Förstår inte varför alla tyckte att allt "var så billig" osv osv.
Självklart var det en aning B att Björn gick från sängliggande till att helt plötsligt kunna skjuta. Dock låg han ju knappast i koma som någon försöker förklara.
Han var skadad, absolut, men inte så illa som vi försöker honom att vara.
Att Hanna skulle leda Mimicas till Christian var väl ganska självklart då hon garanterat visste om pucken långt innan hon tog bort den osv. Det jag dock blev förvånad över var dock att jag faktiskt någonstans trodde att de skulle spränga Mimicas i luften vilket i sin tur antagligen hade varit ännu mer sjukt då man undrat vart fan de hade fått tag i sprängdegen i ett sådant läge.
Jag tyckte det var ett ganska bra slut. Om det nu bli en ny säsong så har jag en känsla att Mimicas (Johan Falk-kvinnan) har på något sätt fixat en gps eller liknande på Blankas resväska och att man då kommer få se den jakten också.
Sen som man misstänkte så var det ju Magnus. En person som jag tidigt var inne på och även skrev i tråden - skönt att man kan ha rätt om något
Men som sagt, jag tyckte serien fick ett bra slut och tror ganska hårt på en ny säsong vilket jag verkligen hoppas att det blir.
Enda jobbiga som jag tyckte var att de dödade Tina - hade känts klart bättre om hon överlevt smällen hon med.