2017-07-31, 20:56
Medlem
Clay Allisons avatar
Det är lugnt, kloaken dräneras, fake news, god emperor har allt under kontroll. Lol lol lollipop.

Nu måste Japhy eller gay Tom of Finland komma och förklara hur detta är ett vinnarbeteende, för jag blir nästan osäker.
Senast redigerad av Clay Allison 2017-07-31 kl. 21:02.
2017-07-31, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WarWarren
Det ryktas att Scaramucci fått kicken. Nån som hört samma sak?

EDIT: https://nyti.ms/2hh3Dna

Det torde vara första gången någon i Vita huset får kicken innan det formella tillträdet.

EDIT2: vilket jävla clown show... så djupt pinsamt och klåpigt
Ja det här är verkligen clownbeteende. Jag har svårt att tro att han är riktigt frisk. Detta gör det extra svårt för honom att tillsätta tjänster och eftersom han sparkar folk hela tiden så har han alltid tomma stolar att fylla.

Vad förlorade den här stackars Scaramucci förutom att hans fru lämnade honom och att han blev förödmjukad av USAs president? Förmodligen har han lämnat något högavlönat jobb någonstans som han kanske inte kan återgå till.
2017-07-31, 21:03
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Det är lugnt, kloaken dräneras, fake news, god emperor har allt under kontroll. Lol lol lollipop.

Nu måste Japhy eller gay Tom of Finland komma och förklara hur detta är ett vinnarbeteende, för jag blir nästan osäker.

Glöm inte bort att Vita Huset och specifikt Trump nyligen gick ut med att det inte är kaos i vita huset...
2017-07-31, 21:04
Medlem
WarWarrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Ja det här är verkligen clownbeteende. Jag har svårt att tro att han är riktigt frisk. Detta gör det extra svårt för honom att tillsätta tjänster och eftersom han sparkar folk hela tiden så har han alltid tomma stolar att fylla.

Vad förlorade den här stackars Scaramucci förutom att hans fru lämnade honom och att han blev förödmjukad av USAs president? Förmodligen har han lämnat något högavlönat jobb någonstans som han kanske inte kan återgå till.

Han missade sin sons födsel, osäker på om han fortfarande träffat bebben.
2017-07-31, 21:06
Medlem
Citat:
En grupp man måste tycka synd om är skapare av satirserier som "Yes, minister" eller "House of Cards". Hur skall någon kunna övertrumfa vad Trump ägnar sig åt?
2017-07-31, 21:06
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Glöm inte bort att Vita Huset och specifikt Trump nyligen gick ut med att det inte är kaos i vita huset...
Då fake-presidenten och administration ljuger och talar osanning i så gott som 96% av fallen då den öppnar käften... Nej, att den här löst sittande karusellen börjar lossna från fundamenten kommer inte som någon överraskning.

https://www.nytimes.com/subscription/inyt/lp8U87X.html
Citat:
Trump Removes Anthony Scaramucci From Communications Director Role
2017-07-31, 21:07
Medlem
yooiis avatar
Citat:

H
Han missade sin sons födsel och sålde sitt företag. För det här.
2017-07-31, 21:08
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag tycker att Scaramucci verkar vara stor i käften i munnen. Det är bra. Vi behöver politiker som talar folkets språk. Inte politiker som är politiskt korrekta.

Hur som helst. Liberaler accepterar allt. Gäller det då:
* Yttrandefrihet
* Vapenfrihet
* Låg skatt
* Affärsfrihet

Jag menar, tillåter man islam, HBQT, feminism med mera så borde man väll acceptera ultra-nazism höger också?
Haha, och du tycker nu?
2017-07-31, 21:09
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
H

Sålde han inte företaget långt innan dock, jag har för mig att han sålde det i januari för att han trodde att han skulle få komma in i "värmen" redan då men att han stoppades av flera i Trumps stabb?
2017-07-31, 21:10
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
LOL! ja, för Trump samarbetade med Putin för att sänka Hillary...

Det kommer sjunka in även för dig en dag.
Tänk om den rollen hade varit omvänd, men våätna lite nu.
Var det inte Hillary som skulle vika sig för wall street, och vem sitter med en sjuhelvetes massa golden sacks nu?
Antar det bara var en alternativ sanning igen(lögn som vi vanligt folk kallar det), maken till så mycket hyckleri är svårt och se.
2017-07-31, 21:11
Medlem
Sameshs avatar
Jag går bara och väntar på att hela presidentskapet kommer att avslöjas som en reality show, sicket jäkla skämt och sicken idiot till clown.
2017-07-31, 21:12
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
H
#MAGA #winning #draintheswamp #etc.

...men verkar det inte då som "everything is coming up Huckabee Sanders"?

Edit: Den redan etablerade termen för administrationen, "the stupid Watergate", fortsätter att stå sig sann.
Senast redigerad av zergrush 2017-07-31 kl. 21:15.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in