Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Du är ett stort fel. USA lägger mest pengar på forskning kring grön energi. Inte på kall fusion. Då vore de idioter, eftersom det helt enkelt inte finns någon kall fusion.
Det är ingen som är rädd för kall fusion eftersom det inte finns något att vara rädd för. Det finns nämligen inte någon kall fusion.
Det finns inte någon kall fusion.
Det finns inte någon kall fusion.
Att du tycker R ska lägga massa pengar på att forska på något som inte existerar beror på att du är en en idiot och att det är mycket synd om dig.
En källa som antagligen är för svår för dig att läsa, men andra kanske kan ha nytta av den. Den visar hur mycket USA, Kina och andra länder lägger på forskning och utveckling av grön energi. Kina har ökat sina satsninger i försök att få mer inflytande och respekt från miljöglobalisterna. De bygger solpaneler så det knakar.
http://breakingenergy.com/2015/05/13/higher-rd-investment-in-renewable-energy-technologies-critical-for-clean-energy-innovation-climate-a ction/
Som den fakta du skickade med, så ser det ut som Europa, Kina och asien är före USA.
Ja, Kina kan inte forska på grön energi för att de behöver grön energi?
Utan enligt dig är för blidka miljöglobalister?
HAHAHAHAHA, dagens skratt.
Sen är miljö globalt, miljö har inga gränser, men ser vad du gör, det är ett sätt och göra det till ett svärord som det går använda som en ad hominem.
Forskning går alltid ut på att forska på nått som inte existerar(inom området vi pratar om)
Varför tror du man forskar för? ROFL
Och ytterligare en gång till, då du verkar ovanligt trög idag.
Så har jag aldrig någonsin sagt att kall fusion finns idag.
Har varje gång sagt att det är decennier kvar till löst den.
Så är det ett sätt göra mig arg eller vad, enda jag blir förvirrad hur du kan ha missat detta.
Det är lite senilitet eller hur komemr det sig man utelämnar fakta jag sagt?
Sen finns det många som påstår sig löst kall fusion, men samtliga har inte lyckats bevisa de har lyckats.
Citat:
Ursprungligen postat av
persona.von.grata
Jag håller med tidigare talare att denna "vem hade mest folk" börjar bli tradigt.
Republikanerna kan härefter hänvisa till "vem hade flest elektorer" och demokraterna "vem vann popular vote".
Trump har en poäng i att fråga varför de som protesterar inte röstade.
Det kan vi lugnt anta många av dom gjorde, men även de som inte gjort detta.
Och lika patetiskt nu som förr när man protesterar, hade man jobbat på mer folk att rösta så hade de inte behövt "protestera".
Tycker detta är så jävla löjligt, lika väl som när man protestera mot Obama.
Vad är det för idiot liksom.