Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-01, 18:27
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Helt fel. Isak har trots sin fysik faktiskt imponerat och anpassade sig jävligt snabbt till PL. Annars hade Englands bästa lag aldrig slängt upp så mycket pengar, säger sig själv.

Då får vi väl hoppas han börjar producera lite mer mål i landslaget än vad han gjort hittills.
Är han värd så mycket pengar borde han kunna prestera lite mer där.
16 mål på 8 år är inte mycket att skryta med som forward.
Ska Sverige komma någonstans så går det inte att fortsätta med den statistiken.

De matcher i Newcastle som jag sett med honom har varit väldigt upp och ner. Risken är att han får sitta på bänken om han inte fungerar från början. Konkurrensen är så mycket tuffare i Liverpool.
Jag är ledsen men jag tror han försvinner i Liverpool men vi får väl hoppas jag har fel.
Senast redigerad av BallaBella 2025-09-01 kl. 18:34.
Citera
2025-09-01, 18:28
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
han vill vinna liga/CL dom utsikterna existerar inte i NUFC under hans tid som aktiv spelare. därför byter han klubb. det är verkligen inte mer komplicerat än så. NUFC är en framtida topp6 klubb. men det är åtminstone 5-10år innan det är realitet. varför? på grund av hur FFP//PSR regelverket fungerar.

detta förutsätter även att byggandet in//ut fungerar och rullar smidigt under dessa år. vilket är långt ifrån någon form av garanti. howe är en bra coach och har byggt ett bra lag. men isak är topp3 9or i världen.

Förmodligen rätt - han är ung, men man har ändå inte så många år på sig.

Newcastlefans behöver inte heller känna sig så ledsna. De fick bra med pengar för honom, och han var bra på plan för dem.

Så det här är väl ++ egentligen.
Citera
2025-09-01, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Förmodligen rätt - han är ung, men man har ändå inte så många år på sig.

Newcastlefans behöver inte heller känna sig så ledsna. De fick bra med pengar för honom, och han var bra på plan för dem.

Så det här är väl ++ egentligen.

ligan bockar han troligen av redan i år om inte LFC drabbas av en skadekatastrof likt den man hade säsongen 20-21

voltemade är en väldigt lovande spelare. howe har bra CV för att fostra spelare. liknar isak en hel del i hur han rör sig och precis som isak väldigt god grundläggande teknik.
Citera
2025-09-01, 19:02
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Fortfarande inget officiellt uttalande från klubbarna?

Blir spännande att se vad han får i lön. Vilken press, tänk om han inte gör några mål de 4 första matcherna i Liverpool-tröjan.
Citera
2025-09-01, 19:24
Medlem
karlsoons avatar
Efter Bjärred och Grenoli så är Isak den svensk som spelat i bäst lag genom tiderna🤙
Citera
2025-09-01, 19:39
Medlem
MrBubss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Efter Bjärred och Grenoli så är Isak den svensk som spelat i bäst lag genom tiderna🤙

Jösses!
En något vilsen och okunnig kommentar!

Hört talas om Björn Andersson, Conny Torstensson, Nils-Erik Johansson, Johnny Ekström och Jonah Kusi-Asare? Alla har lirat i Bayern Munchen....

Kanske Zlatan är bekant..?

Agne Simonsson i Real Madrid..
Nacka Skoglund i Inter...

Glenn Hysen i Liverpool...

Det finns kanske fler...
Senast redigerad av MrBubs 2025-09-01 kl. 19:58.
Citera
2025-09-01, 19:52
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Då får vi väl hoppas han börjar producera lite mer mål i landslaget än vad han gjort hittills.
Är han värd så mycket pengar borde han kunna prestera lite mer där.
16 mål på 8 år är inte mycket att skryta med som forward.
Ska Sverige komma någonstans så går det inte att fortsätta med den statistiken.

De matcher i Newcastle som jag sett med honom har varit väldigt upp och ner. Risken är att han får sitta på bänken om han inte fungerar från början. Konkurrensen är så mycket tuffare i Liverpool.
Jag är ledsen men jag tror han försvinner i Liverpool men vi får väl hoppas jag har fel.
Han har ju börjat producera i landslaget under JDT.
Dra inte upp gammal skåpmat av slentrian nu
Citera
2025-09-01, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen

Blir spännande att se vad han får i lön. Vilken press, tänk om han inte gör några mål de 4 första matcherna i Liverpool-tröjan.

Fast nu har ju han en ursäkt ifall det går segt i början då han inte haft någon försäsong.

Sen tror jag det hade varit mer press på honom ifall han enbart värvades för att vara en målgörare likt Gyökeres, men folk ser mycket mer i honom. Tror han får godkänt med 15-20 mål så länge anfallsspelet är bra och Liverpool vinner matcher.
Citera
2025-09-01, 20:48
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen

Jag har också tänkt på det där tänk om han floppar likt Fernando Torres när han lämnade Liverpool för Chelsea. Kommer inte bli nådiga kommentarer då.
Citera
2025-09-01, 20:50
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Fuck ''15-20'' mål.

För den summan det skrivs om ska han vinna skytteligan.
Citera
2025-09-01, 21:07
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag har också tänkt på det där tänk om han floppar likt Fernando Torres när han lämnade Liverpool för Chelsea. Kommer inte bli nådiga kommentarer då.
You'll never walk alone, Solnatuppen!
Citera
2025-09-01, 21:07
Medlem
Gantss avatar
Nä fan va pinsamt att ha nyhet om Isak på Aktuellt just nu.

Nya Zlatan runket och då är han inte ens lika bra som Zlatan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in