2017-01-31, 20:12
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det får vi se om det går till domstolen, nått säger mig vi inte får se detta och får rätt per automatik där.
Då Trump skulle aldrig släppa en sådan här sak, och köra det omgående till domstol om han tror sig ha den allra minsta chans och vinna.
Jag förstår inte riktigt ditt resonemang, kanske inte har läst så noga. Du får gärna förklara vad du menar om du vill.

Som jag uppfattar dig: Trump har tagit ett beslut. Du påstår att det strider mot konstitutionen men du vill inte säga på vilket sätt. Du tror att Trump tänker driva det till domstol?
2017-01-31, 20:12
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Så då är Bannon ansvarig utgivare?
Här är artikeln. Milo är som vanligt hejdlöst vulgär. Om du kallar detta anti-gay, får du så göra:

Citat:
Why not capitalise on this new wave of gay traditionalism by bullying gay men back into heterosexual unions? Girls, as ever, are one step ahead: I’m convinced the newfound popularity of anal sex among young women is just signalling to fags that they’re happy to bite the pillow if it means bagging a sensitive husband who appreciates her choice of drapes.

http://www.breitbart.com/big-government/2015/06/17/gay-rights-have-made-us-dumber-its-time-to-get-back-in-the-closet/
2017-01-31, 20:13
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:

Ja. Men du bör nog läsa igenom Milos artikel. Dessutom så är inte Trump Bannon. Lgbt folk kommer fortsätta sina liv i usa som vanligt.
2017-01-31, 20:14
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Och nu pratar vi Trump´s saker han har gjort och inte vad som skett i historien.

Inom sina första 10 dagar vill Trump inte ha ett förslag som han tror sig ha den allra minsta chans och förlora.

Det skrev jag ett par gånger. Det skrev WP, Ny Times och även SvD. Det sa Trumps pressekreterare. Vad är det för fel på dig?

Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
Kan du inte bara tillägga vilken del av konstitutionen det strider mot? För diskussionens skull.

Det får vi se om det går till domstolen, nått säger mig vi inte får se detta och får rätt per automatik där.
Då Trump skulle aldrig släppa en sådan här sak, och köra det omgående till domstol om han tror sig ha den allra minsta chans och vinna.

Haha, ägd

Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Så Spicer gjorde bort sig nåt kungligt, igen?

Spicer skulle knulla dig i röven och du skulle ändå påstå att han gjort bort sig. Men då skulle du ha rätt.

Tips: var inte så tröttsam!
Senast redigerad av FlashyBear 2017-01-31 kl. 20:17.
2017-01-31, 20:23
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Han var.
2017-01-31, 20:24
Medlem
Steinarrs avatar
Hahaha folk verkar på fullt allvar tro att Trump kommer att avsättas.

De har verkligen inte förstått någonting

Han kommer inte att tillåta det. Inte när han har kommit så här långt. De kommer aldrig att våga avsätta honom eftersom han har ett stort stöd inom poliskåren, militären samt vanligt folk som dyrkar honom. Alt-Right blir bara större och större för varje dag.

Försöker dom att avsätta honom så blir det inbördeskrig, vilket är vad Alt-Right är ute efter.

Så kommunisternas alternativ är just nu.....ja

Inte så konstigt att alla kommunister härinne på flashback har fått psykbryt.
2017-01-31, 20:29
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Jo, det finns en rädsla för muslimer, det är den nya Ryssskräcken för R.

Kan inte ha fel om nått jag inte sagt, utan det var du som gjorde det svart och vitt och med detta menade på att jag sa att de skulle ha fri tillgång till USA.
Vilket jag aldrig sagt eller ens nära, så den får du fråga dig själv och se om du får ett svar.
Går inte på så enkla retoriska övningar.

Bra!
För man kunde ju ana att konstitutionen skulle på nått sätt handha dessa på nått sätt.
Men nu vet vi konstitutionen inte avser Syrianer, man kunde ju helt klart tro annat innan.
Du är en mycket underlig figur. Det är ofta jag inte förstår dig. Men att det finns en rädsla i USA mot muslimer håller jag inte riktigt med om. Amerikanare är sällan rädda, efterom de vet hur man försvarar sig. Men vad det hela handlar om är att Trump och en stor del av den amerikanska befolkningen inte vill ha någon mer muslimsk invandring. De upplever det som problematiskt. De, precis som många andra länder, har problem och de ser på Europa och hur Tyskland och Sverige utvecklat sig.

Så vad vi antagligen kommer se, är en mycket hårdare invandringspolitik. Detta är en del av denna kursändring.
2017-01-31, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Hahaha folk verkar på fullt allvar tro att Trump kommer att avsättas.

De har verkligen inte förstått någonting

Han kommer inte att tillåta det. Inte när han har kommit så här långt. De kommer aldrig att våga avsätta honom eftersom han har ett stort stöd inom poliskåren, militären samt vanligt folk som dyrkar honom. Alt-Right blir bara större och större för varje dag.

Försöker dom att avsätta honom så blir det inbördeskrig, vilket är vad Alt-Right är ute efter.

Så kommunisternas alternativ är just nu.....ja

Inte så konstigt att alla kommunister härinne på flashback har fått psykbryt.

Klart han inte kommer att avsättas. Det är någon hascheuforisk dröm av vänsteridioter. Skulle Trump avsättas hade det enbart väntat samma sak för nästa president. Då hade vi haft ett politiskt läge som Thailand haft i många år där två sidor konstant krigar mot varandra. Pratar man om stabilitet kan man inte tas på allvar om man ens yttrar ett ord om detta.
2017-01-31, 20:44
Medlem
Steinarrs avatar
Oj oj oj, Cuckifornia fortsätter:

http://www.breitbart.com/california/2017/01/31/san-francisco-police-sheriff-say-refuse-enforce-trumps-immigration-order/

Kalifornien kommer garanterat att lämna unionen. Finns inte en chans att dom blir kvar.

Vilket betyder att Trump kommer att få sitta 8 år
2017-01-31, 20:48
Medlem
Citat:

http://www.breitbart.com/california/2017/01/31/san-francisco-police-sheriff-say-refuse-enforce-trumps-immigration-order/

Kalifornien kommer garanterat att lämna unionen. Finns inte en chans att dom blir kvar.

45% av Kaliforniens landmassa ägs av den federala regeringen.

Bara mexikanerna att ta fram pistolerna om de vill lämna. Mitt tips är lyd för allas bästa.
2017-01-31, 20:50
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
45% av Kalifornien äger den federala regeringen.

Bara mexikanerna att ta fram pistolerna om de vill lämna. Mitt tips är lyd för allas bästa.

Jag hoppas att Cuckifornia lämnar. Då är det i stort sett klart att Trump sitter 8 år.
2017-01-31, 20:51
Bannlyst
Citat:

Negerbögregionen kommer aldrig att få tillåtelse att dra sig ur. Det är enbart önskedrömmar från idioter som tror att de kommer att må bättre med en son med vagina.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in