Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-12-11, 08:44
  #1
Medlem
NiccoJs avatar
Jag gillar att kolla på tjeckisk porr fräscha o naturliga tjejer.
Att det inte är äkta att en tjej på gatan börjar suga random kille eller att man vid gruppsex bara kan langa in pitten i random brud förstår jag men...
Det finns enorma mängder filmer och jättemånga olika tjejer, alla kan ju inte vara proffs? Kan det vara vanligt o accepterat att dryga ut studiemedlen med ett porr knäck???
Citera
2016-12-11, 09:51
  #2
Medlem
MrChows avatar
Tjeckien ligger bra till i världen på att producera porr! Topp fem sist jag såg någon lista men det kan ju ha ändrats lite. USA främst och Ukraina ligger också bra till.
Citera
2016-12-11, 09:55
  #3
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Jag gillar att kolla på tjeckisk porr fräscha o naturliga tjejer.
Att det inte är äkta att en tjej på gatan börjar suga random kille eller att man vid gruppsex bara kan langa in pitten i random brud förstår jag men...
Det finns enorma mängder filmer och jättemånga olika tjejer, alla kan ju inte vara proffs? Kan det vara vanligt o accepterat att dryga ut studiemedlen med ett porr knäck???
Inte alldeles säker, men det skulle ju kanske kunna ha att göra med att Tjeckien delvis fortfarande är ett jobbigt land att bo i, rent lönemässigt, så att de med låga inkomster kanske inte har så mycket andra val än att ställa upp på porr.

Vill minnas att efter östblockets fall kom det rätt mycket porr från de gamla öststaterna (Ungern, Tjeckien, polen etc), kan det kanske ha med det att göra fortfarande?
Citera
2016-12-11, 12:54
  #4
Medlem
valter-eggons avatar
Jag tror att den ekonomiska situationen spelar en viss roll. Det är nog ganska billigt att producera där. Tjejerna kostar inte så mycket och uppehälle för teamet kostar inte så mycket.

Sen är nog synen på porr/sex lite annorlunda där. Det finns ganska mycket prostitution men även lagliga bordeller.

Tjejerna är som du själv konstaterat jäkligt fräscha så det är nog väldigt lätt att sälja filmerna.
Citera
2016-12-11, 13:56
  #5
Medlem
vigillarfittas avatar
Jag brukar hålla koll här, kommer upp nya tjeckiska brudar nästan varje dag. Verkar väldigt vanliga en del. Det är allt från forskare, lärare till bartendrar och WT:n.
Jag är inte så mycket för själva porren utan gillar dressed/undressed-grejen.
Finns nu 85 sidor med brudar gånger 5 per sida : http://www.nudeheat.com/category/nude-casting/

Jag gillar kontraster också : http://www.nudeheat.com/2016/01/31/c...and-undressed/
Citera
2016-12-11, 15:22
  #6
Medlem
NiccoJs avatar
om man jämför med Sverige där det finns under 100 kvinnliga modeller inom naket/porr så blir man ju ganska uthängd om man särar benen på film.. Lättare där det finns 10000 tals.
Citera
2016-12-12, 11:32
  #7
Medlem
rrpipers avatar
Det är definitivt inte bara pengar och fattigdom som spelar roll utan det måste vara nåt kulturellt. Tjeckien och tidigare Ungern har varit väldigt överrepresenterade i porrbranschen. Ukraina som någon tidigare felaktigt nämnde som stora i porrbranchen har inte alls så många som tjejer som gör porr. Rumänien som har många tjejer som eskortar på FKKer och har typ hälften av världens cam girls har inte heller speciellt många som gör porr jämförelsevis. Det har kommit fler från Ryssland på senare tid. Tyskland borde ju ligga nära Tjeckien kulturellt men de har inte så många som gör porr sett till sitt invånarantal. Så tycker att det är lite av ett mysterium varför vissa länder har många tjejer som kan tänka sig att jobba med porr och andra inte. Måste vara kulturellt.
Citera
2016-12-12, 18:56
  #8
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Det är definitivt inte bara pengar och fattigdom som spelar roll utan det måste vara nåt kulturellt. Tjeckien och tidigare Ungern har varit väldigt överrepresenterade i porrbranschen. Ukraina som någon tidigare felaktigt nämnde som stora i porrbranchen har inte alls så många som tjejer som gör porr. Rumänien som har många tjejer som eskortar på FKKer och har typ hälften av världens cam girls har inte heller speciellt många som gör porr jämförelsevis. Det har kommit fler från Ryssland på senare tid. Tyskland borde ju ligga nära Tjeckien kulturellt men de har inte så många som gör porr sett till sitt invånarantal. Så tycker att det är lite av ett mysterium varför vissa länder har många tjejer som kan tänka sig att jobba med porr och andra inte. Måste vara kulturellt.

Hård katolsk uppväxt/kommunism gör att folk vill vara mera openminded och crazy.

Se på japan, ett mycket strikt samhälle, där gör ju tjejerna i princip vad som helst.

Samma med ex. Brasilien, som också är strikt religiöst, det måste finnas en motpol, ett tabu att bryta.
Citera
2016-12-13, 10:08
  #9
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Hård katolsk uppväxt/kommunism gör att folk vill vara mera openminded och crazy.

Se på japan, ett mycket strikt samhälle, där gör ju tjejerna i princip vad som helst.

Samma med ex. Brasilien, som också är strikt religiöst, det måste finnas en motpol, ett tabu att bryta.

Intressant svar. Det ligger säkert något i det. Men ingen som börjat med porr de senaste 5-10 åren har ju några minnen av att leva under kommunism. Och det finns gott om länder som är starkt religiösa och relativt fattiga men ändå inte producerar några porrstjärnor. Knappt några porrstjärnor från Grekland t.ex. Och Polen är mer religiöst och värdekonservativt än Tjeckien tror jag, och de har betydligt fler invånare men få porrstjärnor. Vi saknar fortfarande några pusselbitar i detta mysteriet!
Citera
2016-12-13, 13:41
  #10
Medlem
vigillarfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Hård katolsk uppväxt/kommunism gör att folk vill vara mera openminded och crazy.

Se på japan, ett mycket strikt samhälle, där gör ju tjejerna i princip vad som helst.

Samma med ex. Brasilien, som också är strikt religiöst, det måste finnas en motpol, ett tabu att bryta.

Tjeckien är verkligen inte nåt vidare katolsk. Tjeckien brukar beskrivas som ett av Europas mest ateistiska länder. Kanske den avspända synen på nakenhet och porr beror på just detta.
Citera
2016-12-13, 22:48
  #11
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigillarfitta
Tjeckien är verkligen inte nåt vidare katolsk. Tjeckien brukar beskrivas som ett av Europas mest ateistiska länder. Kanske den avspända synen på nakenhet och porr beror på just detta.
Som Sverige med andra ord, kanske har Vilde och Beck fel framtoning i sina platsannonser.
Citera
2016-12-13, 22:55
  #12
Medlem
vigillarfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Som Sverige med andra ord, kanske har Vilde och Beck fel framtoning i sina platsannonser.

Nja, Sverige och Tjeckien är mycket olika på andra sätt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback