2017-06-10, 16:07
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Envys
Kände du nåt av bennyn eller tog alkohol ruset över?

Jadå, det funkar säkert. Detta är ingen kaos benzo, så risken att man går helt loss efter ett par öl enligt mig är minimal, hade jag dock käkat Xanor och gjort samma sak hade jag antagligen vaknat utan minne, samt gjort massa dumheter, När jag blanda bärs och norflura så tyckte jag bara det blev en skön synergi mellan dem, samt kanske en lite extra boost på alkoholen.
Har även blandat med Tramadol, något jag aldrig noddat av tidigare ens vid doser vid 400-500MG.
Med Norflura dock så satt man nästan o nodda ett tag. Så jag tror den här substansen är relativt säker att blanda med saker, dock ska man nog ge fan i starka preparat som heroin,morfin ,fentanyl mm. Du kan börja med att dricka lite lätt, sen känner du efter om du nu blir för full lr inte. 8-12MG norflura bör göra alkohol ruset lite schysstare.
Citera
2017-06-10, 19:53
Medlem
Ät aldrig flera benzo på en gång. Ni blir bara otroligt jävla dumma i huvudet utan att fatta det själva.
Benzo ger aldrig rus, köp alkohol i stället, eller lyrica.
Citera
2017-06-10, 20:17
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av didi2
Ät aldrig flera benzo på en gång. Ni blir bara otroligt jävla dumma i huvudet utan att fatta det själva.

Du kanske blir det, men i måttlig mängd blir man inte dum i huvudet, det du talar om är flödder dose dum huvud.
Citera
2017-06-11, 02:41
Medlem
bdbdbdbds avatar
Jag är intresserad av att veta vilka biverkningar folk upplevt av detta.

Om vi jämför med diazepam som jag använt mkt (typ inga biverkningar)

Alltså upplevelser av biverkningar...

Funderar själv på att köpa fler nämligen medan de är oklassade, men tveksamt känns inte alls hälsosamma.
Citera
2017-06-11, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av didi2

På dessa tycker jag fan det är omöjligt att bli flöddrig på.
Citera
2017-06-11, 18:02
Medlem
Pommes.. började med en 8a.. drack 3-4 starköl åbros brygg. Poppade en till, inget märkvärdigt. Gräsmannen kom gåndes och köpte en 5a. Efter några bloss gungande planetet och gravationskraften försvagades och jag kände nästan så som att jag lyftes.

Jag kom ihåg grusgången jag gick på, 3-4 meter bred. Jag zikkzakkde från hörn till hörn. Normalt gående 5 min. För mig 20z och så ramlade jag innanför dörren när jag kom in. Annars blir jag bAra lite skön på flura.
Citera
2017-06-11, 18:12
Medlem
Whitks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitk
Spolade ner dom direkt när jag kom hem. Tänkte faktiskt inte på att lämna in dom på apoteket eller på sjukhus för analys.

Tack! Aldrig varit så dålig i mitt liv.

Snabb uppdatering.. en jourläkare ringde igår och sa att dom hittat nåt i mina blododlingar.
Ska in på sjukan igen i morgon och ta nya prover. Sjukskriven i 2 veckor till.. Smittskyddslagen inblandad nu.
Skulle ringa tillbaka till sjukhuset på torsdag när provsvaren kommit.

EDIT: Skyller inte allt detta på MA:s Norflurazepam (RC) 2mg.
Men blev sjuk när jag åt dom. Kan vara nåt annan jag åkt på också.
Får se vad som händer.... Borde ha lämnat in dom på analys
Senast redigerad av Whitk 2017-06-11 kl. 18:16.
Citera
2017-06-11, 20:34
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Envys
Pommes.. började med en 8a.. drack 3-4 starköl åbros brygg. Poppade en till, inget märkvärdigt. Gräsmannen kom gåndes och köpte en 5a. Efter några bloss gungande planetet och gravationskraften försvagades och jag kände nästan så som att jag lyftes.

Jag kom ihåg grusgången jag gick på, 3-4 meter bred. Jag zikkzakkde från hörn till hörn. Normalt gående 5 min. För mig 20z och så ramlade jag innanför dörren när jag kom in. Annars blir jag bAra lite skön på flura.

Verkar skumt det här.
Jag själv blir inte flöddrig alls vid höga doser plus alkohol även fast jag varit ren från Benzos någon vecka.
Citera
2017-06-12, 12:07
Medlem
Contins avatar
Tjena alla fblurkers!
Jag köpte askens 8mg kapslar och dom funkade hyfsat mot gad, social fobi. Det jag undrar är om tt's tabbar är bättre eller om dom är jävligt ojämna, dom är ju billigare i Bulk så om någon vänlig själ har provat båda så är svar uppskattat!

Mvh
Citera
2017-06-12, 18:12
Medlem
medlem9001s avatar
När är klassningnen?
Citera
2017-06-12, 19:30
Medlem
Bra gräs + noflura = hejdå
Citera
2017-06-12, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Whitk
Snabb uppdatering.. en jourläkare ringde igår och sa att dom hittat nåt i mina blododlingar.
Ska in på sjukan igen i morgon och ta nya prover. Sjukskriven i 2 veckor till.. Smittskyddslagen inblandad nu.
Skulle ringa tillbaka till sjukhuset på torsdag när provsvaren kommit.

EDIT: Skyller inte allt detta på MA:s Norflurazepam (RC) 2mg.
Men blev sjuk när jag åt dom. Kan vara nåt annan jag åkt på också.
Får se vad som händer.... Borde ha lämnat in dom på analys

Kan omöjligt varit norfluraz i dem det lovar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in