Citat:
Ursprungligen postat av
Snapcount
"Flashybear"..
Även om jag är "pro Trump".., så är det så mycket som cirkulerar just nu, att man inte alls hinner med. Det ljugs nog friskt ifrån alla sidor och kanter.
Här då det ifrån Fox (som jag litar mest på), som du gav ut :
Republican congressional investigators expect a potential “smoking gun” establishing that the Obama administration spied on the Trump transition team, and possibly the president-elect himself, will be produced to the House Intelligence Committee this week, a source told Fox News.
Dvs förväntar.. Inget löfte, inga vattentäta bevis. Bara förväntar.
Anledningen varför jag skriver detta är att.., jag har svårt att tro på att Obamas administration faktiskt skulle kunna göra detta !
Hehe, jag trollade lite
bernad_law sätt att tro på allting som gynnar honom
Typ så här
(FB) Stora tråden om amerikansk inrikespolitik
Angående Obama administration ser ju inget konstigt i att de skulle beordra något
lagligt om t.ex. FBI skulle tipsa dem. Jag ser till exempel inget konstigt alls i att FBI undersöker Trumps
eventuella kopplingar till Ryssland. Det vore skandal om de inte gjorde det eftersom det är deras jobb. Det är det media gör (insinuerar något utan bevis genom att läcka bara vag information och allmänt stör FBI/motarbetar Trump) som jag är starkt emot.
Nu kör Fox News i samma stil som CNN/Ny Times.
Rent allmänt tycker jag att Fox News är de sämsta efter CNN. Tidningarna (t.ex. Ny Times är min favorit) håller generellt mycket högre standard i sina rapporteringar speciellt om man kollar på vad som faktiskt rapporteras och inte på deras gissningar, "analyser" och "anonymous sources".
Citat:
Ursprungligen postat av
seeeg321
Trump träffar lastbilschaufförer idag:
https://www.youtube.com/watch?v=2M1YnXDlKKE
Hahah han är som ett litet barn.

Haha. Tur att Trump inte kan köra... Annars skulle han nog åka i väg som i Konvojen
https://www.youtube.com/watch?v=z7QdhDkcAaM
Citat:
Ursprungligen postat av
seeeg321
Vilket vi ser på Trumps tweets efter händelsen att han "lärt" sig och fattat hur allvarligt det han gjorde är.
Nej, han fattade ingenting. Nästa gång han blir riktigt arg igen kommer han att tweeta något så pass omdömeslöst att du ger upp. Mark my words