Citat:
Ursprungligen postat av
allwaysmisbehavin
Ok... nice.
En av dom mer högljudda neo-liberalerna här i tråden säger så. Intressantish.
Trodde jag skulle få mycket mer aggressiva slevar monterat rakt i mitt face....
Direkt fråga till dig Mythbusted... tror du trumpen blir avsatt (på nåt sätt) innan 2020?? kommer respektera ditt svar och ej replaya det... gärna i procent
Jag är emot han för hur hans historia ser ut och hur han försöker spela på folks känslor för att bli vald när han själv inte är ett dugg intresserad av dessa människor. Jag kan respektera de flesta så länge de är ärliga med sina intentioner, vilket jag inte anser att han är ö.h.t.
Min gissning är att han kommer att bli avsatt, om inte för Ryssland så för sitt irrationella beteende (Comey, avslöja hemligheter etc). Skulle jag betta så skulle jag säga 90-95% chans, och min gissning är att han inte är kvar vid mid-terms.
Jag är fortfarande inte helt säker själv på om han personligen är inblandad eller om han bara är totalt utnyttjad, även om min gissning är att han är det pga. hans långtida kontakter med rysk maffia. Jag är dock helt säker på att många i hans administration är det. Det sättet som de beter sig på lämnar inte mycket över för tvivel där för mig i alla fall.
Jag tror vi har en ganska spännande vecka framför oss nu när han är utomlands. Det kommer nog många att vilja utnyttja. Både medier och folk som vill försöka säkra sin plats. Titta bara på hur Pence's folk har börjat nu.