2016-12-27, 14:23
Medlem
punanihunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putteH_
Det är värt att fixa första till PS4:an

E det märkbar skillnad mellan ps3 och ps4 versionen av TLOU?
Lär väl skaffa remastered i alla fall.
Citera
2016-12-28, 15:25
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punanihunter
E det märkbar skillnad mellan ps3 och ps4 versionen av TLOU?
Lär väl skaffa remastered i alla fall.

Lite nya funktioner och en liten skillnad. Känns så mycket bättre med 60 fps
Citera
2017-01-01, 16:24
Medlem
Hexen666s avatar
Framtiden är säkrad! Dead Space 4 lär ju komma också. Fram tills TLOU2 och DS4 är det bara att njuta av Star Citizen. Sen har vi ju Nintendo Switch också
Citera
2017-01-01, 20:13
Medlem
har inte klarat första spelet än, kanske kommit halvvägs, kanske mindre, vet inte.
Tyckte TLOU var oerhört tråkigt, väldigt enformigt, och samma smyga runt hela tiden.
Och som vanligt med Naughty Dog spel som denna och Uncharted så är AIn otroligt korkad.

Förstår inte riktigt vad folk gillar så mycket med TLOU
Citera
2017-01-01, 21:44
Medlem
punanihunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Framtiden är säkrad! Dead Space 4 lär ju komma också. Fram tills TLOU2 och DS4 är det bara att njuta av Star Citizen. Sen har vi ju Nintendo Switch också

Jag älskar Dead Space men vi lär inte få se DS4 på några år. Visceral håller ju på med Star Wars nu. :/
Citera
2017-01-01, 21:59
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastleksak
har inte klarat första spelet än, kanske kommit halvvägs, kanske mindre, vet inte.
Tyckte TLOU var oerhört tråkigt, väldigt enformigt, och samma smyga runt hela tiden.
Och som vanligt med Naughty Dog spel som denna och Uncharted så är AIn otroligt korkad.

Förstår inte riktigt vad folk gillar så mycket med TLOU

Storyn, musiken, inlevelsen, miljöerna, karaktärerna, rösterna, ansiktena.
Citera
2017-06-12, 21:29
Medlem
Tommy.Vercettis avatar
Förhoppningsvis får vi se mer av det här inatt på Sonys presskonferens, man får se till att hålla sig vaken bara.

Gameplay skulle vara fantastiskt, men det är möjligt att det är för tidigt.
Citera
2017-06-12, 21:33
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommy.Vercetti
Förhoppningsvis får vi se mer av det här inatt på Sonys presskonferens, man får se till att hålla sig vaken bara.

Gameplay skulle vara fantastiskt, men det är möjligt att det är för tidigt.

Hoppas verkligen på lite gameplay. Håll tummarna. Pallar dock inte sitta uppe och vänta.
Citera
2017-06-12, 21:37
Medlem
Tommy.Vercettis avatar
Citat:
Hoppas verkligen på lite gameplay. Håll tummarna. Pallar dock inte sitta uppe och vänta.
Ja det börjar ju inte förrän 3 tror jag. Fin present till frukosten om inte annat.
Citera
2017-06-12, 22:26
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommy.Vercetti
Ja det börjar ju inte förrän 3 tror jag. Fin present till frukosten om inte annat.

4 tror jag :P verkligen!
Citera
2017-06-12, 23:34
Medlem
Tommy.Vercettis avatar
Citat:
4 tror jag :P verkligen!
Presskonferens börjar 6pm pacific time, så 9 timmar framåt blir väl ändå 3 på natten här? Fast du kanske menade/gissade vilket klockslag vi får se tlou 2? Att de kanske sparar det bästa till sist.
Citera
2017-06-13, 01:06
Medlem
Korders avatar
Känns fett onödigt rent storymässigt med en uppföljare, men jag ser förstås ändå mycket fram emot den. Det är väl en skaplig lågoddsare att vi kommer få lira som Ellie också den här gången, likt DLC:t. Kanske börjar de t.o.m banka på den stora co-op-trumman och gör det möjligt för två spelare att styra Joel resp. Ellie. Det känns inte som Naughty Dogs stil, men däremot är det ju en tydlig marknadstrend med fokus på co-op och multiplayer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in