tog 1 och sög på, smakade absolut ingenting. Jag har hört att den ska smaka mint-aktigt? Efter ett par sekunder så smulades hela sönder.

Har hört att asken alltid har legit varor, det som jag har fått verkar dock inte vara detsamma som ni har fått. Kass batch?

Tyckte tyvärr också att askens senaste (beställde för ca 1 mån sen) blåa var dels ojämna men mest bara...veka..svårt att förklara. Hade inte käkat på nån månad innan det så tolerans borde inte vara en faktor, käkar aldrig särskilt stora mängder heller, mest medicinskt vid behov.

Köpte samtidigt 8orna och med de kan jag knappt gå utanför lägenheten efter nån timma och håller i länge, men blåa kändes inte likadant.

Hade gått på gula 10 ggr av 10.
Citera
2017-06-16, 08:39
Medlem
sepekastrulls avatar
Finns det någon mer här som beställt askens blåa på senaste, tycker ni i så fall det samma?
Citera
2017-06-16, 20:44
Bannlyst
Citat:
Här är mina tidigare trådar

Du har fått nån annan substans det svär jag på. De har bara satt norflura 2mg.

Synd denna med klassas nu.
Såg de lagt till den fast under ett konstigt namn. Kolla alla benzo och sök på den konstiga. Får man upp norfludiazepam vilken är samma benzo. Förstår inte varför shopparna inte rear ut dem.
Citera
2017-06-17, 04:57
Medlem
roppermans avatar
Något som jag tycker inte kan nämnas nog många gånger är att denna benso har en väldigt lång halveringstid på ~70h(44-100h).
Detta innebär att det tar cirka 3 dygn innan hälften av substansen eliminerats. Så om ni tar en tablett på 10mg och sen inte tar något mer så kommer ni att ha cirka 5mg i kroppen efter 3 dagar.
Så ni som flöddrar till det måste vara beredda på att det kan ta flera dagar innan ni är nyktra och kan fungera på jobb/skola/whatever.

Ni som självmedicinerar dagligen med denna måste komma ihåg att det tar ungefär 1-2 veckor innan ni når jämviktskoncentration(koncentrationen då dosen som tas/dag är lika stor som dosen som elimineras/dag) av substansen i blodet. Så var försiktiga med doseringarna och kom ihåg att substansen ackumuleras i kroppen vilket gör att effekten kan öka påtagligt under de första veckorna trots samma dosering/dygn.

Citat:

Såg de lagt till den fast under ett konstigt namn. Kolla alla benzo och sök på den konstiga. Får man upp norfludiazepam vilken är samma benzo. Förstår inte varför shopparna inte rear ut dem.

Är det denna du menar?

Annars får du gärna posta källan. Har letat som en galning på LV, FHI och regeringens hemsida utan att hitta något annat än dokumentet ovan.
Senast redigerad av ropperman 2017-06-17 kl. 05:06.
Citera
2017-06-17, 09:02
Bannlyst
Citat:

Googla man på RO 07-4065 så får man fram CAS: 39080-67-6
5-(2,6-difluorofenyl)-7-kloro-1-metyl-1,3-dihydro-2H-benso[e][1,4]diazepin-2-on

Men N-Desalkylflurazepam / Norflurazepam har CAS: 2886-65-9
7-kloro-5-(2-fluorofenyl)-1,3-dihydro-1,4-bensodiazepin-2-on

https://en.wikipedia.org/wiki/N-Desalkylflurazepam

Säker på att det är Norflura som klassas?
Senast redigerad av minmorfar 2017-06-17 kl. 09:56.
Citera
2017-06-17, 12:15
Medlem
Asså min helg har varit heeeeeelt faded utav askens 8mg. Intag bara utav en 8mg're lugn, ångestfri, relaxed laidback liksom. 2 stycken.. mådde fett. Efter det blev det inkls. 3 starköl. Men bara denna och röka rekommenderar jag STARKT. Man blir för benzo mysig. Ta inte för många 8mg're för då trillar du runt, som att ramla rätt inför dörren när mor lommade den.. Hahah fyfan vad jag garavade.

Poppade i mig 30mg i helgen, blir lika bäng 2 dagar senare utan tagit något. Må vara halveringstiden. Annars utan tvekan en välbehövd pill. Gå inte bland nära och kära, dom tyckte jag blev personlighetsförändrad utan att jag tyckte det efter 8-16mgare. 4,5/5 noflura🌼
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in