• 1
  • 2
2016-12-20, 03:24
Medlem
Är det formen på min kuk som inte passar eller är det helt enkelt en undermålig ridteknik sett ur mannens synvinkel? En hel del tjejer liksom tiltar bäckenet fram och tillbaka istället för att rida upp och ner. För min del känns det ungefär som hon hanterar ballen som en växelspak som skall böjas åt alla möjliga håll. Det gör mer ont än vad det är skönt. Jag vill känna fittan glida upp och ner för min åderpåle!

Så, finns det några män som faktiskt föredrar detta eller är det ett oskick?
Citera
2016-12-20, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Är det formen på min kuk som inte passar eller är det helt enkelt en undermålig ridteknik sett ur mannens synvinkel? En hel del tjejer liksom tiltar bäckenet fram och tillbaka istället för att rida upp och ner. För min del känns det ungefär som hon hanterar ballen som en växelspak som skall böjas åt alla möjliga håll. Det gör mer ont än vad det är skönt. Jag vill känna fittan glida upp och ner för min åderpåle!

nej det är ett oskick.. men de kan väll få sitt roliga med ibland
Citera
2016-12-20, 03:33
Medlem
Speedyoos avatar
hahaahah tack!

Träffat en ny brud 3 gånger nu och hon har kört den här tekniken.
Trodde ballen skulle gå av ett tag. Ena gången kändes det bra dock så beror nog lite på kukens position osv.

Lösningen blev iallafall att hålla ut ett tag innan jag slängde runt henne och tog över kontrollen.
Citera
2016-12-20, 03:35
Medlem
Lika dant för mig med min kvinna.. Känns som kuken skulle gå av första ggn.. Har sagt det är en teknik som gör ont och sagt hon får rida upp och ner istället men det är svårt att lära om verkar det som.. Har bett henne sen vi möttes för 6 mån sen att rida upp och ner men nej det återgår till böja sönder kuken varje gång.. Så får köra andra ställningar istället..
Citera
2016-12-20, 03:43
Medlem
caught.on.tapes avatar
Nej jag gillar det
Båda teknikerna går bra,, I approve
Citera
2016-12-20, 04:10
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Nu blev jag paff, aldrig hört detta ogillande om detta innan.

Man använder denna teknik för att det kan gå lättare att komma nämligen. Nu måste jag forska i detta, märkligt om man inte skulle säga till om det inte gillas...
Citera
2016-12-20, 05:15
Medlem
Har också stött på detta otyg och inte bara en gång. Någon jävel därute måste gilla det. Eller? :S
Citera
2016-12-20, 05:19
Medlem
Speedyoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva

Man använder denna teknik för att det kan gå lättare att komma nämligen. Nu måste jag forska i detta, märkligt om man inte skulle säga till om det inte gillas...

Man vill ju inte framstå som en vekling och klaga över något som hon förmodligen kört med många andra innan. I mitt fall verkar hon gilla det väldigt mycket och eftersom jag också gillar själva positionen så kan man stå ut med att Petter Niklas har det lite obekvämt... oftast.
Fick stoppa det en gång och justera lite då det var riktigt jävligt.
Citera
2016-12-20, 07:01
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quietheardat
Har också stött på detta otyg och inte bara en gång. Någon jävel därute måste gilla det. Eller? :S
Tjejerna. Själv finner jag det inte det mista skönt, direkt oskönt faktiskt. Brukar själv försöka härda ut någon minut med tjejen.
Citera
2016-12-20, 07:22
Medlem
DePumaTomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto

Är din pick en pinne eller ett hårt vedträ? den ska inte gå av spänn dig lite mer haha
Citera
2016-12-20, 07:37
Medlem
ImpAusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva

Jag skulle säga att många använder sig av tekniken av den enkla anledningen att det blev stimuli runt ze klitoris med. Kaka på kaka, som man säger.

Jag hade ett ex som bara kunde komma vid vaginalt sex om hon gjorde så och påstod att det var av just den anledningen.
Citera
2016-12-20, 10:10
Medlem
Bunsofsteels avatar
Instämmer till fullo.

Jävla oskick. Typiskt otränade brudar som tycker det är jobbigt att använda musklerna.
Varningstecken, dom kommer snart vara feta kossor. Lär er tyda tecknen. Fly fort som ögat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in