Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-19, 13:03
  #853
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putteH_
Yes, ska garanterat uppgradera.

Citat:
Ursprungligen postat av Huxfluxijan
Agree

Jag föll för frestelsen, tycker inte det är nån direkt skillnad grafiskt sett. Dock var no return lite småkul. Konstigt att man kan använda “invisible when prone” om man är en fegis..
Citera
2024-01-19, 14:15
  #854
Avstängd
Jango-fetts avatar
Har den släppts till pc än?
Citera
2024-01-19, 18:22
  #855
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jango-fett
Har den släppts till pc än?

Svårt att kolla upp själv?
Citera
2024-01-19, 18:47
  #856
Avstängd
Jango-fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Svårt att kolla upp själv?

Jag kan kolla upp själv men istället för att skriva ett helt hjärndött inlägg kunde du skriva ja eller nej
Citera
2024-01-19, 18:53
  #857
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jango-fett
Jag kan kolla upp själv men istället för att skriva ett helt hjärndött inlägg kunde du skriva ja eller nej

Nej säger vi då.
Citera
2024-01-19, 18:58
  #858
Avstängd
Jango-fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Nej säger vi då.

tack
Citera
2024-01-21, 11:08
  #859
Medlem
Är det extra material i storymode eller hur blev det? Jag har köpt uppgraderingen och startade ett nytt game igår. Hann dock bara spela någon timme så kom inte särskilt långt.
Citera
2024-01-23, 09:17
  #860
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhbmad
Är det extra material i storymode eller hur blev det? Jag har köpt uppgraderingen och startade ett nytt game igår. Hann dock bara spela någon timme så kom inte särskilt långt.

Nej inget nytt i story mode.
Citera
2024-01-24, 12:43
  #861
Medlem
drinksareonmes avatar
Kör lite no return. Har kommit till Bloatern i garaget är ju helt jäkla omöjligt. Sänkt svårighetsgraden till light men inte fasen hjälper det. Kommer ju 10 andra jäkla as som svärmar mig och kontrollen för att byta utrustning är ju heller keff när man måste släppa vänster spak för att komma åt styrkorset samtidigt som man måste sprinta. Hinner inte använda healthkit heller. Skiter snart i detta.
Citera
2024-02-07, 23:48
  #862
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Kör lite no return. Har kommit till Bloatern i garaget är ju helt jäkla omöjligt. Sänkt svårighetsgraden till light men inte fasen hjälper det. Kommer ju 10 andra jäkla as som svärmar mig och kontrollen för att byta utrustning är ju heller keff när man måste släppa vänster spak för att komma åt styrkorset samtidigt som man måste sprinta. Hinner inte använda healthkit heller. Skiter snart i detta.

Kasta några molotovs på honom (om du har det) sen några skott med hagelbössan i benen så lägger han sig snabbt.
Citera
2024-02-07, 23:51
  #863
Medlem
CuckoosNests avatar
Synd man inte kan köra CoOp i No return, det hade nog kunnat var kul.
Vad tyckte ni om dokumentären om skapande av spelet? Själv tyckte jag det var kul och intressant att få följa med bakom kulisserna.
Citera
2024-02-08, 10:35
  #864
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Kasta några molotovs på honom (om du har det) sen några skott med hagelbössan i benen så lägger han sig snabbt.

Fick ner han efter några försök, segt att man måste spela igenom allt innan han dyker upp. Men det är väl iofs poängen med no return. Har gjort allt som går att göra där, inget man direkt spelar igen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback