Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-21, 20:08
  #1261
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AndrewJohnson
Okej. Ja förmodligen kommer jag också att ta vid behov jag också. Ska jag smälta dem under tungan eller svälja hela?

Kommer oxå gå över till behov nu när jag trappat ner bra på dem.
Det med elschockar i hjärnan lät inte alls bra. Trodde inte det om denna då jag bara fått det på Triazolobenzos men började misstänka det när jag läste hur starka de är. Så över till behovs benzo sen diazepam ett tag för att sitta säkert att inte få EP anfall.
Citera
2017-05-21, 22:01
  #1262
Medlem
Reactants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzoistheshit
Antar din vän mår dåligt faktiskt för brukar bita bättre på dem som mår dåligt och så har han inte fått den sömn han behöver vilket man inte får när man mår dåligt eller så var han bara känsligare än du.

Det stämmer, han lider av mycket ångest och är mycket färskare än mig. Men att nämna är att även jag sov 12h kanske och var rejält flöddrad en bra tid efter. Det krävs väldigt mycket av denna för att man verkligen ska bli fläng men muskelavslappningen kommer tidigt och därför anser jag denna vara grym att ba mysa på.
Citera
2017-05-22, 13:20
  #1263
Medlem
habalabas avatar
Vågar man dricka alkohol dagen efter man tagit den här utan att bli helt galen? Tänkte på halveringstiden som var så lång.
Citera
2017-05-22, 16:52
  #1264
Medlem
bdbdbdbds avatar
Skulle inte rekommendera det , kan ju såklart variera mellan personer men räkna med kanske dubbel berusning även fast det var 24-48h sen du tog dessa.
Citera
2017-05-22, 17:38
  #1265
Medlem
Eutychoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzoistheshit
Nej denna är inte uppe för klassning än men då den funkar på folk som mår jävligt dåligt och inte är en som jag kallar det missbruks benzo så rear de ut för de har nog mängder av den. Jag ska ta ett parti på en 500st. Lätt. Samt av alla de olika doseringarna. Så man kan ta och trappa ner och hitta sin dos.
Hur vet du att den inte är uppe för klassning?
Citera
2017-05-22, 17:44
  #1266
Medlem
habalabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
Skulle inte rekommendera det , kan ju såklart variera mellan personer men räkna med kanske dubbel berusning även fast det var 24-48h sen du tog dessa.

Okej, får hålla mig till helgen då.
Citera
2017-05-22, 17:52
  #1267
Medlem
Mommejrs avatar
Du kan säkert dricka alkohol. Effekten sitter fan inte i 48 tim som vissa verkar påstå. Visst tar det lång tid för kroppen att få bort allt. Men effekten sitter då inte i så pass länge , Inte av den aktiva substansen iaf, säkert andra "benzo" metaboliter som ger effekter efteråt isf.
Jag själv skulle säga att effekt sitter i upp till 16-18tim. Sen efter effekt på kanske 10-16tim.
Men det är jag det, så uppfattar jag denna. Och det verkar tex tripsit också göra http://drugs.tripsit.me/norflurazepam

Har tagit detta ihop med tramadol förr, Då runt 16MG norflurazepam/300-400MG tramadol.
Var på gränsen att nodda av det, något jag aldrig gör när man tagit tramadol ensamt.

Har druckit öl på dem här också, 12MG norflurazepam och 5-6Stark öl. Blev full ja, blev kaos full ? nej.
Dom ölen sen xanor i stället dock hade lett till karatefylla. Men alla är vi olika, jag själv tycker bara dessa boostar alkohol eller opioider en aning. Men inte till den gränsen att man spårar ur totalt som med vissa andra benzo. Men vissa här verkar tycka dem är starka, andra tycker dem är sockerpiller. Jag klassar dom som någonstans mitt i mellan. Varken starka, eller svaga. Bara lagom.
Tyckte iaf senast jag drack öl på dem att det var nice. Drack dock rätt slött, satt mest och surfade/spelade .

Sen får man nog tänka på vilken dos man nu tagit. Säger vi att jag tar 4MG idag, och sen dricker imorgon kommer antagligen inte så mycket vara skillnad. Kastar man dock i sig över 12MG lr mer så kan det nog påverka-
__________________
Senast redigerad av Mommejr 2017-05-22 kl. 17:58.
Citera
2017-05-22, 18:00
  #1268
Medlem
bdbdbdbds avatar
Kan bara tala för mig själv och jag blev rejält berusad bara på 2 öl ungefär 48h efter jag testade denna.

Var dock första gången jag testade den då (3*4mg)

Ville bara dela med mig att det satt i längre än jag förväntat mig.

Sen dricker väl folk som de vill, precis som det ska vara
Citera
2017-05-22, 18:10
  #1269
Medlem
Mommejrs avatar
Ja alla är vi olika som sagt. Vissa påverkas mer än andra. Vissa på forumet tyckte ju tom flunitrazolamen som såldes var skit, medans jag själv blev helt väck av dem.
Vill man nu dricka dagen efter kan man ju börja slött iaf . Och se hur man reagerar . Inte börja med starksprit tex.
Var askens 4MG, som inhandlades när jag testade dessa med öl, samt tram nån vecka senare.
Första batchen då.
__________________
Senast redigerad av Mommejr 2017-05-22 kl. 18:12.
Citera
2017-05-23, 13:28
  #1270
Medlem
Whitks avatar
Har ätit dom i en vecka nu. Fick 39 grader feber i fyra dagar. Ser suddigt. Fick halsfluss.
Mår piss, huvudvärk som inte går över, el-stötar i kroppen

Prima grejer det där!


EDIT: Tänker ändå äta upp dom!
__________________
Senast redigerad av Whitk 2017-05-23 kl. 13:44.
Citera
2017-05-23, 20:34
  #1271
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitk
Har ätit dom i en vecka nu. Fick 39 grader feber i fyra dagar. Ser suddigt. Fick halsfluss.
Mår piss, huvudvärk som inte går över, el-stötar i kroppen

Prima grejer det där!


EDIT: Tänker ändå äta upp dom!

Tycker jag känner biverkningar också, använt dessa väldigt lite också, totalt ett 30-tal 4mg.

Känns inte som diazepam direkt som alltid var min favorit på tiden jag använde benso (smått återfall nu efter ångest och sömnproblem jag inte hitta nån bättre lösning på).

Ångesten försvann, sömnen kom tillbaka, sen får det visa sig vad det kostade.

Innan inte rört en benzodiazepin på ca 15 mån.
Citera
2017-05-23, 23:18
  #1272
Medlem
Reactants avatar
Har förmodligen redan behandlats tidigare i tråden men; det är rimligt att anta att denna är vattelöslig?

God kväll!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback