Citat:
Ursprungligen postat av
somaliboy
Tycker synd om Isak han förtjänade en klubb i Holland som velat utveckla honom
Ja, Dortmund ger ingen speltid alls till unga spelare nu för tiden. Det är trist. Oj, vänta lite. Dembélé (1997), Mor (1997), Pulisic (1998), Burnic (1998) och Passlack (1998) har fått speltid den här säsongen.