2017-11-17, 12:27
Medlem
Jag fick mina precis innan klassningen trots allt, och jag skulle uppskatta verkningstiden till typ 5+ dagar på 16 mg. Det är helt skrattretande hur lång halveringstiden är... tur att man inte tappar minnet eller blir för uppenbart påverkad, för då skulle de här vara helt oanvändbara. Typ one way ticket to unemployment. Också tur att man inte beställde typ 1000 styck för då skulle det förmodligen räcka ända fram till graven...

Annars så är effekterna nästan exakt som diazepam för mig. Samma mjukhet i kroppen, humörlyft och trötthet.
Senast redigerad av Shwp 2017-11-17 kl. 12:32.
Citera
2017-11-29, 18:41
Medlem
Hej.

Någon som testat Askens gula 8mg?
Bra grejer? Bara testat de blå 4mg tidigare. Stesolid liknande, men var som en zombie i ett par dagar efteråt.

Mvh
Citera
2017-11-29, 22:35
Medlem
sepekastrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St.Barger
Hej.

Någon som testat Askens gula 8mg?
Bra grejer? Bara testat de blå 4mg tidigare. Stesolid liknande, men var som en zombie i ett par dagar efteråt.

Mvh

Du kan ju prova att läsa lite i tråden.. Asken har inte dem gula längre heller. Den är klassad nu.
Citera
2017-12-05, 17:40
Medlem
Hur mår folket nu efter klassningen? Gått över till annat, tänt av? Tänker att det var ganska många och också folk som inte ätit benso innan som åt denna i ganska höga doser/länge.
Citera
2018-01-21, 22:01
Medlem
DocMartens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nup
Hur mår folket nu efter klassningen? Gått över till annat, tänt av? Tänker att det var ganska många och också folk som inte ätit benso innan som åt denna i ganska höga doser/länge.

Detta undrar jag också. Någon som tänt av? Isåfall hur är/var avtändningen?
Citera
2018-01-22, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocMarten
Detta undrar jag också. Någon som tänt av? Isåfall hur är/var avtändningen?

Jag trodde detta skulle bli ett helvete. Jag åt ändå från vår till klassning men ökade aldrig dosen, aldrig fungerat så bra. Tog en 4a var 4e dag ungefär, kände inte av den, men kunde sova som en normal person alla dagar. Det är väl ändå en jävligt bra fungerande medicin om man inte behöver höja dosen, och inte gör en groggy eller så.

Jag fick lite panik inför klassningen men mina symptom hade nog varit löjliga Kan inte utvärdera heller, köpte flualpra som nödraket för sömnen. Jag skulle fan äta en nerbajsad myrstack om jag fick dessa igen, flualpra är kiss.

Det jag undrar är dessa som äter 5st 8mg om dagen osv?
Citera
2018-02-13, 18:36
Medlem
de var bra..
Senast redigerad av Tolvfingrar 2018-02-13 kl. 18:57.
Citera
2018-02-13, 19:56
Medlem
Någon som stött på en vit med brytskåra?
Citera
2018-02-14, 00:52
Medlem
DocMartens avatar
Citat:

Det jag undrar är dessa som äter 5st 8mg om dagen osv?

Ja, det är ungefär det jag undrar också.

Även de som tog en om dagen, då de ändå är så pass starka, lång halveringstid på det.
Dessa var ju oerhört populära, men efter klassningen har tråden dött helt.

Trodde att tråden skulle vara full med inlägg där folk skrev hur dåligt dom mådde och hur avtändningen artade sig på denna. Men det är verkligen helt dött. Kan det verkligen vara så att denna var så pass mild i avtändningen? Eller har alla gått över till andra benso bara?

Själv är jag ingen bensokille direkt, men jag använde dessa vid behov fram till klassningen.
Kommer ihåg första gången jag provade en 8mg, sov bort hela helgen typ. Det var ju inga svaga piller direkt. Folk jämförde ju 8mg med 20-30mg Stesolid/Valium.

Citat:
Ursprungligen postat av Tolvfingrar
Någon som stött på en vit med brytskåra?

Aldrig sett dom i det utförandet, men jag köpte bara från Asken, de gula och blå.
Kommer/finns säkerligen redan hundratals olika varianter på denna nu.
Senast redigerad av DocMarten 2018-02-14 kl. 00:54.
Citera
2018-02-16, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocMarten
Ja, det är ungefär det jag undrar också.

Även de som tog en om dagen, då de ändå är så pass starka, lång halveringstid på det.
Dessa var ju oerhört populära, men efter klassningen har tråden dött helt.

Trodde att tråden skulle vara full med inlägg där folk skrev hur dåligt dom mådde och hur avtändningen artade sig på denna. Men det är verkligen helt dött. Kan det verkligen vara så att denna var så pass mild i avtändningen? Eller har alla gått över till andra benso bara?

Själv är jag ingen bensokille direkt, men jag använde dessa vid behov fram till klassningen.
Kommer ihåg första gången jag provade en 8mg, sov bort hela helgen typ. Det var ju inga svaga piller direkt. Folk jämförde ju 8mg med 20-30mg Stesolid/Valium.

Aldrig sett dom i det utförandet, men jag köpte bara från Asken, de gula och blå.
Kommer/finns säkerligen redan hundratals olika varianter på denna nu.

Jag tog dom från våren och fram till klassningen men tog bara en var 4e dag eller nåt, kunde somna lätt varje kväll så behövde inte mer. Tror inte jag kände någonting, förutom att sömnen började bli svårare ibland men där gjorde flualpra susen

Norflurazepam var det bästa jag tagit i medicinskt syfte, ska dom klassa en sån bra så får dom fan erbjuda den på recept iaf! Var lugn i humöret, och kunde somna. Kände inte av några andra ruseffekter, minnesluckor, övertrötthet eller något. Är det inte en mirakelmedicin förklarad? Bättre än imovane/vaddennuheter, och kan bara gå av skiten utan att märka det. Kan man få udantag hos läkare? Kan tänka mig att den finns på recept någonstans på jorden.
Senast redigerad av Nup 2018-02-16 kl. 19:28.
Citera
2018-02-16, 19:47
Medlem
Citat:
Jag tog dom från våren och fram till klassningen men tog bara en var 4e dag eller nåt, kunde somna lätt varje kväll så behövde inte mer. Tror inte jag kände någonting, förutom att sömnen började bli svårare ibland men där gjorde flualpra susen

Norflurazepam var det bästa jag tagit i medicinskt syfte, ska dom klassa en sån bra så får dom fan erbjuda den på recept iaf! Var lugn i humöret, och kunde somna. Kände inte av några andra ruseffekter, minnesluckor, övertrötthet eller något. Är det inte en mirakelmedicin förklarad? Bättre än imovane/vaddennuheter, och kan bara gå av skiten utan att märka det. Kan man få udantag hos läkare? Kan tänka mig att den finns på recept någonstans på jorden.

Krävs väldigt mycket forskning för att lägga till ett läkemedel skulle jag gissa på och sen finns det ju väl knappt nån som gått på det 2-3 år eller längre.. Efter ett sånt bruk kanske njurarna är trasiga, man vet aldrig med RC's.
Citera
2018-02-16, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rynkeby
Krävs väldigt mycket forskning för att lägga till ett läkemedel skulle jag gissa på och sen finns det ju väl knappt nån som gått på det 2-3 år eller längre.. Efter ett sånt bruk kanske njurarna är trasiga, man vet aldrig med RC's.

Kan man ställa upp som testkanin? Jag känner mig trygg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in