2016-11-18, 18:52
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Vadå skyll på henne? På vilket sätt gör jag det.

Att jag är förbrukad vet jag redan. Jag hade min chans med henne och jag tog inte vara på den.

Besatt för att jag fortfarande älskar henne knappast.
Du är fortfarande fast i förnekelse.

Här skyller du på henne:

"det var en toppen brud men trots hennes fel så älskar jag henne."

Samt här:
"Hon är en av dom stora anledningar att jag inte haft något."

Här är du besatt:
"Jag har inte träffat henne på 10år men saknar henne som fan."

Och här:
"Jag kommer nog aldrig sluta älska mitt X"

Slutligen snackar du skit här:
"Jag har aldrig varit den killen som vill ha många förhållande utan mig räcker med en. Likförbannat så har det blivit många ändå"
Citera
2016-11-18, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annaskatter
Man accepterar faktumet och går vidare. Det behöver inte påverka ditt liv eller framtida relationer om du inte låter det göra det. Du låter faktiskt lite besatt om du avstått från andra tjejer i 6 år på grund av någon som förmodligen glömt att du ens existerar.

Det är bara en massa trams och är en av anledningen till varför du fortfarande är besatt av henne idag. Snacka om att förstöra för sig själv när man tänker så.

Jag har ju accepterat och gått vidare. Jag har ju haft relationer efter henne.
Jag har haft känslor för andra men inte så starkt som jag har haft för henne.

PÅ vilket sätt är jag besatt för att jag fortfarande älskar mitt X?
Jag har ju ingen kontakt med henne?
Kan erkänna att jag smygkikar på hennes FB några ggr per år men hon har ganska stängd FB.

Om det är besatthet enligt dig så då är jag besatt då.

Jag tror inte hon har glömt mig men jag tror inte hon älskar mig utan hon tänker nog inte ens på mig. Hon är gift och familj och har en snubbe hon vart tillsammans med i typ 10 år.

Jag kan inte rå för hur jag känner när jag tänker på henne.
Det är inte heller så att jag tänker på henne hela tiden.

Jag tror inte ni här inne vet skillnad på att älskar någon för evigt och vara tillfälligt kär.
Citera
2016-11-18, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av less.is.bore
Jag tänkte på mitt ex som jag hade för... shit, 12 år sedan. Vi var bara tillsammans i drygt ett halvår men hade det så jävla bra och han var nog den första jag verkligen kunde öppna mitt hjärta för, sjukt bra sex hade vi också... Jag har mer eller mindre tänkt på honom sedan dess, varit gift, haft relationer, men han har liksom en särskild plats, skulle hugga i mig om jag såg honom nu tror jag. Dock insåg jag att han var en härlig tillflyktsort mentalt när jag hade det jobbigt i övrigt i livet och klart jag säkert förskönat honom en del också. Jag kan tänka att han är död, borta, han kan omöjligtvis vara samma kille nu så nu känns det som jag sörjt klart honom och tänker mer på honom som ett fint, melankolist och hett minne av en person som berörde mig på djupet.

Tänkte väl att det fanns någon mer som mig.
Som tur är jag ganska ärlig med att det var inte kanon men det var ändå hon jag vill leva med för resten av livet. Vet att det finns bättre tjejer där ute en hon men hon var den jag ville ha.
Citera
2016-11-18, 19:07
Medlem
Citat:
Tänkte väl att det fanns någon mer som mig.
Som tur är jag ganska ärlig med att det var inte kanon men det var ändå hon jag vill leva med för resten av livet. Vet att det finns bättre tjejer där ute en hon men hon var den jag ville ha.
Vi kan inte alltid få det vi vill ha, och att vi vill ha någon betyder inte att dessa någon är bra för oss.
Citera
2016-11-18, 19:11
Medlem
Citat:
Jag har ju accepterat och gått vidare. Jag har ju haft relationer efter henne.
Jag har haft känslor för andra men inte så starkt som jag har haft för henne.

PÅ vilket sätt är jag besatt för att jag fortfarande älskar mitt X?
Jag har ju ingen kontakt med henne?
Kan erkänna att jag smygkikar på hennes FB några ggr per år men hon har ganska stängd FB.

Du stalkar henne. Jo du är besatt och har inte gått vidare.

Citat:
Om det är besatthet enligt dig så då är jag besatt då.

Jag tror inte hon har glömt mig men jag tror inte hon älskar mig utan hon tänker nog inte ens på mig. Hon är gift och familj och har en snubbe hon vart tillsammans med i typ 10 år.

Bra. Hon tänker inte på dig. Du är bara ett fragment i hennes minne. Ändå går du runt och är besatt av henne. Du låter lite psyksjuk.

Citat:

Jag kan inte rå för hur jag känner när jag tänker på henne.
Det är inte heller så att jag tänker på henne hela tiden.

Jag tror inte ni här inne vet skillnad på att älskar någon för evigt och vara tillfälligt kär.

Du har en överdriven romantiserad bild av verkligheten och hjärnknullar dig själv med en massa nonsens.

