Citat:
Det här är ett diskussionsfroum, här ska det diskuteras. Att fråga efter källa är inte att diskutera. Hade du resonerat lite själv kring mitt påstående hade möjligtvis kunnat tillmötesgå ditt önskemål eftersom du då hade visat intresse för att föra en diskussion.
Citat:
Psykiskt sjuka har inte större benägenhet att begå våldsbrott. Om de begår brott så beror det på att de uppfyller några av de andra riskfaktorerna. Psykisk sjukdom i sig är ingen riskfaktor.
Du kom med ett påstående som du itne kan ge substans, det finn singet annat ärn göra slutsatsen att du hitta på.
Det är inte mitt ansvar och plocka upp källor åt dig.
Ocgh du vägrar plocka upp källa, och det enda det går tolka till är att du hittade på.
Punkt slut(tills du presenterar källa).
Här kommer du med nya påståenden, som jag bara antar du inte heller inte vill styrka.
Sen har psykisk sjuka en fördubblad risk och vara inblandad, 16% för mentalt sjuka mot 7% på den normala befolkningen.
Och är de alkohol inblandat för denna grupp, så går siffrorna rätt upp.
Så mycket för ditt dravel om att de inte använder vapen oftare.
Hur känns det att spy ut lögner, och sen vägra ge källor pga du vet om att du ljuger.
Men nu vet vi att du bara är en sketen lögnare, och tror du inte kommer behöva göra dig besvär innan du har källor som styrker dina obskyra påståenden.
Det är inte mitt ansvar och plocka upp källor åt dig.
Ocgh du vägrar plocka upp källa, och det enda det går tolka till är att du hittade på.
Punkt slut(tills du presenterar källa).
Här kommer du med nya påståenden, som jag bara antar du inte heller inte vill styrka.
Sen har psykisk sjuka en fördubblad risk och vara inblandad, 16% för mentalt sjuka mot 7% på den normala befolkningen.
Och är de alkohol inblandat för denna grupp, så går siffrorna rätt upp.
Så mycket för ditt dravel om att de inte använder vapen oftare.
Hur känns det att spy ut lögner, och sen vägra ge källor pga du vet om att du ljuger.
Men nu vet vi att du bara är en sketen lögnare, och tror du inte kommer behöva göra dig besvär innan du har källor som styrker dina obskyra påståenden.