Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-07-14, 20:33
  #61
Medlem
NiccoJs avatar
Har kollat igenom czech coupels filmerna. De går ut på att en tjej o en filmande kille söker upp par på stan och går hem på partnerbyte mot pengar. Tjejen som är med han som filmar är dock i några filmer tjej i paret istället...
Så nog fejkas det
Citera
2017-07-15, 22:54
  #62
Medlem
Märklintågets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Intressant frågeställning. Som framkommit i tråden tror jag att en rad faktorer samverkar till att göra just Tjeckien till ett "heaven" för porr.


Antagligen blev det en intensiv motreaktion på att det var förbjudet med porr där förr. När järnridån föll försökte de ta igen det som alltid varit lagligt hos oss i väst.

Sen spelar pengarna visst roll. En vanlig tjeckisk arbetarlön ligger på 5000kr/mån.
Citera
2018-02-07, 16:22
  #63
Medlem
Mulla Krekars avatar
Varför är just tjecker så kåta?

När jag "råkat" komma in på "vuxensidor" så finns det ofta en kategori "Czech", ofta unga personer i klippen... (det är en polare som berättat det... ) Men jag var i Tjeckien för några år sen, o såg en jättesnygg betaltjej, o jag frågade min pappa om han kunde betala en timme för mig. Men han tyckte det var en dålig ide...

Men jag härstammar från Tjeckien, min farfar kommer därifrån, fast då var det Sudettyskland. Har inte märkt av den tjeckiska kåt-genen. Min farfar har bara ett barn, min pappa. Så han verkar inte ha varit så aktiv.

Så vadan detta? Varför just Tjeckien? Har läst tråden, men undrar ändå...
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback