2017-02-06, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Kul att se luften g ur Robban igen .. hahaha

Fast nya damen har ju redan ftt honom glad och positiv vilket ven andra deltagare redan hunnit nmna

Paolo har ju sagt att det r rekord i kthet denna ssong s nu lr det brja liggas ordentligt nr hon sexgalningen kommit in p farmen
Citera
2017-02-06, 19:58
Medlem
Varfr inte Sebastian istllet fr nattkokarn?????
Citera
2017-02-06, 20:04
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j89ohan
r nattkokarn Olov? Och varfr?
Citera
2017-02-06, 20:05
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j89ohan

Fattar inte heller det. Farmen behver Sebastian Charles-manson Dawkins!
Citera
2017-02-06, 20:07
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Jerry och Robban r nya parhstarna. Ett ganska omaka par m jag sga, men motsatser attraherar sgs det ju! De kommer ha en ganska skn vecka knns det som, sitta i solen och snacka och fnga ngon fisk lite nu och d.
Citera
2017-02-06, 20:12
Avstngd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Det blev nog lite snopet fr honom, men jag tror att den gode Robban och C-J kan koka rtt bra fanstyg ihop. Kanske med det resultatet att Robban blir C-Js bitch och blir utspelad totalt. Inte fr att jag gillar det scenariot, jag gillar Robban p ngot mrkligt stt.
Jag tycker Robban r mest kul att se - fr han klarar ju verkligen inte att dlja sin egen sjlvgodhet och den missrkning ha hela tiden knner nr det ingen annan "inser hans storhet".

Han r lite som en karikatyr p mindervrdighetskomplex med hvdelsebehov

Citat:
Ursprungligen postat av Gurjon
Fast nya damen har ju redan ftt honom glad och positiv vilket ven andra deltagare redan hunnit nmna

Paolo har ju sagt att det r rekord i kthet denna ssong s nu lr det brja liggas ordentligt nr hon sexgalningen kommit in p farmen
Hon r ju tnd p Paolo -- s helt rligt har hon ju ingen smak kan nog tnkas hoppa p vem som helst av dem...

Edit:
Jkligt kul att se Paolo rra sig nr han lmnade middagen med skogsfolket ... Han gick som om han hade glmt kvar ett ngra storlekar fr stort pungsskydd i hrdplast i skrevet -- eventuellt kompletterat med ngot hrt ngon annanstans..

Rr sig inte som en panter direkt
Senast redigerad av micro113 2017-02-06 kl. 20:15.
Citera
2017-02-06, 20:12
Avstngd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Jerry och Robban r nya parhstarna. Ett ganska omaka par m jag sga, men motsatser attraherar sgs det ju! De kommer ha en ganska skn vecka knns det som, sitta i solen och snacka och fnga ngon fisk lite nu och d.
Arbetsskygga kan det vl sammanfattas som
Citera
2017-02-06, 20:15
Medlem
Aigiss avatar
Nr kommer nsta avsnitt av Torpet d?
Citera
2017-02-06, 20:16
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Hller med om att Dawkins borde komma tillbaka. Fr kvljningar bara jag tnker p fanskapet, men ngot behvs fr att spejsa till det hela.

Fan vad sjuk han var egentligen. Anvnde olika rster och dialekter, infrde allmn meditation och bad folk att frsvinna ifall de vgade trotsa hans envldiga hrskande.

Och alla hans utbrott. Alla frustrerade vrl mitt i natten. Grabben var ju inte frisk allts.

(FB) Farmen-diktatorn. Skvaller om Sebastian Dawkins?
Senast redigerad av BaronVonHelsing 2017-02-06 kl. 20:25.
Citera
2017-02-06, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis

Fr svar p de snart. dom p Tv4 play hade ingen koll s fr g via tittarservice
Citera
2017-02-06, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis

Men tippar p varje sndag, eftersom dom avlser ju varandra hela tiden i de programmet. S om de inte kommer fler gamla deltagare frn tidigare r, s e de nog varje sndag som sagt nr man fr reda p vem som kt ut farmen
Citera
2017-02-06, 20:24
Medlem

Torpet borde snts p tv4 ngon bra tid. Skn stmning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in