2008-02-22, 15:09
Medlem
Månsans avatar
Hans krönikor i svenskan är ett nöje att läsa. Välskrivna, humoristiska och med utgångspunkt från exakt samma politiska åskådning som jag själv har. Jag håller därför med honom om det mesta han skriver...
Citera
2008-02-22, 15:18
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Hans krönikor i svenskan är ett nöje att läsa. Välskrivna, humoristiska och med utgångspunkt från exakt samma politiska åskådning som jag själv har. Jag håller därför med honom om det mesta han skriver...
Och arvssynden? tror du på den också?
Citera
2008-02-22, 15:24
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Och arvssynden? tror du på den också?
Jag är väl mest anhängare av hans politiska åskådning. Den religiösa brukar han ligga rätt lågt med i sina krönikor.
Citera
2008-02-22, 15:28
Medlem
Herr Lindholms avatar
Det intressantaste med hans skriverier om Svenska Kyrkans herserier är att han tydligen anser att SK är relevant.
Citera
2008-02-27, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iker

Han misshandlade sin första fru som därefter tog ut skilsmässa.

Jag ifrågasätter inte detta på minsta sätt. Men det är ju märkligt att han som i en stor artikel i den tyvärr nedlagda Tidningen Z beskrev det tyrannregemente som Lisbeth Palme utövade i den svenska Unescoorganisationen (för övrigt helt nedtystat i övrig svensk press), att han själv var en sådan hustyrann.
Citera
2008-02-27, 15:02
Medlem
Mig veterligen fick han en gammal flamma att hamna på psyket. Hon är nu en chef på SVT Malmö. Tryckte tydligen ner henne rejält i skorna, psykiskt.
Citera
2008-02-27, 16:17
Medlem
Glamourbögens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iker
Om Lill-Babs sa Skytte "hon har dom härligaste pattarna jag sett".

Han misshandlade sin första fru som därefter tog ut skilsmässa.

Själv har jag legat med hans dotter. Fantastiska ben!

Dottern är lika uppblåst och arrgogant som sin käre far...
Citera
2008-03-24, 23:52
Medlem
Bacchus94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravman
Mig veterligen fick han en gammal flamma att hamna på psyket. Hon är nu en chef på SVT Malmö. Tryckte tydligen ner henne rejält i skorna, psykiskt.

Och det var just på psyket Skytte hamnade efter ett självmordsförsök medelst sprit och tabletter i december 1989. Detta kan man läsa om i hans bok "Omvänd". Han bekänner även gamla synder som ett besök på bordell i Spanien.
Citera
2008-10-05, 23:45
Medlem
haha, en bump för ett gott skratt. hade ingen aning om att skytte hade ballat ur så totalt... hahaha,,,,, jävla pösmunk.

http://www.goranskyttev1.dana1.se/169-start.htm
Citera
2008-10-06, 23:13
Medlem
Skytte är en av Sveriges mest intressant debattörer just nu. Särskilt intressant när Göran Greider recenserade den senaste boken i DN.
Citera
2008-10-06, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herr nagel
haha, en bump för ett gott skratt. hade ingen aning om att skytte hade ballat ur så totalt... hahaha,,,,, jävla pösmunk.

http://www.goranskyttev1.dana1.se/169-start.htm

Bara en sådan sak att han har "publiksiffror" som en av menyvalen... Själv tycker jag att hans krönikor i SvD är riktigt unkna, de exempel han ger ur verkligheten känns ofta helt påhittade i Skyttes egna skruvade fantasi.
Citera
2008-10-06, 23:42
Medlem
Kn Kroks avatar
Har du något exempel - eller är du bara en trött och bidragsberoende såsse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in