Jag har stödt Trump ifrån början och han fortsätter att leverera, och som han levererar! Detta är verkligen America First! Trump tar inte skit ifrån någon, hans eldnävar slår ner ifrån skyn och tuktar alla världens wannabe-härskare. Trump är mänsklighetens kejsare och en kejsare frågar inte om lov, han använder sin makt.
Vet inte varför så många gnäller och känner sig besvikna, hans nuvarande agerande framgick redan i kampanjen. Inte Trumps fel att folk inte kan läsa mellan raderna. De största bölarna verkar dock mest vara spånskallar som tror att judeödlor ifrån yttre rymden styr allt
Det enda som jag egentligen är besviken på är att han valt att samarbeta med Kina istället för att konfrontera dem. Kina utgör nämligen det största hotet på lång sikt. Men samtidigt kan det röra sig om en tillfällig uppoffring för att få fria händer att hantera Nordkorea.
Jag hoppas även att han snart infriar vallöftet om att flytta ambassaden till Jerusalem så att alla judehatande muslimkramare får ännu något att gråta ut över