2017-11-02, 01:32
Medlem
hihahihas avatar
Satt Hermansson seriöst ett dygn på en stol utan tillgång till mat, vatten och en toalett? Svårt att tro.
Citera
2017-11-02, 01:35
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOneEyedSnake
Usch usch usch. Den här säsongen blir bara sämre och sämre ju längre den fortlöper. Och varje säsong blir sämre från år till år.
Aa o du blir bara äldre och äldre
Citera
2017-11-02, 02:08
Medlem
Centipedes avatar
Undra var Jeppe har blivit av har dom fått spärra in han på psyket eller?
Han var ju inte med tillsammans med dom andra utslagna i Paradise Motel Pandoras edition https://www.viafree.se/program/reali...asong-1/885190
Citera
2017-11-02, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Han var ju inte med tillsammans med dom andra utslagna i Paradise Motel Pandoras edition https://www.viafree.se/program/reali...asong-1/885190

Åker ut på ett jävla ägg. Alla allstar-deltagare har fått en extrachans att komma in utom han. Klart han blir lack och lämnar skiten, det hade jag också gjort.
Senast redigerad av Kimma7 2017-11-02 kl. 03:35.
Citera
2017-11-02, 06:22
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hihahiha
Satt Hermansson seriöst ett dygn på en stol utan tillgång till mat, vatten och en toalett? Svårt att tro.

Klart han inte gjorde.
Citera
2017-11-02, 06:28
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Åker ut på ett jävla ägg. Alla allstar-deltagare har fått en extrachans att komma in utom han. Klart han blir lack och lämnar skiten, det hade jag också gjort.

Dem jag tycker mest synd om är dock Tim och Rowan (eller vad fan han nu hette) som var med i början. Åka ända till Mexiko, kanske tagit ledigt från jobb osv och så får man aldrig ens chansen. Varför tog produktionen öht med dem när de ändå skulle bli utkastade andra dagen?
Citera
2017-11-02, 09:16
Medlem
wagisbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede

Jeppe är med på själva Pandoras Ask iallafall Inte mitt på dagen när Rebecca Stella ställde frågor till alla utslagna var han inte med, rätt konstigt men på kvällen är han med. Han och Kristian såg ut att ha lite otalt
Citera
2017-11-02, 09:18
Medlem
wagisbloms avatar
När Alex Drosso och Anna vann detta tänkte jag "PH är kanske inte riggat" men den tanken släppte så fort att All-star säsongen började typ!
Citera
2017-11-02, 09:25
Medlem
MettaFocks avatar
Hade inte Fanny fått chansen att berätta hur Mos åkte ut, så kanske Hermansson hade valt Sabina?
Citera
2017-11-02, 11:12
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hihahiha

Ja det gjorde han. Allt som sänds på tv är sant och oredigerat, speciellt Paradise hotel. Ingenting är riggat och Smail har inte alls blivit favoriserad av dom som jobbar med produktionen.
Citera
2017-11-02, 11:28
Medlem
fulgarvets avatar
Jeppe och Johan måste ju vara pyskopater på riktigt. Visst dom är där för att spela och vinna pengarna. Men så sjukt dåliga förlorare och skulle gå över lik för att vinna. Tkr det är skönt att dom åkt ut. Sitta och garva i synken över hur lättlurade de andra deltagarna är. Spelar på andras känslor och låtsas bli arga och ledsna och sen går och garvar. De mest känslokalla manipulatörerna jag nånsin skådat. Hade varit sjukt besviken om det varit Jeppe och Johan som stått i finalen.
Tror Hermansson gjorde sina 'mesiga' val för att han innerst inne visste att både Jeppe och Johan i slutet skulle ha offrat honom utan tvekan. Nu tog han sig till final istället. Bra gjort. Jag tror han tar hem hela skiten.
Citera
2017-11-02, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Efter det här avsnittet dog PH för mig. Bra jobbat produktionen!

Samma för mig, blev riktigt less.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in