2008-10-06, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aikea-Guinea
Bara en sådan sak att han har "publiksiffror" som en av menyvalen... Själv tycker jag att hans krönikor i SvD är riktigt unkna, de exempel han ger ur verkligheten känns ofta helt påhittade i Skyttes egna skruvade fantasi.

ja men frågan är ju på vilket allvar man kan ta en person som byter från extremvänstern till livets ord och svd? verkar bara ha varit extremer i hans liv,,, har ju legat på psyket också så man kan ju undra så man kan ju undra hur det står till på loftet. läste också att han hade blivit omvänd efter samtal och intervjuer med ulf ekman... makalös övertalningsförmåga den mannen måste ha.

men jag hade somsagt ingen aning om att han hade flippat över så totalt, har alltid sett han och michael wiehe som samma typ av flumvänsterpack.. undrar vad dom gamla polarna tänker egentligen.....
Citera
2008-10-06, 23:57
Medlem
daphoxs avatar
Om jag inte minns fel är han också en hyfsat meriterad tvärflöjtist (?).
Citera
2008-10-07, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kn Krok
Har du något exempel - eller är du bara en trött och bidragsberoende såsse?
Den senaste exempelvis:
http://www.svd.se/opinion/ledarsidan...el_1792441.svd

Här lyckas han klämma in både kristendom och kommunism, kryddat med slagfärdiga citat och betraktelser... Själv tycker jag det blir lite löjligt.
Citat:"Gästerna består i huvudsak av utslitna människor från den kommunistiska tiden. Krumma äldre kvinnor med hucklen. Äldre män i keps. De sitter på rad, alldeles tysta. De utstrålar undergivenhet, uppgivenhet. Här finns ingen glädje, inget hopp, knappt ens liv." Jag tycker dessutom det låter som en beskrivning av en genomsnittlig gudstjänst i Sverige...
Senast redigerad av Aikea-Guinea 2008-10-07 kl. 00:34.
Citera
2008-10-07, 00:31
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herr nagel
haha, en bump för ett gott skratt. hade ingen aning om att skytte hade ballat ur så totalt... hahaha,,,,, jävla pösmunk.

http://www.goranskyttev1.dana1.se/169-start.htm

På bilden till din länkade adress så ser man att han är lagom plattskallad för att bli grundlurad till någon religiös resa.
Kvinnor och plattskallade män är överrepresenterade i religiösa sammanhang, man undrar varför?
Citera
2008-10-07, 00:55
Medlem
Citat:
läste också att han hade blivit omvänd efter samtal och intervjuer med ulf ekman... makalös övertalningsförmåga den mannen måste ha.
Inte bara Ekman....räddad av Jesusböcker....
Citat:
Skytte, 61, blev påkörd av en smitare.Han flög av cykeln, landade på sina egna böcker Böckerna blir hans räddning. I fallet åker axelväskan fram och hamnar som en skyddande kudde mellan skallen och asfalten.– Jag hade änglavakt. Det märkliga är att det var böcker om Jesus. Ibland har änglavakt faktiskt en reell betydelse, säger han.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article461188.ab

.
Citera
2008-10-07, 08:38
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
ja men frågan är ju på vilket allvar man kan ta en person som byter från extremvänstern till livets ord och svd? verkar bara ha varit extremer i hans liv,,, har ju legat på psyket också så man kan ju undra så man kan ju undra hur det står till på loftet. läste också att han hade blivit omvänd efter samtal och intervjuer med ulf ekman... makalös övertalningsförmåga den mannen måste ha.

men jag hade somsagt ingen aning om att han hade flippat över så totalt, har alltid sett han och michael wiehe som samma typ av flumvänsterpack.. undrar vad dom gamla polarna tänker egentligen.....

När du blir äldre så kanske du också ändrar åsikt?
Eller tror du att du kommer vara maskerad reclaimare för resten av livet?
Citera
2008-10-07, 11:42
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glamourbögen
Dottern är lika uppblåst och arrgogant som sin käre far...

Vilken av dem? Han har två döttrar. Den äldre som heter Jenny har jag träffat en hel del på jobbet (dock inte så intimt). Den yngre heter Anna vilket är allt jag vet.
Citera
2008-10-07, 12:42
Medlem
Sumpings avatar
.......

Han är ju gammal alkis. Blev väl religiös i AA.

.......
Citera
2008-10-07, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
När du blir äldre så kanske du också ändrar åsikt?
Eller tror du att du kommer vara maskerad reclaimare för resten av livet?

vad fan babblar du om?
Citera
2008-10-07, 19:06
Medlem
Koolaids avatar
Detta känns ju inte så skoj att fessa up men; jag är buksvåger med karln ...
Dock var jag väldigt mkt 1:a på bollen som, vilket vi alla vet, är oerhört viktigt
Citera
2008-10-07, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koolaid
Detta känns ju inte så skoj att fessa up men; jag är buksvåger med karln ...
Dock var jag väldigt mkt 1:a på bollen som, vilket vi alla vet, är oerhört viktigt

Så du har också satt på Sof*e *olf?!
Citera
2008-10-07, 19:42
Medlem
Koolaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravman
Så du har också satt på Sof*e *olf?!

Nope - annan hona
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera