Citat:
Ursprungligen postat av
Grumpe0000
Inte omöjligt. Råkade köra på henne. Får panik. Slänger in henne blodig i baksätet och åker och dumpar. Men det nämndes väl i nån artikel om något vapen? Och då förfaller ju det scenariot.
De har ikke funnet noe våpen, de vet heller ikke hvordan hun døde. Våpenet kan også være bilen? I en av de islandske nettavisene forstår jeg det som at politiet tror hun ble drept i den røde bilen der blodet ble funnet.
Et sted leste jeg at skadene trolig kom av at bilen hadde kjørt på et sted med dårlige veier som ikke var beregnet for biltypen. Kanskje de har kjørt på dårlige veier for å unngå overvåkningskameraer, eller de har kjørt rundt for å lete etter en egnet plass å dumpe liket.
Etter som jeg har forstått finnes det overvåkningskameraer i tunellene rundt om i området. Bilen ble ikke registrert i noen av disse. På stedet der skoene ble funnet hadde bilen oppholdt seg i 25 minutter lørdag rundt klokka 12.00. Der fantes det ingen overvåkningskameraer. I området der båten lå i kai, fantes det et overvåkningskamera med veldig god kvalitet. Det er kanskje derfor politiet uteslutter at hun ble tatt ombord i båten.
Enten har de skyldige god kjennskap til hvor overvåkningskameraene finnes, eller så har de bare hatt flaks (tur)