2018-07-28, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horbock.i.Fjugesta
Inte direkt någon lysande match igår. Varför kan de inte bara låna ut honom? Han är väl förvisso den enda renodlade strikern i laget nu, men det känns ändå inte som att de kommer våga förlita sig på honom denna säsong

Citat:
Ursprungligen postat av provision
Jag såg matchen mot Dortmund. Tror inte att jag såg han röra bollen en enda gång. Enda gången man såg honom var när han krama om Pulisic efter dennes alla mål.

Japp. Ruggigt dåliga matcher att försöka bevisa sig i för honom med. Skit dålig service och mycket kantspel & försvarande. Och när han väl fick boll såg han iskall ut. Ingen vidare försäsong. Måste bli lånad illa kvickt.

Asoro ser löjligt bra ut i Swanseas preseason iaf. En annan som förtjänar sin egna tråd nu inför nästa säsong. Tror han kommer vara i startelvan.
Citera
2018-07-28, 08:15
Medlem
6ix9iines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Japp. Ruggigt dåliga matcher att försöka bevisa sig i för honom med. Skit dålig service och mycket kantspel & försvarande. Och när han väl fick boll såg han iskall ut. Ingen vidare försäsong. Måste bli lånad illa kvickt.

Asoro ser löjligt bra ut i Swanseas preseason iaf. En annan som förtjänar sin egna tråd nu inför nästa säsong. Tror han kommer vara i startelvan.
Real Madrid ryktades (ryktades) också vara intresserade av Isak. Om det stämmer vet jag inte eller om det bara var för att trissa upp priset låter jag vara osagt. Men ponera att han gått dit istället. Bättre utväxt på sin karriär såhär långt då? Martin Ö gick ju till Real Madrid och han hör man aldrig något om numera så jag tvivlar på att det sätt bättre ut med de klubbvalet.
Citera
2018-07-28, 13:16
Medlem
Horbock.i.Fjugestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6ix9iine
Real Madrid ryktades (ryktades) också vara intresserade av Isak. Om det stämmer vet jag inte eller om det bara var för att trissa upp priset låter jag vara osagt. Men ponera att han gått dit istället. Bättre utväxt på sin karriär såhär långt då? Martin Ö gick ju till Real Madrid och han hör man aldrig något om numera så jag tvivlar på att det sätt bättre ut med de klubbvalet.
Ödegaard är åtminstone startspelare i ett hyfsat lag i holländska ligan.
Citera
2018-07-29, 01:28
Avslutad
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/KvA8AG/knappt-lagt-pa-nagra-muskler

Citat:
”Isak har knappt lagt på sig några muskler under sommaren. Anfallaren ser fortfarande inte tillräckligt stark ut. Han fick tillräckligt med speltid under ICC, men syntes knappt på planen. Skapade nästan inga målchanser, vann knappt några dueller. Det är mycket möjligt att Dortmund lånar ut den högt rankade talangen”, skriver Bild.
Citera
2018-07-29, 03:21
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/KvA8AG/knappt-lagt-pa-nagra-muskler
Läste det där jag med, han skulle må bra av en utlåning. Kanske zweite? Hög tid för grabben att börja leverera nu.
Citera
2018-07-29, 07:56
Bannlyst
Citat:
Både han och hans närmsta polare i laget, Sancho, såg lite bulkigare ut. Har nog kört en del ihop.

Som du säger. Riktigt bra halvlek av honom även ifall han bommade friläget (som han förövrigt hade en otroligt vacker diagonal sprint till).

Det är kul att se hur lågt han är villig att gå för att assistera build-up med. Och att han är snabb.
jag haller med isak e helt klart bulkigare. dessutom var han farlig under turnen mot världslag.

Idiotjournalisterna tycker att han e för tunn och dalig, fattar ej hur dessa kan vara journalister??
Hur kan man skriva en sann skitartikel?

Citera
2018-07-29, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bimman
jag haller med isak e helt klart bulkigare. dessutom var han farlig under turnen mot världslag.

Idiotjournalisterna tycker att han e för tunn och dalig, fattar ej hur dessa kan vara journalister??

Detta va angående matchen mot Austria wien.

Tyvärr såg han inte bra ut i USA. Men jag tycker inte anfallsspelet va bra generellt heller.

En utlåning är bäst. Han är inte redo för BVB spel och behöver speltid.
Citera
2018-07-29, 20:01
Bannlyst
Citat:
Detta va angående matchen mot Austria wien.

Tyvärr såg han inte bra ut i USA. Men jag tycker inte anfallsspelet va bra generellt heller.

En utlåning är bäst. Han är inte redo för BVB spel och behöver speltid.
Det e försäsong och man testar hit och dit. Faktum e att Isaks fysik numera är på topp. Får han speltid blir han given topscorer i Bvb. Presidenten har enormt förtroende o fansen med
Citera
2018-07-30, 00:46
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:

Citat:
Det e försäsong och man testar hit och dit. Faktum e att Isaks fysik numera är på topp. Får han speltid blir han given topscorer i Bvb. Presidenten har enormt förtroende o fansen med

Citera
2018-07-30, 00:54
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Absolut
Citera
2018-08-09, 11:34
Medlem
BarryHeros avatar
Inte så lång tid nu för honom att hitta en nu klubb för Isak (troligtvis på lån). Vad tror ni blir aktuellt? Premier Leagues fönster stänger idag så det lär inte bli en PL-klubb.

Citat:
And according to SportBILD, Sebastian Rode, Dzenic Burnic and Alexander Isak will all be allowed to leave this summer. It is likely that the latter duo will go out on loan, instead of leaving the club on a permanent transfer.

https://bvbbuzz.com/2018/08/09/borussia-dortmund-must-sell-order-buy-striker/
Citera
2018-08-09, 12:58
Medlem
RedRocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Inte så lång tid nu för honom att hitta en nu klubb för Isak (troligtvis på lån). Vad tror ni blir aktuellt? Premier Leagues fönster stänger idag så det lär inte bli en PL-klubb.
Känns väl inte som att han platsar i en PL-klubb? Men han borde ju verkligen få till en utlåning, till ett lag där han får vara hyfsat ordinarie.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in