• 1
  • 2
2016-11-18, 18:35
Medlem
Det är helt sjukt att jag fortfarande tänker på mitt X med känslor.
Jag har inte träffat henne på 10år men saknar henne som fan. Det var inget speciellt förhållande heller att det var en toppen brud men trots hennes fel så älskar jag henne.

Det var kärlek vid första ögonkast för min del alla fall. Hennes känslor för mig tror jag dog ut efter några månader och det var mest på grund av mina fel.

Jag hade par förhållande efter henne men nu har jag inte haft något på 6 år. Hon är en av dom stora anledningar att jag inte haft något.
Jag har aldrig varit den killen som vill ha många förhållande utan mig räcker med en. Likförbannat så har det blivit många ändå

Hur ska jag kunna ingå förhållande men någon när jag är fortfarande kär i mitt X?

Jag kommer nog aldrig sluta älska mitt X och det visste jag redan ifrån början att jag är den typ av kille att när jag blir kär så är det för evigt.

Hur gör ni för att tackla sådant här?
Citera
2016-11-18, 18:36
Bannlyst
Det är ganska normalt !
Du kan försöka ta kontakt med henne på instagram eller liknande.
Citera
2016-11-18, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamNyfiken
Det är ganska normalt !

Jag tror inte det är någon ide. Hon träffade en kille på dejtingsajt typ någon månad efter hon dumpade mig efter 2år.
Dom har vart ihop sen dess och är gifta nu.
Citera
2016-11-18, 18:43
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Jag har inte träffat henne på 10år men saknar henne som fan. Det var inget speciellt förhållande heller att det var en toppen brud men trots hennes fel så älskar jag henne.

Det var kärlek vid första ögonkast för min del alla fall. Hennes känslor för mig tror jag dog ut efter några månader och det var mest på grund av mina fel.

Jag hade par förhållande efter henne men nu har jag inte haft något på 6 år. Hon är en av dom stora anledningar att jag inte haft något.
Jag har aldrig varit den killen som vill ha många förhållande utan mig räcker med en. Likförbannat så har det blivit många ändå

Hur ska jag kunna ingå förhållande men någon när jag är fortfarande kär i mitt X?

Jag kommer nog aldrig sluta älska mitt X och det visste jag redan ifrån början att jag är den typ av kille att när jag blir kär så är det för evigt.

du är förbrukad, sluta skyll på henne, du är besatt och pratar strunt. förnya dej själv, den enda anledningen att du inte har haft relationer är du
Citera
2016-11-18, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
du är förbrukad, sluta skyll på henne, du är besatt och pratar strunt. förnya dej själv, den enda anledningen att du inte har haft relationer är du
Så bra skrivet!
Citera
2016-11-18, 18:46
Medlem
Boxer-Roberts avatar
På ett sätt blir jag glad att jag aldrig upplevt äkta kärlek. Har haft tjejer och så, men aldrig riktigt känt något särskilt. Inte som det "ska" vara med starka känslostormar och villkorslös förälskelse.

Detta är väl baksidan av det.
Citera
2016-11-18, 18:48
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamNyfiken
Det är ganska normalt !

Vad ska det ge?
Citera
Medlem
Man accepterar faktumet och går vidare. Det behöver inte påverka ditt liv eller framtida relationer om du inte låter det göra det. Du låter faktiskt lite besatt om du avstått från andra tjejer i 6 år på grund av någon som förmodligen glömt att du ens existerar.

Citat:

Det är bara en massa trams och är en av anledningen till varför du fortfarande är besatt av henne idag. Snacka om att förstöra för sig själv när man tänker så.
Senast redigerad av annaskatter 2016-11-18 kl. 18:51.
Citera
Medlem
Pallestroms avatar
Det kan väl inte vara vanligt?
Så klart det kan vara så för några men vanligt kan det inte vara att vara kär i ett ex
Efter 10 år...
Citera
2016-11-18, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus

Vadå skyll på henne? På vilket sätt gör jag det.

Att jag är förbrukad vet jag redan. Jag hade min chans med henne och jag tog inte vara på den.

Besatt för att jag fortfarande älskar henne knappast.
Citera
2016-11-18, 18:50
Medlem
Zteffen81s avatar
Det är inte normalt att ha känslor för sitt ex efter 10 år...

Gå vidare, du hittar någon bättre när du släppt henne.
Citera
2016-11-18, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt

Jag tänkte på mitt ex som jag hade för... shit, 12 år sedan. Vi var bara tillsammans i drygt ett halvår men hade det så jävla bra och han var nog den första jag verkligen kunde öppna mitt hjärta för, sjukt bra sex hade vi också... Jag har mer eller mindre tänkt på honom sedan dess, varit gift, haft relationer, men han har liksom en särskild plats, skulle hugga i mig om jag såg honom nu tror jag. Dock insåg jag att han var en härlig tillflyktsort mentalt när jag hade det jobbigt i övrigt i livet och klart jag säkert förskönat honom en del också. Jag kan tänka att han är död, borta, han kan omöjligtvis vara samma kille nu så nu känns det som jag sörjt klart honom och tänker mer på honom som ett fint, melankolist och hett minne av en person som berörde mig på djupet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in