2017-05-03, 00:49
Medlem
Kiggzors avatar
Sicken kass "vecka", händer inte ett dugg ju. Halva avsnittet ikväll är meningslös uppbyggnad för en parcermoni som aldrig ens kom tills slut.
Hoppas de skämmer ut sig mer nästa vecka istället.
Citera
2017-05-03, 00:52
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeHarrison
Exakt. Haidar är snäll men inte så smart. Jake är lite trög. Är han smart slår han ut Sanel. John borde verkligen prioritera sig själv framför Sanel.

Jag tror nog att Angelica ljuger för Jake och överraskar med att behålla Haidar faktiskt. Problemet är väl att kombinationen Lisa och John lär inte vinna många röster i final.

och de smartaste är att välja Haidar. vems röst mer kan Jake få förutom Sofie? Sämsta som kan hända för Finalveckan är att Haidar rycker då vet man redan att Lisa & Sanel vinner.

en sak som jag är stör mig är att veckorna inte blir färdiga. är typ en oskriven regel att PH-Veckorna skall avslutas med parceremoni stör mig på dessa jäkla cliffhangers senaste 2 säsongerna.

gå tillbaka till gamla konceptet det byggde upp en storpublik och ni har ändå överlevt 4-5 säsonger men lär inte överleva många år med detta koncept. folk kommer tröttna.
Senast redigerad av Hunden007 2017-05-03 kl. 01:01.
Citera
2017-05-03, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
och de smartaste är att välja Haidar. vems röst mer kan Jake få förutom Sofie? Sämsta som kan hända för Finalveckan är att Haidar rycker då vet man redan att Lisa & Sanel vinner.

en sak som jag är stör mig är att veckorna inte blir färdiga. är typ en oskriven regel att PH-Veckorna skall avslutas med parceremoni stör mig på dessa jäkla cliffhangers senaste 2 säsongerna.

gå tillbaka till gamla konceptet det byggde upp en storpublik och ni har ändå överlevt 4-5 säsonger men lär inte överleva många år med detta koncept. folk kommer tröttna.

Tycker det hade behövts en paus från Paradise Hotel faktiskt. TV3 har redan mjölkat sönder det med två säsonger på ett år och enbart två avsnitt i veckan. De två senaste säsongerna har varit de klart sämsta som visats på TV3. Och dagens kids tittar hellre på Ex on the beach än Paradise Hotel. Hoppas MTG börjar köra Big Brother istället.
Citera
2017-05-03, 04:07
Medlem
Cliffhangern sög ju. Sjukt onödigt. De kunde ju avslutat med hela parceremonin och så kunde man se fram emot finalveckan med 3 par kvar. Riktigt uselt.
Citera
2017-05-03, 04:12
Medlem
Haidar var ju faktiskt smart som tänker taktiskt och satsar på Angelica. Jake och John verkar redan har checkat ut och låtit Sanel vinna i förskott.

Bara jag som har en känsla av att om John och Vanessa vinner så kommer Vanessa göra en Sofie och vänta för länge så John hinner släppa kulan?
Citera
2017-05-03, 11:00
Medlem
Linguass avatar
Citat:
Haidar var ju faktiskt smart som tänker taktiskt och satsar på Angelica. Jake och John verkar redan har checkat ut och låtit Sanel vinna i förskott.

Bara jag som har en känsla av att om John och Vanessa vinner så kommer Vanessa göra en Sofie och vänta för länge så John hinner släppa kulan?

Hade faktiskt varit grymy kul om John vann
Citera
2017-05-03, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linguas
Hade faktiskt varit grymy kul om John vann

Om Angelica väljer Jake så är de två och Haidar uträknade. Då lär Sanel och Lisa stå mot Vanessa och John i final. Då tror jag att John vinner. Är Haidar med blir det svårare att förutse.

Om Lisa och John står mot Sanel och Lisa så är jag övertygad om att Vanessa och John vinner. De som hatar John men gillar Vanessa röstar på dem. Amanda kommer aldrig rösta på Sanel, Andrea, Lani-Kae Kevin, Haidar och Chris kommer välja John och Vanessa. Kanske Ewelina och Kevin H kommer göra det också. Känns som att de kommer få 2 röster fler eller något.

