2010-12-11, 01:48
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGriffin
Någon sa Arvtagaren men om jag minns rätt så hette väl denna serie Peter Pantern?

Ja Peter Panter var det. Tack för den.
Citera
2010-12-11, 07:26
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Ja Peter Panter var det. Tack för den.

Se även inlägg 52.
Citera
2010-12-14, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Ett eminent blogginlägg av Erik Niva på temat: http://blogg.aftonbladet.se/bankoniv...e-rovers-stuff

Är det han el jag som har rätt när det gäller Skid Solos öde. Är det någon som har sista avsnittet?
Citera
2010-12-15, 16:28
Medlem
Citat:
The whole thing seemed to have been a bit rushed. For such a long-lived character one should have thought that his gruesome finale (problematic new turbo exploding at Imola, pitching Solo into a wall, him surviving in a wheelchair but presumably with facial injuries as you never see his face post-crash) would have been dragged out over a few issues. Instead it was all done and dusted in one fell swoop.

http://forums.autosport.com/index.ph...ic=71331&st=40
Citera
2011-02-15, 07:15
Medlem
Bluebeast72s avatar
Vad hette den lille tjocke med glasögon som kunde skjuta så enormt hårt?

För övrigt gjorde tråden mig sugen att börja samla Buster igen.
Citera
2011-02-15, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Vad hette den lille tjocke med glasögon som kunde skjuta så enormt hårt?

Bullen?
Men det var inte SÅ hårt, utan mest bara att han kunde få till oerhörda skruvar. Hans lagkamrat Super-Mac kunde däremot skjuta enormt hårt.
Citera
2011-02-15, 08:18
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straiter
Bullen?
Men det var inte SÅ hårt, utan mest bara att han kunde få till oerhörda skruvar. Hans lagkamrat Super-Mac kunde däremot skjuta enormt hårt.
Ja just det, Bullen..

Fan vilka minnen du väckte nu, som att ligga o bläddra i den igen på pojkrummet. Super mac ja, hade inte denne blont hår o var rätt stor o ståtlig?

Minns oxå en kille jag tyckte var skitbra, tror den hette åshöjdens bk eller nåt sånt. Var alltid spännade macher o denne brukade avgöra, mörkhårig tror jag. Vet ju att den var svartvit men det var tecknat så vill jag minnas.
Citera
2011-02-26, 20:28
Medlem
Drunkpunks avatar
Usch, man har sannerligen haft många fina stunder med Buster! Gillade speciellt, som väldigt många andra, Super-Mac och Bullen bäst. Minns att jag speciellt var ytterst fashinerad av Bullens otroligt nördiga utseende, och även Super-Macs lejonman till hockeyfrilla! Åshöjdens BK var förövrigt också en höjdare!

Ska nog fan läsa igenom en gammal bustertidning nu ikväll, bara för att hedra denna underbara serie..
Citera
2011-02-26, 20:46
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drunkpunk

Ska nog fan läsa igenom en gammal bustertidning nu ikväll, bara för att hedra denna underbara serie..

Jag köpte en årgång från 80-talet på Tradera för några månader sedan. Man tyckte ju att de var underbara som barn, men med dagens ögon tyckte jag tidningen var rätt kass helt ärligt. Historierna är rätt fjantiga och förutsägbara och teckningarna är sällan särskilt snygga.
Citera
2011-02-26, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Ja just det, Bullen..

Fan vilka minnen du väckte nu, som att ligga o bläddra i den igen på pojkrummet. Super mac ja, hade inte denne blont hår o var rätt stor o ståtlig?

Minns oxå en kille jag tyckte var skitbra, tror den hette åshöjdens bk eller nåt sånt. Var alltid spännade macher o denne brukade avgöra, mörkhårig tror jag. Vet ju att den var svartvit men det var tecknat så vill jag minnas.

Edward Engmark
Brorsan hette Jorma om jag inte minns helt fel.
Underbara serier.
Citera
2011-02-26, 22:14
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vippen87
Edward Engmark
Brorsan hette Jorma om jag inte minns helt fel.
Underbara serier.
Du har nog fan rätt. Skall ta bilen im tror jag till närmsta seriehandlare o införskaffa ngr buster igen. Onekligen ett sriemagasin som satt spå o fylldes av kvalite o genomtänkte serier.

Håller garanterat än för alla kids men det e väl bara data med dagens ungdom
Citera
2011-03-22, 19:00
Medlem
Åfyfan vad nostalgisk jag blev. Jonny Puma alltså... å Rovers United... med igelkotten eller vad han hette...
Fanns det en serie som hette "Greppet Direkt" eller liknande? Varje gång jag tänker på buster så tänker jag på just "Greppet Direkt"...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in