Citat:
Ursprungligen postat av
EugeneSandberg
Definitivt kulturellt. Hörde en gång en tjeck säga att tidigare var synen på sex så liberal så det var vanligt att man erbjöd ens kompis att knulla ens syster bara för att visa att man var polare. Han menade att attityden hade ändrat något i en striktare riktning, men tydligen inte hur mycket som helst.
Inte så konstigt då att det finns så mycket sexklubbar och swingerklubbar i Tjeckien.
En anekdot: Fick av en slump reda på att min morbror och hans fru är swingers, detta var för flera år sedan. Bara jag vet om det, inte någon annan i min familj iaf.
Förra året så var de på besök hemma hos päronen, och jag var på besök där med av en tillfällighet.
Satt och fikade vid bordet och mina föräldrar och morbror med fru disskuterar resmål och Prag kom upp då morbrorn skulle dit om någon månad.
Päronen (som gillar kultur) babblade på om att gå på museum, klassiska konserter och se bron, men min morbror svarade då "hörs bra ut, fast vi åker dit för andra orsaker"
Ser min morbror snegla på frun och hon nickar, och jag sätter nästan kaffet i halsen