Om Angelica väljer Haidar det är då allt kan hända. Jag hoppas verkligen inte att Sanel vinner. Han har för mycket hybris. Jag hoppas på Vanessa eller Haidar i någon konstellation.
Citera
2017-05-03, 12:49
Medlem
Linguass avatar
Citat:
Om Angelica väljer Jake så är de två och Haidar uträknade. Då lär Sanel och Lisa stå mot Vanessa och John i final. Då tror jag att John vinner. Är Haidar med blir det svårare att förutse.

Om Lisa och John står mot Sanel och Lisa så är jag övertygad om att Vanessa och John vinner. De som hatar John men gillar Vanessa röstar på dem. Amanda kommer aldrig rösta på Sanel, Andrea, Lani-Kae Kevin, Haidar och Chris kommer välja John och Vanessa. Kanske Ewelina och Kevin H kommer göra det också. Känns som att de kommer få 2 röster fler eller något.

Om Angelica väljer Haidar det är då allt kan hända. Jag hoppas verkligen inte att Sanel vinner. Han har för mycket hybris. Jag hoppas på Vanessa eller Haidar i någon konstellation.

Du har säkert rätt i analysen, vi får se om Haidar lyckas hålla sig kvar eller om han är näst på tur.

Det absolut roligaste scenariot vore om John och Vanessa stod i final och om John var lite förutseende och släppte kulan strax innan Vanessa. En repris på repincidenten typ
Citera
2017-05-03, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linguas
Du har säkert rätt i analysen, vi får se om Haidar lyckas hålla sig kvar eller om han är näst på tur.

Det absolut roligaste scenariot vore om John och Vanessa stod i final och om John var lite förutseende och släppte kulan strax innan Vanessa. En repris på repincidenten typ

Hoppas det också 😂. Jag håller på Haidar men om han ryker så hoppas jag på John och Vanessa. Tyckte ganska illa om John men han är inte så dum som man tror. Tror också John hinner släppa kulan innan Vanessa.
Citera
2017-05-03, 14:53
Medlem
Jake verkar ju helt borta och har redan mentalt gett Sanel segern då han vill vara lojal till sin bro.
Citera
2017-05-03, 18:53
Medlem
Citat:
Jag hoppas verkligen inte att Sanel vinner. Han har för mycket hybris. Jag hoppas på Vanessa eller Haidar i någon konstellation.

Haha samma här! Sanel kändes mest OK av alla deltagare när säsongen började och jag höll på honom. Men med tiden när man kollat lite på hans instagram t.ex så beter han sig som han vunnit en Oscar eller liknande. Rätt så löjligt för en 27(?) åring att få hybris efter att ha deltagit i en dokusåpa som mest ger fans under 18år..

Har dock svårt att se honom förlora mot John..
Citera
2017-05-04, 20:25
Bannlyst
[quote=Arnemats|60619265]Tycker det hade behövts en paus från Paradise Hotel faktiskt. TV3 har redan mjölkat sönder det med två säsonger på ett år och enbart två avsnitt i veckan. De två senaste säsongerna har varit de klart sämsta som visats på TV3. Och dagens kids tittar hellre på Ex on the beach än Paradise Hotel. Hoppas MTG börjar köra Big Brother istället.[/QUOTE

De senast två säsongerna har det varit två tydliga grupper. Bygg upp en grupp till bakom kulisserna.. sedan slussar man in dem successivt..för att infiltrera..och skapa en ny, stark grupp därinne..

Sanel har inte fått kämpa särskilt mycket.. i slutänden handlar det om vilka som får en andra chans..
Både Jake, Ewelina och Sofia fick en andra chans.. ffa Jake och Sofia kom in sent..
I andra gruppen fick inte Chris komma in.. inte Andrea heller.. detta är helt avgörande i slutet..

Sanel har räddats av " breeev" och att deltagare fått andra chansen. Produktionen styr vem de vill skall vinna..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in