2017-02-21, 16:10
Avstngd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Nr kommer nsta avsnitt av Torpet?

Det borde komma ett senare ikvll efter farmen-sndningen eftersom det r tvling p g dr.
Citera
2017-02-21, 16:12
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Det borde komma ett senare ikvll efter farmen-sndningen eftersom det r tvling p g dr.
Tack, jag fattar dock inte vad som r pvg att ske eftersom jag inte fljt Torpet innan. De har sagt att de kommer vlja Linnea till att tvla, kommer hon mta Timmy i vispen eller vad det nu kallades?
Citera
2017-02-21, 16:15
Avstngd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Tack, jag fattar dock inte vad som r pvg att ske eftersom jag inte fljt Torpet innan. De har sagt att de kommer vlja Linnea till att tvla, kommer hon mta Timmy i vispen eller vad det nu kallades?

Det blir antingen Linnea vs Timmy eller Robban eller, om produktionen pltsligt ndrar reglerna som i farmen, Timmy vs Robban. Jag tror som sagt p det senare.
Citera
2017-02-21, 16:22
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnajo88
Hller med ang General Lomhrd. I skogen sprang han omkring naken och fnissade och fnojsade men nu r det ett jvla gnll om att "para sig" hit och dit. Sedan att Syltjanne och den lnnfete r de jag hller minst p i farmen r en annan sak.
Nu r det Manskr som gller fr Generalen. Para sig r kanske inte den primra uppgiften p Farmen - men det r f-n inte gubbsng heller.
Citera
2017-02-21, 16:26
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Det blir antingen Linnea vs Timmy eller Robban eller, om produktionen pltsligt ndrar reglerna som i farmen, Timmy vs Robban. Jag tror som sagt p det senare.

Jag har inte sett Torpet men ska en eller flera tillbaks till farmen? Eftersom mnga tjejer kt och Skalmans ventyr med Syljane s borde Linnea vara ett givet val.
Citera
2017-02-21, 16:32
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag har inte sett Torpet men ska en eller flera tillbaks till farmen? Eftersom mnga tjejer kt och Skalmans ventyr med Syljane s borde Linnea vara ett givet val.

Tre ska tillbaka. Tv tvlingar kvar.
Citera
2017-02-21, 16:34
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Tre ska tillbaka. Tv tvlingar kvar.

Vem r kvar p torpet?
Citera
2017-02-21, 16:37
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Vem r kvar p torpet?

Linnea, Bettan, Sara-Marie, Timmy och Robban.
Citera
2017-02-21, 16:47
Medlem
Giggsys avatar
S Bowie hamnade trots allt p torpet, hrligt.

Fr att det ska bli s mycket action som mjligt p farmen hoppas jag det r Robban, Linnea, Bettan som tervnder.
Citera
2017-02-21, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Linnea, Bettan, Sara-Marie, Timmy och Robban.

Snacka om tv ovrdiga vinnare. Bde McKvack och Robban har kt ur Farmen tv gnger men kan fortfarande vinna. Lite fr mycket Paradise Hotel-regler ver detta! Har jag hrt!
Citera
2017-02-21, 17:34
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnajo88
Snacka om tv ovrdiga vinnare. Bde McKvack och Robban har kt ur Farmen tv gnger men kan fortfarande vinna. Lite fr mycket Paradise Hotel-regler ver detta! Har jag hrt!

Linnea mste bara tillbaka till Farmen s hon ge Skalman ett helvete och fjortisen Syljane en knpp p nsan. Bettan och Robban r inte fel s det blir action hela vgen till finalen.

Vore kul med en final mellan Niklas och Maria.
Citera
2017-02-21, 17:38
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Linnea har ju redan tvlat s hon r immun!
S det blir SaraMarie mot Timmy och Bettan mot Robban.
Senast redigerad av Centipede 2017-02-21 kl. 17:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in