2018-06-07, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
NEJ DET ÄR INTE FAKE NEWS ALLS! Den inre kärnan på 100 pers i JÄH jobbar EXAKT så, det finns en uppsjö skärmdumpar på detta. Men nu kommer förstås du kontra med det förutsägbara, att "de är förfalskade" - nej det är de inte.
Ja, ja, har hört det till leda av er fakenewsproducenter!

Citat:
Du skulle inte dra dig för det, nej, för det är ju så ni rullar!
Varför? Varför anmäla folk för att de gått med i en grupp? Varför anmäla folk som inte ens skrivit i gruppen?
Nej, det är inte så vi jobbar. Men jag har föreslagit det men fått ett stort rungande NEJ!

Citat:
Jag har bevis för detta. Som sagt, folk som inte ens skrivit i gruppen hade blivit av med sina konton. När en sån sak händer är det bara naturligt att man söker sig komma i kontakt med andra drabbade, vilket skedde här. Den enda gemensamma nämnaren var Springaregruppen.
Visa de bevis du har! Utan det är inte bevis något bevis utan bara lumpet förtal.
Citera
2018-06-07, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Har du inte tillgång till internet utomlands? Nåväl, vill du kommentera mitt senaste svar till dig här:
Ditt svar kommer inte med här. Lika bra det för jag förstår inte ditt svar.

Jag har tillgång till internet utomlands men jag använder oftast telefon för den saken och eftersom Flashback ligger i Sverige kan det bli merkostnad. Dessutom stänger jag av möjligheten för telefonen att använda nätet när jag är utomlands. Varför detta intresse för när jag är på internet?
Citera
2018-06-07, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hicku
Jaså? Du hinner alltså inte? Skräll.

Senaste aktivitet: Idag 13:34 (cirka 25 minuter efter ditt inlägg) under den tiden hade du kunnat besvara massvis med frågor, men du har alltså inte tid? Ridå.
Tyvärr får jag göra dig besviken här men så är det när man är uppassad från flera håll. Jag brukar lämna fönster uppe så den aktivitet du ser är inte alltid relevant.
Citera
2018-06-07, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Golv-Lars
Det här inlägget bekräftar endast det vi gång på gång drar upp. Ni vill skrämmas.

Jag personligen ser er som något som kan liknas vid en Hitler Jugend-verksamhet. Jugend betyder ju vad det betyder.

Eftersom ni inte är allt för aktiva här på samma sätt så får vi väl anta att elitförbanden med mer kompetenta vuxna människor jagar oss oliktänkande här.

Med oliktänkande så menar jag inte fullblodsrasister eller NMR-anhängare, utan tyvärr så är det bara människor som inte faller ert Reich i smaken.
Jag lider med dig!
Om du är så känslig att en vänlig ton får dig att känna dig förföljd så lider jag verkligen med dig.
Citera
2018-06-07, 00:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Fast svaret på det kommer ju bli att det är gruppen inte ansvarig för eftersom det inte är gruppen som gör det.

Det är ju så det funkar. Man skryter om 75 000 medlemmar och man kan välja att ta åt sig äran för en del de gör och låtsas som att annat de gör inte har med gruppen att göra. På så sätt har man aldrig något ansvar för någonting, men man kan inkassera pengar. En lysande affärsidé får man säga.
Så kan det ju förstås vara men det är inte många av dem som läser här så det känner inte till den teorin. Men det du skriver stämmer annars väldig väl på Flashback. Flashback tar aldrig ansvar för det medlemmarna skriver, det är deras eget ansvar, därefter låser ni inläggen så att de som har ansvar för sina inlägg inte kan ta det ansvaret. Bra taktik, eller?
Citera
2018-06-07, 00:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Koyak
Det märks att det är röd dag idag, nu är hatgruppen ute och spyr sin galla överallt.
Nja, det gör ju de varje dag. Det behövs ingen särskilt namn på dagen för det.
Citera
2018-06-07, 00:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vem0th
Skillnaden är att #jagärhär inte kan diskutera politik med folk som har andra åsikter vilket du även själv visar upp. Som ett gäng inlägg upp så verkar ni älska att uppmärksamma läsförståelsen hos andra men som du i samma inlägg visar raka motsatsen.

