2025-08-10, 09:19
Medlem
liten.igelkotts avatar
Fram och tillbaka är ju skönt. Dessutom gillar tjejer det med.
Citera
2025-08-10, 09:48
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bunsofsteel
Om dom skall njuta på bekostnad av min dolmes välbefinnande så kan det kvitta.
Klittan har spelat ut sin evolutionära roll, annars hade den inte suttit halvvägs till naveln.

Läste lite intressant forskning på området. Tydligen satt klitoris på insidan av slidväggen tidigare och när den blev stimulerad så triggades ägglossningen. Nu när ägglossningen är automatiserad och schemalagd så har klittan spelat ut sin roll (naturen skiter i kvinnans njutning, vi snackar viktiga grejer som fortplantning) och därför börjat vandra längre och längre bort. Om några miljoner år så har den nog försvunnit helt.
Hmmm...
Har du någon referens till forskningsrapport eller referenslitteratur?
Citera
2025-08-10, 11:00
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baheera
Jag håller med, den tekniken är inget höjdare alltså, väldigt oskönt.

Men att kvinnan tar till det där gnidandet betyder väl oftast att snubben har varit dålig i bingen. Jag menar, hade han lyckats få henne att nå klimax så hade det förmodligen inte blivit något gnidande alls.

Fast jag kan ju någonstans ändå tycka att det är bra att kvinnan vågar ta saken i egna händer när inte snubben lyckats. Dock kan de väl bli störda och det låser sig när man ligger och tittar på dem när de gör fåniga grimaser med pattarna farande åt alla håll i jakten på orgasmen.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-08-10 kl. 11:03.
Citera
2025-08-11, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men att kvinnan tar till det där gnidandet betyder väl oftast att snubben har varit dålig i bingen. Jag menar, hade han lyckats få henne att nå klimax så hade det förmodligen inte blivit något gnidande alls.

Fast jag kan ju någonstans ändå tycka att det är bra att kvinnan vågar ta saken i egna händer när inte snubben lyckats. Dock kan de väl bli störda och det låser sig när man ligger och tittar på dem när de gör fåniga grimaser med pattarna farande åt alla håll i jakten på orgasmen.

Så är det säkert, det är likadant om man munknullar en tjej så hon kräks, det beror ju på att hon är kass på att knulla.
Citera
2025-08-11, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Alla har väl ett ansvar att säga till om något är oskönt.

Sedan sitter ju klitoris där den sitter så vill man få den stimulerad blir det en del gnidande mot mannens bäcken och inte så mycket upp och ner. Men klart man vill att mannen säger till om det orsakar lidande.

Det brukar inte uppskattas av tjejer om man påpekar sådant. Men jag fattar varför det blir skönt för tjejer, men för oss (de flesta verkar tycka så i vart fall) så är inte speciellt mysigt.
Citera
2025-08-11, 10:00
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baheera
Så är det säkert, det är likadant om man munknullar en tjej så hon kräks, det beror ju på att hon är kass på att knulla.

Okey, har aldrig aldrig munknullat någon. Trodde mer det var en dominansgrej?
Citera
2025-08-28, 14:00
Medlem
Det här va sjukt intressant att snubbla över😅
Alltså, jag är tjej och kör båda varianterna och har aldrig haft ngn som sagt att det inte varit skönt. Snarare har jag fått höra tvärtom, att killarna gillat att kunna komma så djupt in och se mej njuta av detsamma.
Så nu blir jag lite konfunderad när ni skriver att det t.o.m gör ont😅

Så nu blir jag hemskt intresserad över om det är som ngr av er skriver, att det beror på formen på både kuk och muff?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in