2017-04-14, 07:56
Medlem
Assad sa något väldigt viktigt igår och det är att allt har varit uppdiktat för att USA ska få en förevändning att attackera.

Man kan tydligt se att ett krig håller på att växa fram där IS, Israel och USA tillsammans med Europa alltid var och kommer att vara proislamistiska.

Bombningen är mer ett spel för gallerierna.

USA är den stora skurken med den judiska administrationen och Trump har visat sig vara helt värdelös.

Själv bombningen skedde ju i ett skogsområde. Har det framkommit hur många som dog?
2017-04-14, 07:59
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Den första regeln i Trumps klubb är: Lita inte på någonting vänstermedia skriver/säger.

Den andra regeln i Trumps klubb är:
LITA INTE PÅ NÅGOTING vänstermedia skriver.

Den tredje regeln i Trumps klubb är: Läs Trumps twtter-inlägg istället för vänstermedias rapportering.

Den fjärde regeln i Trumps klubb är:
Lita på hans instinkt. Han är en mästare i förhandlingsteknik, gubben skrev "Art of the deal". Han är en strateg.

Den femte regeln i Trumps klubb är:
Tro inte att Trump kommer regera som en republikan eller demokrat. Han är ingetdera.

Den sjätte regeln i Trumps klubb är: Ha tålamod. Trump har fiender hos både demokraterna och republikanerna.
Senast redigerad av GlennvonGoteborg 2017-04-14 kl. 08:02.
2017-04-14, 08:07
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Men är det inte lite märkligt att USA bombar sina egna anläggningar?:

https://en.wikipedia.org/wiki/Tora_Bora

Kanske Trump vill ändra på det
2017-04-14, 08:09
Medlem
Jag har sett några intervjuer med assad från olika håll. Jag såg Assad besöka en kristen kyrka kring jul, hans hustru är född i europa. Förlåt jag har inte läst tråden. Kan någon förklara varför nu Trump ska ha bort Assad. Assad stöds vad jag förstår av majoriteten av syrierna..Ett tips rny.nu, där får jag ut det mesta av länkar.
2017-04-14, 08:09
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Den första regeln i Trumps klubb är: Lita inte på någonting vänstermedia skriver/säger.

Den andra regeln i Trumps klubb är:
LITA INTE PÅ NÅGOTING vänstermedia skriver.

Den tredje regeln i Trumps klubb är: Läs Trumps twtter-inlägg istället för vänstermedias rapportering.

Den fjärde regeln i Trumps klubb är:
Lita på hans instinkt. Han är en mästare i förhandlingsteknik, gubben skrev "Art of the deal". Han är en strateg.

Den femte regeln i Trumps klubb är:
Tro inte att Trump kommer regera som en republikan eller demokrat. Han är ingetdera.

Den sjätte regeln i Trumps klubb är: Ha tålamod. Trump har fiender hos både demokraterna och republikanerna.
Vi får se. Efter MOAB så ger jag honom en vecka till. Men mer och mer tyder på att även denna bomb var skådespel och fejk liksom Tomahawkmissilerna.
2017-04-14, 08:10
Medlem
Trump hade inte medlidande med flyktingar från Syrien, USA har knappt tagit emot några. Några månader senare bombar han Syrien av medlidande. Rationell?
2017-04-14, 08:11
Medlem
Mr Bs avatar
bombningen infriade hans lofte att spranga skiten ur ISIS, men egentliga syftet ar Nord Korea det ar ett medelande ,om N.Korea gor nagot spektakel pa deras ars dag , sa smaller det USA kommer bomba Nord Korea, Trump kommer ga till historien med att ha gjort slut pa Kim dynastin, Kina verkar har givit tillatelse till det。
2017-04-14, 08:39
Medlem
Sp0kplumpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staticage
Äntligen bombade Trump skiten ur IS.
Väntar bara på att han gör detsamma med Terrornästet Sverige.

Att bomba dom här länderna är samma sak som att föda nya terrorister i framtiden.
2017-04-14, 08:48
Medlem
JustZlatans avatar
Trump visar styrkeprov med MOAB, det är bra. Nu blir Putin, Assad och KJU skiträdda. Assad har använt kemvapen mot sitt eget folk, men det förstår inte foliehattarna som tror på allt han säger.

Trump lovade att han skulle bomba skiten ur IS och det är vad han nu gör.

Låt oss hoppas på att han befriar det Nordkoreanska folket med stöd av Kina. Men foliehattarna försvarar väl även NK.
2017-04-14, 09:00
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren
Jag har stödt Trump ifrån början och han fortsätter att leverera, och som han levererar! Detta är verkligen America First! Trump tar inte skit ifrån någon, hans eldnävar slår ner ifrån skyn och tuktar alla världens wannabe-härskare. Trump är mänsklighetens kejsare och en kejsare frågar inte om lov, han använder sin makt.

Vet inte varför så många gnäller och känner sig besvikna, hans nuvarande agerande framgick redan i kampanjen. Inte Trumps fel att folk inte kan läsa mellan raderna. De största bölarna verkar dock mest vara spånskallar som tror att judeödlor ifrån yttre rymden styr allt

Det enda som jag egentligen är besviken på är att han valt att samarbeta med Kina istället för att konfrontera dem. Kina utgör nämligen det största hotet på lång sikt. Men samtidigt kan det röra sig om en tillfällig uppoffring för att få fria händer att hantera Nordkorea.

Jag hoppas även att han snart infriar vallöftet om att flytta ambassaden till Jerusalem så att alla judehatande muslimkramare får ännu något att gråta ut över

Det enda jag bryr mig om är att Trump måste bli kompis med Putin. Annars råkar Sverige illa ut. Inte att Putin vill attackera oss, utan liberaler vill dra oss in i krigsalliansen NATO.
2017-04-14, 09:21
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickSonny
Say wut? De pengar som har byggt upp både IS och talibanerna/Al-Qaida har kommit från USA..
Nej, USA har krigat mot al-qaida sedan Saddam föll idiot och ända sedan dess har Ryssland hjälpt terroristerna, som de hjälpte Saddam mot USA. Som Ryssland nu hjälper talibanerna och även ISIS i Afghanistan.
2017-04-14, 09:36
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Trump visar styrkeprov med MOAB, det är bra. Nu blir Putin, Assad och KJU skiträdda. Assad har använt kemvapen mot sitt eget folk, men det förstår inte foliehattarna som tror på allt han säger.
Om något är foliehatteri här, så är det att Assad till och från bara får cp-ryck och bombar sin egen befolkning med kemvapen, helt utan anledning. Det är ni foliehattar som går på de här löjligt intelligensförnedrande lögnerna från amerikanskt, israeliskt och turko-saudiarabiskt håll.

Vi andra som har tresiffrigt IQ, vi köper inte sådana lögner.

Citat:
Trump lovade att han skulle bomba skiten ur IS och det är vad han nu gör.
Trump har inte bombat ISIS än. Att han bombade en av Assad's flygbaser och beskrev Assad som ond osv, innebär att Trump gav sitt stöd till ISIS.

Citat:
Låt oss hoppas på att han befriar det Nordkoreanska folket med stöd av Kina. Men foliehattarna försvarar väl även NK.
Nä, Nordkorea är skit, men så vitt jag vet är Nordkorea åtminstone inte i maskopi med muslimska terrorister.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in