Att dumförklara folk genom härskartekniker och grupptryck är inte god ton™ som #jagärhär säger sig vara.
Vad jag förstått är den du svarar inte medlem i #jagärhär men det är jag.
Kan säga att vi använder aldrig härskarteknik, vi får inte göra så i gruppens namn. Med 75.000 medlemmar är det kanske inte så lätt att veta vad alla gör så det går ju inte garantera att någon använder "härskarteknik". Å andra sidan är det ju inget en Flashbackare bryr sig om för det är ju vardag här.
Citera
2018-06-07, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kosto
...

Citat:
Ursprungligen postat av Sotnosens
...

https://www.facebook.com/hanif.bali/posts/10155645075630686?comment_id=10155646116495686&com ment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R9%22%7D

Ville bara fråga er om ni tycker detta är den "sakliga" ton som ni tycker #jäh står för?
Även intressant läsning för andra för att se hur infantilt en del #jäh medlemmar kan bete sig.
Senast redigerad av RandomAssHamster 2018-06-07 kl. 00:28.
Citera
2018-06-07, 00:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Christianit
Intressant att #jagärhär går in och försvarar slöjtvång. En av dom tokigaste kommentaren måste vara från Eva Karlsson: "Det pågår ingen massinvandring. Inte heller islamering."
Eva Karlsson har helt rätt! Massinvandring är något helt annat än det vi sett här och islamering (skall nog vara islamisering) är bara en myt på nätet som i vissa kretsar hittat ut i samhället. Egentligen är det tvärt om att muslimer efter ett tag tar efter oss i våra seder och bruk.
Citera
2018-06-07, 00:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RandomAssHamster
https://www.facebook.com/hanif.bali/posts/10155645075630686?comment_id=10155646116495686&com ment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R9%22%7D

Ville bara fråga er om ni tycker detta är den "sakliga" ton som ni tycker #jäh står för?
Även intressant läsning för andra för att se hur infantilt en del #jäh medlemmar kan bete sig.
Saklig ton är det säkert men det jag hänger upp mig på är användandet av "politisk korrekt". Det är en mening som är hämtad från avgrunden (som Flashback) och passar inte alls en moderat politiker att använda.

Jag kan inte heller förstå varför man skall upplysa folk vem det ena eller andra bor med? Jag tycker det är ett onödigt sätt att visa sin avsikt.
Citera
2018-06-07, 01:24
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Saklig ton är det säkert men det jag hänger upp mig på är användandet av "politisk korrekt". Det är en mening som är hämtad från avgrunden (som Flashback) och passar inte alls en moderat politiker att använda.
Du är väldigt okunnig och historielös. Vad som är ”politiskt korrekt” varierar över tid. I Nazityskland var nazismen politiskt korrekt. I Sverige 2018 är #jagärhär en närmast parodisk uppvisning av nutida politisk korrekthet. Precis som i Nazityskland är den nutida svenska politiska korrektheten en hänsynslös strävan efter ett utopiskt samhälle.
Citera
2018-06-07, 01:36
Medlem
Citat:
"Det är en mening som är hämtad från avgrunden (som Flashback)"

"Å andra sidan är det ju inget en Flashbackare bryr sig om för det är ju vardag här."

Jag hoppas att du är medveten om att ditt bidrag till en seriös diskussion blir minimalt när du envisas med att slänga dig med ogrundade känsloargument? Och när de känslobaserade utspelen sedan bygger på att försöka häckla hela diskussionsforumets samlade medlemsbas resulterar det enbart i att du motarbetar dig själv och i förlängningen den facebookgrupp du tror dig försvara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in