2017-04-14, 09:40
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Trump har inte bombat ISIS än.

Inatt gjorde han det...

http://www.svt.se/nyheter/utrikes/afghanistan-om-usa-bomben-dodade-minst-36-is-krigare
2017-04-14, 09:40
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Om något är foliehatteri här, så är det att Assad till och från bara får cp-ryck och bombar sin egen befolkning med kemvapen, helt utan anledning. Det är ni foliehattar som går på de här löjligt intelligensförnedrande lögnerna från amerikanskt, israeliskt och turko-saudiarabiskt håll.

Vi andra som har tresiffrigt IQ, vi köper inte sådana lögner.

Trump har inte bombat ISIS än. Att han bombade en av Assad's flygbaser och beskrev Assad som ond osv, innebär att Trump gav sitt stöd till ISIS.

Nä, Nordkorea är skit, men så vitt jag vet är Nordkorea åtminstone inte i maskopi med muslimska terrorister.

Trumps USA har val anda bombat ISIS.
2017-04-14, 09:44
Medlem
Jag kan köpa att folk röstade på Trump av ett par olika anledningar. Vad jag inte kan köpa är hur man fortfarande kan stödja honom. Karln är ju uppenbarligen en patologisk lögnare vilket borde räcka för att få honom utsparkad
2017-04-14, 09:48
Awaiting Email Confirmation
En bomb dodade 36 personer. Den kostade 140 miljoner att tillverka. Samtidigt lar bombandet vara perfekt for propagandan av nyrekryter till IS.

Knappast ett effektivt att bekampa IS.
2017-04-14, 09:50
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBe
Jag kan köpa att folk röstade på Trump av ett par olika anledningar. Vad jag inte kan köpa är hur man fortfarande kan stödja honom. Karln är ju uppenbarligen en patologisk lögnare vilket borde räcka för att få honom utsparkad

Va? Han sa under sin valkampanj att han skulle bomba skiten ur ISIS. Han fullföljer sitt löfte!

https://www.youtube.com/watch?v=aWejiXvd-P8
2017-04-14, 09:50
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Trump har inte bombat ISIS än. Att han bombade en av Assad's flygbaser och beskrev Assad som ond osv, innebär att Trump gav sitt stöd till ISIS.

Om du fördjupar dig lite mer i situationen i Syrien kommer du inse att konflikten har fler än två sidor.
2017-04-14, 09:51
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:

Ändå är Trump mer ärlig än övriga politiker.
2017-04-14, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Va? Han sa under sin valkampanj att han skulle bomba skiten ur ISIS. Han fullföljer sitt löfte!

https://www.youtube.com/watch?v=aWejiXvd-P8

Nu talade jag inte om just ISIS utan överlag.
2017-04-14, 09:54
Medlem
guldkorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Nej, USA har krigat mot al-qaida sedan Saddam föll idiot och ända sedan dess har Ryssland hjälpt terroristerna, som de hjälpte Saddam mot USA. Som Ryssland nu hjälper talibanerna och även ISIS i Afghanistan.
Ditt inlägg innehåller en del "intressanta" påståenden. Kan du bevisa något av det du skriver? Hur hjälper Ryssland terrorister i allmänhet och isis samt talibanerna i synnerhet?

Det du och många andra glömmer är att Ryssland har haft starka historiska kopplingar till länder som Syrien och Irak under en lång tid. Det var inget som uppstod sista 5-10 åren...
2017-04-14, 09:54
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sp0kplumpen
Att bomba dom här länderna är samma sak som att föda nya terrorister i framtiden.

Instämmer. Vi måste ge mer kärlek och empati. Vi måste ge kramar vid Sergels torg så löser sig allt:
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=5k4zzl&s=9
2017-04-14, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Ändå är Trump mer ärlig än övriga politiker.

Jag vet inte om det finns något känt exempel på någon som utan ljuger så öppet och så uppenbart som Trump. Jag kan se motiven för att rösta på Trump som sagt, men att stödja honom nu är helt galet.
2017-04-14, 09:57
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Jag vet inte om det finns något känt exempel på någon som utan ljuger så öppet och så uppenbart som Trump. Jag kan se motiven för att rösta på Trump som sagt, men att stödja honom nu är helt galet.

Det är väl mer så att övriga politiker är proffs, utbildade i att ljuga utstuderat under lång tid. Trump är en politisk amatör som säger det han känner för tillfället och ändrar sig eftersom. Jag föredrar Trump.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in