2017-11-02, 21:39
Medlem
Cilangs avatar
Slutade kolla efter att Jeppe åkte. Vilken jävla potential den här säsongen hade men fy fan vad produktionen förstörde.
Citera
2017-11-02, 21:54
Medlem
Igen, produktionen styr.

Lika trist är att Smail Anna Kristian o Emma är med på det. I dunken snackar de alla som att ja, vi är störst o bäst o alla andra är bara deltagare för att höja oss.

Boring
Citera
2017-11-02, 22:00
Medlem
Instant-Neccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cilang
Slutade kolla efter att Jeppe åkte. Vilken jävla potential den här säsongen hade men fy fan vad produktionen förstörde.

Håller med
Citera
2017-11-02, 22:21
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulgarvet
Jeppe och Johan måste ju vara pyskopater på riktigt. Visst dom är där för att spela och vinna pengarna. Men så sjukt dåliga förlorare och skulle gå över lik för att vinna. Tkr det är skönt att dom åkt ut. Sitta och garva i synken över hur lättlurade de andra deltagarna är. Spelar på andras känslor och låtsas bli arga och ledsna och sen går och garvar. De mest känslokalla manipulatörerna jag nånsin skådat. Hade varit sjukt besviken om det varit Jeppe och Johan som stått i finalen.
Tror Hermansson gjorde sina 'mesiga' val för att han innerst inne visste att både Jeppe och Johan i slutet skulle ha offrat honom utan tvekan. Nu tog han sig till final istället. Bra gjort. Jag tror han tar hem hela skiten.

Om du tror att dom här harmlösa killarna är psykopater på riktigt har du nog aldrig stött på eller läst om en riktig psykopat. Hela idén med Paradise hotel är ju att dom ska manipulera och ljuga och lura varandra, har du aldrig tänkt på det??
Citera
2017-11-03, 14:31
Medlem
Crashs avatar
hermansson har ju verkligen glidit räkmacka till finalveckan. sämst på att tävla så han kom in sist i huset, sjukt att det skulle vara en fördel förresten.
Citera
2017-11-03, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crash
hermansson har ju verkligen glidit räkmacka till finalveckan. sämst på att tävla så han kom in sist i huset, sjukt att det skulle vara en fördel förresten.

Instämmer.

Och sedan, till och med jag tycker nu det är jobbigt med massa tvistar hit och dit. Att deltagare ska åka ut så lätt pga nån tvist. Missade när Jeppe åkte så ska ta och kolla det på nätet få se hur glad han blev. Är ändå ganska nöjd med vilka som är i finalen, hejade inte på team Jeppe/Johan.
Citera
2017-11-04, 10:30
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cilang
Jeppe manipulerar deltagarna, men Smail manipulerar även produktionen.
Citera
2017-11-04, 12:01
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crash

ungefär de jag sa. va var ens poängen med ha motellet när ändå alla kommer in.

tycker mest synd om dessa 3 som åkte ut direkt för 3 allstar killar var immuna.
Citera
2017-11-05, 12:55
Medlem
Har inte sett hela säsongen men mina tankar...
Fattar inte varför många här tycker om Jeppe och Johan eller att de är så bra spelare, Kristian och Smail är vad jag sett bättre spelare än Jeppe och Johan.
Johan tror att han har snackat ihop sig med typ Hermansson om vem som ska ut sedan säger typ Kristian eller Smail något och han ändrar sig, samma sak med Mos.
Smail fick t.om. Sabina att göra dummaste valet och hon va typ stolt över det.
Jeppe och Johan med sin super genomskinliga plan att inte verka va vänner och Jeppe som börjar böla när det inte går hans väg...
Citera
2017-11-05, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
ungefär de jag sa. va var ens poängen med ha motellet när ändå alla kommer in.

tycker mest synd om dessa 3 som åkte ut direkt för 3 allstar killar var immuna.

Denna säsongen var mer gjort för allstars killarna så de 'vanliga' killarna var bara planerade att åka ut direkt lol
Citera
2017-11-05, 15:26
Medlem
fulgarvets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
Om du tror att dom här harmlösa killarna är psykopater på riktigt har du nog aldrig stött på eller läst om en riktig psykopat. Hela idén med Paradise hotel är ju att dom ska manipulera och ljuga och lura varandra, har du aldrig tänkt på det??

Jo d har jag. Men detta iskalla beteende trots att d är ett spel är inte kul nånstans. Att Jeppe går på Kristian en hel dag som är en 'mes' anser jag nästan vara mobbing. Visst d är ett spel men man behöver inte attackera en person en hel dag.
Citera
2017-11-05, 16:54
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulgarvet
Jo d har jag. Men detta iskalla beteende trots att d är ett spel är inte kul nånstans. Att Jeppe går på Kristian en hel dag som är en 'mes' anser jag nästan vara mobbing. Visst d är ett spel men man behöver inte attackera en person en hel dag.

PH är nog lite fel program för dig. Du bör nog kolla på Bonde söker fru istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in