Citat:
Ursprungligen postat av
E.Merckx
Nu behöver du inte vänta så länge till:
A New President is Inaugurated 2 days 22 hours 54 minutes
Ingen mer Hussein Obama.
Obamas sista gest till det Amerikanska folket:
Oman says it accepts 10 Guantanamo Bay detainees
https://apnews.com/0c475390c15b448ea110fbd6fb1c9322?utm_campaign=Soci alFlow&utm_source=Twitter&utm_medium=AP
Du får vänta och se hur god detaljkunskap Donald Trump har.

Så du är en rasist?
Eller varför ger du öknamn och muslimskt sådant?
Sen kommer vi knappast få svar på den frågan om två dagar och tjugotvå timmar.
Och vad hindrar Trump eller Trumps stab att berätta detta före denna tid?
Jag bara menar han har ju inga problem och låta den munnen glappa i vanliga fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
heis
Varför gnäller så många om hans krigsmaskin twitter, emot pk-etablissemanget, påven, kina m.fl.
Jag lovar att jag aldrig har eller kommer gnälla på Hillary, Fridolin elelr Reinfeldt för en mediabuzzande tweet de har skrivit och särskilt ifall den blivit skriven "mitt på natten! omg han göre mitt på natten!! fan e han inte klok den där orang-" det är bara jättelöjligt in my humble opinion, och skulle aldrig ens nämnt en sådan lightweight-detalj få ta plats i ett riktigt argumentet emot denne.
Trump är säkert själv aningen förvånad över vilken central roll twitt-kontot blev tidigt in.
De som borde lägga ner twitter är alla lättviktare på att tweeta, t.ex alla riksdagsledamöter i Sverige? Ingen bryr sig om de ändå, mer än de själva. De spenderar alldeles för mycket tid där, däre kan Trump anordna ett trump-rally på månen via twitter om han vill.
Varför skriver du nått som ingen kommer tro på ändå?
Citat:
Ursprungligen postat av
heis
Du blandar ihop mig med en annan, jag tror Obama har genomfört ett gigantiskt stort perverst bedrägeri mot sitt land, sin konstitution och sitt folk (vilka de än är). Han är antikrist och borde granska´ts och kritiserats mer än Kent Ekeroth, och särskilt aldrig ha vanvettet i tankarna att försöka driva igenom en TREDJE period korrupt Obama-policy, rent vansinne. Tack för det, Trump gav det. Adios "nyttnick3"
Är du en kristen fundamentalist?
Detta med en Trump som är en ateist?
Hur faan får man ihop dom två?
Sen sagorna om vad folk tycker om vad saker Obama gjort, kommer knappast ens komma nära vad man kallar bedrägeri.
Bedrägeri, är man säger man ska inte ge någon försäkring/sjukvård som inte kan betala själva, och sen ge dom det ändå.
Så bara fantasier, sen att du hatar niggers det råder det väl ingen större tvekan om.
Så där kommer jag inte säga emot.