2017-07-21, 23:00
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag känner att det vädrar ommöblering i Vita huset. Inte dramascener.

Känner ni samma sak?

Vad är det som händer?

Det är nog inget tecken på allt står bra till i alla fall.
2017-07-21, 23:19
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison

Eller så är det bara konflikter och trams?

Trump anställer ny person och övriga hotar med att säga upp sig av rädsla att den nya personen ska vara korrupt och globalist?
2017-07-21, 23:33
Medlem
Hegernatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelloChrist
En helt otrolig lista redan efter bara ett halvår!
Jag utmanar alla Trumpofober att få ihop en lika lång lista på positiva saker Hussein åstadkom under sina ÅTTA ÅR?
Jag kommer inte på en enda sak.

Saker som jag gillar utöver era 19 punkter.
20) Dragit in hundratusentals dollar från antivita organisationer skapade av Hussein.
21) Förvisat islam från Vita Huset som inte firar deras högtider något mer, samtidigt som han åter fört in Kristus i både Vita Huset, Amerika och världen i stort, ett otroligt uppsving!
22) Dränerandet av träsket, kan sammanfattas till en punkt, eller många ifall du styckar upp sparkandet av Phony Comey och CNN-knockouten osv.
23) Borttagandet av Johnson-Amendment och tillsättandet av Gorsuch.
24) MS13 är snart historia.
25) Satt en ny standard för varje man på jorden när han som 70+ arbetar hårdare än vilken 25åring som helst och dessutom med stor heder, manlighet och empati, en riddare av klassiska mått!
26) Skapat en ny tidlös, ikonisk frisyr, förvisso en frisyr ingen jordlig människa kan återskapa då hårsvallet inte är av denna värld! men likafullt ikonisk och med tiden kommer hans frisyr vara lika fastetsat i vårat medvetanden som Hitlers Mustasch, men med helt andra associationer!

Jag fortsätter senare, skulle kunna lista bra saker med denna guds egna talesperson hela natten, men måste laga mat
Så otroligt mycket sanning! Nej Obama genomförde ingenting förutom att han lyckades förfalska sitt ursprung, i hemlighet vara gift med en transa och han implementerade även en misslyckad vårdreform. I övrigt förvalta han bara huset, åt bananer och hjälpte islamister. Obongo var ju t.o.m. sämre än Bush.

Trump prestationer är oändligt mycket bättre.
2017-07-21, 23:35
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Eller så är det bara konflikter och trams?

Trump anställer ny person och övriga hotar med att säga upp sig av rädsla att den nya personen ska vara korrupt och globalist?

Konflikter med de konsekvenserna är just tecken på att det står illa till.
2017-07-21, 23:40
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Fake news. Obama slog rekord med hundratals sparkade. Trump har inte sparkat någon men några enstaka har sagt upp sig själva.
Lögn (det vet vi redan) men ge oss en källa på att DOnald INTE sparkat någon!
2017-07-21, 23:44
Medlem
Hegernatarens avatar
Citat:
Löje. Han dränerar ju bara svampen som lovat.
Citat:
Ursprungligen postat av WarWarren
Det kanske sista en stabil person säger:

Trump: "I’m so stable you wouldn’t believe it"
En mycket trovärdig källa garanterar att presidenten är stabil. Det är väl jättebra?
2017-07-21, 23:59
Medlem
HelloChrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren
Så otroligt mycket sanning! Nej Obama genomförde ingenting förutom att han lyckades förfalska sitt ursprung, i hemlighet vara gift med en transa och han implementerade även en misslyckad vårdreform. I övrigt förvalta han bara huset, åt bananer och hjälpte islamister. Obongo var ju t.o.m. sämre än Bush.

Trump prestationer är oändligt mycket bättre.
Ja Hussein imponerade inte direkt under sina 8år; ruinerade miljontals amerikaner samtidigt som han fördubblade statsskulden, en bedrift på sitt sätt.

Trump hade kunnat spela golf i Maralago i 8år och fortfarande gjort ett bättre jobb, han hade i alla fall inte skapat IS liksom..
2017-07-22, 00:06
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Det kanske sista en stabil person säger:

Trump: "I’m so stable you wouldn’t believe it"
It´s beautiful. Men vi som söttar Trump kanske är lika gaaalna som han. Vi diggar vår Trump och tycker han är det bästa som hänt sedan JFK. FATTA!
2017-07-22, 00:08
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelloChrist
Ja Hussein imponerade inte direkt under sina 8år; ruinerade miljontals amerikaner samtidigt som han fördubblade statsskulden, en bedrift på sitt sätt.

Trump hade kunnat spela golf i Maralago i 8år och fortfarande gjort ett bättre jobb, han hade i alla fall inte skapat IS liksom..
Så du menar att Obama skapade IS? Källa och trovärdig sådan!
2017-07-22, 00:25
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Jag kan köpa att han såg och tog en chans att haka sin vagn på Trumps dragkrok, men inte att han ändrat uppfattning om att Trump är en kvinnohatare sopa och att muren är knas.

Varför i hela friden skulle muren vara knas? Ska USA ha fri lejd för lata knäppa mexikaner? Nej tack, muren är det bästa som hänt nordamerika sedan de fick klart den första funktionella atombomben.
2017-07-22, 00:28
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Konflikter med de konsekvenserna är just tecken på att det står illa till.

Och var är det som är illa?

Jag tycker att det är illa att Sean Spicer säger upp sig för att en Italienare får jobb inom vita huset. Detta uppfattar jag som ett problem. Inte att denna Italienare är pro-Ryss. Det skiter jag fullständigt i.

Annat som jag tycker är illa är att Bannon kritiserar Trump. Bannon är den viktigaste personen och han borde vara president istället för Trump. Bannon vet vägen till ett bättre samhälle och Trump måste lyssna mer på Bannon, än att Trump måste ta hänsyn till att fler människor finns inom vita huset. Skit i dem. Bannon är viktigast.
2017-07-22, 00:32
Medlem
Anthony Scaramucci har en bakgrund bland annat från arbete hos Goldman-Sachs precis som Gary Cohn.
Är det inte märkligt att "folkets man" omger sig med miljardärer och mångmiljonärer.
Kan sådana personer förstå hur det är för fattiga och medelklass amerikaner, och framförallt finns det något intresse för det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in