2017-02-21, 16:10
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
När kommer nästa avsnitt av Torpet?

Det borde komma ett senare ikväll efter farmen-sändningen eftersom det är tävling på g där.
Citera
2017-02-21, 16:12
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Det borde komma ett senare ikväll efter farmen-sändningen eftersom det är tävling på g där.
Tack, jag fattar dock inte vad som är påväg att ske eftersom jag inte följt Torpet innan. De har sagt att de kommer välja Linnea till att tävla, kommer hon möta Timmy i vispen eller vad det nu kallades?
Citera
2017-02-21, 16:15
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Tack, jag fattar dock inte vad som är påväg att ske eftersom jag inte följt Torpet innan. De har sagt att de kommer välja Linnea till att tävla, kommer hon möta Timmy i vispen eller vad det nu kallades?

Det blir antingen Linnea vs Timmy eller Robban eller, om produktionen plötsligt ändrar reglerna som i farmen, Timmy vs Robban. Jag tror som sagt på det senare.
Citera
2017-02-21, 16:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jonnajo88
Håller med ang General Lomhörd. I skogen sprang han omkring naken och fnissade och fnojsade men nu är det ett jävla gnäll om att "para sig" hit och dit. Sedan att Syltjanne och den lönnfete är de jag håller minst på i farmen är en annan sak.
Nu är det Manskör som gäller för Generalen. Para sig är kanske inte den primära uppgiften på Farmen - men det är f-n inte gubbsång heller.
Citera
2017-02-21, 16:26
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Det blir antingen Linnea vs Timmy eller Robban eller, om produktionen plötsligt ändrar reglerna som i farmen, Timmy vs Robban. Jag tror som sagt på det senare.

Jag har inte sett Torpet men ska en eller flera tillbaks till farmen? Eftersom många tjejer åkt och Skalmans äventyr med Syljane så borde Linnea vara ett givet val.
Citera
2017-02-21, 16:32
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag har inte sett Torpet men ska en eller flera tillbaks till farmen? Eftersom många tjejer åkt och Skalmans äventyr med Syljane så borde Linnea vara ett givet val.

Tre ska tillbaka. Två tävlingar kvar.
Citera
2017-02-21, 16:34
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Tre ska tillbaka. Två tävlingar kvar.

Vem är kvar på torpet?
Citera
2017-02-21, 16:37
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Vem är kvar på torpet?

Linnea, Bettan, Sara-Marie, Timmy och Robban.
Citera
2017-02-21, 16:47
Medlem
Giggsys avatar
Så Bowie hamnade trots allt på torpet, härligt.

För att det ska bli så mycket action som möjligt på farmen hoppas jag det är Robban, Linnea, Bettan som återvänder.
Citera
2017-02-21, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Linnea, Bettan, Sara-Marie, Timmy och Robban.

Snacka om två ovärdiga vinnare. Både McKvack och Robban har åkt ur Farmen två gånger men kan fortfarande vinna. Lite för mycket Paradise Hotel-regler över detta! Har jag hört!
Citera
2017-02-21, 17:34
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnajo88
Snacka om två ovärdiga vinnare. Både McKvack och Robban har åkt ur Farmen två gånger men kan fortfarande vinna. Lite för mycket Paradise Hotel-regler över detta! Har jag hört!

Linnea måste bara tillbaka till Farmen så hon ge Skalman ett helvete och fjortisen Syljane en knäpp på näsan. Bettan och Robban är inte fel så det blir action hela vägen till finalen.

Vore kul med en final mellan Niklas och Maria.
Citera
2017-02-21, 17:38
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Linnea har ju redan tävlat så hon är immun!
Så det blir SaraMarie mot Timmy och Bettan mot Robban.
Senast redigerad av Centipede 2017-02-21 kl. 17:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in