2016-12-20, 10:24
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Är det formen på min kuk som inte passar eller är det helt enkelt en undermålig ridteknik sett ur mannens synvinkel?
Det är helt enkelt för att den aktuella kvinnan inte insett att "rida" när man har sex innebär att hon ska rida som när man rider i trav, det som kallas att "rida lätt", och inte som när man rider i skritt eller galopp.
Citera
2016-12-20, 10:27
Medlem
Ghastens avatar
Kan funka om dom rör sej ganska lite inga jätterörelser. Ja det är inte många tjejer som orkar rida speciellt länge. Har väl bara träffat otränade och slöa tjejer.
Citera
2016-12-20, 10:34
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bunsofsteel
Instämmer till fullo.

Jävla oskick. Typiskt otränade brudar som tycker det är jobbigt att använda musklerna.
Varningstecken, dom kommer snart vara feta kossor. Lär er tyda tecknen. Fly fort som ögat.

Detta är det korrekta svaret!
Citera
2016-12-20, 11:16
Medlem
Era oerfarna puckon. Det e inte för att tjejerna är lata, det är för att dom gnuggar klittan med den här tekniken. Låt dom ha sitt roliga. Ni vill väl att tjejerna ska njuta eller? Ju mer dom njuter, ju mer njuter väl ni?
Citera
2016-12-20, 11:25
Medlem
har inga problem med detta så nice när tjejer njuter , och alla de olika gillar just olika tekniker
Citera
2016-12-20, 11:48
Medlem
25fpss avatar
Ex frun gjorde detta ganska mycket när hon ville komma fort eller flera ggr. Skärp dig va en man och ta det som en man, låt dem njuta.

Du får ju tbx allt den lilla smärtan ger i form av en sjöblöt fitta att leka med
Citera
2016-12-20, 11:55
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Min kan vara uppkäftig ibland men hon vet hur man rider kuk. Så era kvinnor är värdelösa i sängen kort å gott.
Citera
2016-12-20, 12:53
Medlem
Bunsofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulbasaur72
Era oerfarna puckon. Det e inte för att tjejerna är lata, det är för att dom gnuggar klittan med den här tekniken. Låt dom ha sitt roliga. Ni vill väl att tjejerna ska njuta eller? Ju mer dom njuter, ju mer njuter väl ni?

Om dom skall njuta på bekostnad av min dolmes välbefinnande så kan det kvitta.
Klittan har spelat ut sin evolutionära roll, annars hade den inte suttit halvvägs till naveln.

Läste lite intressant forskning på området. Tydligen satt klitoris på insidan av slidväggen tidigare och när den blev stimulerad så triggades ägglossningen. Nu när ägglossningen är automatiserad och schemalagd så har klittan spelat ut sin roll (naturen skiter i kvinnans njutning, vi snackar viktiga grejer som fortplantning) och därför börjat vandra längre och längre bort. Om några miljoner år så har den nog försvunnit helt.
Senast redigerad av Bunsofsteel 2016-12-20 kl. 13:01.
Citera
2016-12-20, 13:00
Medlem
Bunsofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inteligenstest
har inga problem med detta så nice när tjejer njuter , och alla de olika gillar just olika tekniker

Citat från Mad Men:

#1 - What do women want?
#2 - Who cares?

Citera
2016-12-20, 13:01
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bunsofsteel
Om dom skall njuta på bekostnad av min dolmes välbefinnande så kan det kvitta.
Klittan har spelat ut sin evolutionära roll, annars hade den inte suttit halvvägs till naveln.

Läste lite intressant forskning på området. Tydligen satt klitoris på insidan av slidväggen tidigare och när den blev stimulerad så triggades ägglossningen. Nu när ägglossningen är automatiserad och schemalagd så har klittan spelat ut sin roll (naturen skiter i kvinnans njutning) och därför börjat vandra längre och längre bort. Om några miljoner år så har den nog försvunnit helt.

Länka gärna till den här forskningen.

Och nej, den kommer garanterat inte att försvinna. Och hade den suttit på slidväggen hade det bara gjort enormt ont.

Du menar att i framtiden ska alla män våldta kvinnor?
Citera
2016-12-20, 13:05
Medlem
ministryofdrugss avatar
Hahaha, vilken igenkänningsfaktor! Jag HATAR när tjejer gör detta, vilket är allt för ofta.

Tror det är lite som när män diskar dåligt för att få slippa det i framtiden - många tjejer är lata kossor som vill ligga på rygg och ta emot med minsta möjliga ansträngning.
Citera
2016-12-20, 13:10
Medlem
Bunsofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Länka gärna till den här forskningen.

Och nej, den kommer garanterat inte att försvinna. Och hade den suttit på slidväggen hade det bara gjort enormt ont.

Du menar att i framtiden ska alla män våldta kvinnor?

Orka leta länkar. Har för mig jag läste det i GP för typ två månader sedan. Googla om du inte tror mig.
Den sitter fortfarande på slidväggen på bl.a. grisar...

Våldta kvinnor? Var fick du det ifrån? Varför då? Hur i hela friden tänkte du nu?
Senast redigerad av Bunsofsteel 2016-12-20 kl. 13:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in