Vadå jag kommer nog aldrig älska någon lika mycket längre?
Hur fan vet du det? det är bara ett antagande du gör för att du inte vill gå vidare och inse att det verkligen är slut?

No-contact regeln är viktig. Det betyder absolut ingen kontakt med tjejen varken på nätet eller i verkligheten. Det innebär även att du ska sluta kolla upp vad hon har för sig. Men du har gått runt i 10 jävla år och tänkt på samma jävla brud.

Tror du att ni kommer bli ett par igen någonsin?
Tillåt mig att skratta...
Citera
2016-11-18, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Du är fortfarande fast i förnekelse.

Här skyller du på henne:

"det var en toppen brud men trots hennes fel så älskar jag henne."

Samt här:
"Hon är en av dom stora anledningar att jag inte haft något."

Här är du besatt:
"Jag har inte träffat henne på 10år men saknar henne som fan."

Och här:
"Jag kommer nog aldrig sluta älska mitt X"

Slutligen snackar du skit här:
"Jag har aldrig varit den killen som vill ha många förhållande utan mig räcker med en. Likförbannat så har det blivit många ändå"

Haha
1. a,Nej det betyder inte att jag skyller på henne. Det är för att visa att jag inte förskönar henne på något sätt utan är ärlig med vad våran relation var.
b, Nej det är ingen skuld på henne utan jag vet mycket väl att det är mitt fel.

2. Besatt för att man fortfarande älskar någon efter 10 år, knappast.
Besatthet är inte kärlek. Du får nog slå upp ordet besatthet.

3. Så bara för man vill ha ett förhållande så snackar man skit, wow.
Citera
2016-11-18, 19:14
Medlem
Citat:

Bra. Hon tänker inte på dig. Du är bara ett fragment i hennes minne. Ändå går du runt och är besatt av henne. Du låter lite psyksjuk.

Du har en överdriven romantiserad bild av verkligheten och hjärnknullar dig själv med en massa nonsens.

Hur fan vet du det? det är bara ett antagande du gör för att du inte vill gå vidare och inse att det verkligen är slut?

No-contact regeln är viktig. Det betyder absolut ingen kontakt med tjejen varken på nätet eller i verkligheten. Det innebär även att du ska sluta kolla upp vad hon har för sig. Men du har gått runt i 10 jävla år och tänkt på samma jävla brud.

Damn du är hård!!!
Citera
2016-11-18, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diosa7
Vi kan inte alltid få det vi vill ha, och att vi vill ha någon betyder inte att dessa någon är bra för oss.

Exakt.
Citera
2016-11-18, 19:18
Bannlyst
Det är inte så att jag går och tänker på henne dagligen men jag tänker ändå på henne, och ja det har gått 15 år. Dock så tänkte jag på henne dagligen ibörjan, hade kort på henne vid mitt bord även efter det var slut. Det pågick i typ två år.
Citera
2016-11-18, 19:25
Medlem
Citat:

Så du kallar det stalking för att jag smygkikar på hennes typ stängda FB. Man kan se någon enstaka bild.
Slå upp stalking, tack.

Precis, jag är ett fragment i hennes minne.
Men jag är inte besatt eller psykiskt sjuk.

Du får lite mer ord i hemläxa besatt och psykisk sjuk.

Jag är romantisk lagd kille och jag har alltid varit det. Det är just därför jag inte vill ha många förhållande utan jag vill hitta en. Vad är felet i det?

Nej jag har ingen kontakt med henne och jag kommer inte ta kontakt med henne.
Jag kan träffa henne imorgon om jag vill då hon jobbar på samma jobb i 10års tid och jag kan vara där på typ 15 min ifrån mig.
Men som sagt jag kommer inte ta kontakt med henne. Kanske jag kommer se henne nån gång eftersom vi jobbar i samma bransch så risken är ganska stor att vi någon kommer ses. Hittills så har vi lyckats undvika varandra.

Det märks tydligt att du har problem med kärlek eftersom du har en sådan hård attityd till det.
Du verkar inte tro på evig kärlek och tycker det är bullshit. Undra ens om du tro på kärlek överhuvudtaget eftersom du verkar tro att det har att göra med besatthet och stalking.
Citera
2016-11-18, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chemistry-sb
Det är inte så att jag går och tänker på henne dagligen men jag tänker ändå på henne, och ja det har gått 15 år. Dock så tänkte jag på henne dagligen ibörjan, hade kort på henne vid mitt bord även efter det var slut. Det pågick i typ två år.

En till välkommen i klubben.
Citera
2016-11-18, 19:29
Medlem
Citat:

Det märks tydligt att du har problem med kärlek eftersom du har en sådan hård attityd till det.
Du verkar inte tro på evig kärlek och tycker det är bullshit. Undra ens om du tro på kärlek överhuvudtaget eftersom du verkar tro att det har att göra med besatthet och stalking.

Haha. Det här slutar ju inte förvåna. Du lever i lala land. Njut av din eviga tortyr i jakt på den "eviga kärleken".

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in