Citat:
Ursprungligen postat av
annaskatter
Du stalkar henne. Jo du är besatt och har inte gått vidare.
Bra. Hon tänker inte på dig. Du är bara ett fragment i hennes minne. Ändå går du runt och är besatt av henne. Du låter lite psyksjuk.
Du har en överdriven romantiserad bild av verkligheten och hjärnknullar dig själv med en massa nonsens.
Vadå jag kommer nog aldrig älska någon lika mycket längre?
Hur fan vet du det? det är bara ett antagande du gör för att du inte vill gå vidare och inse att det verkligen är slut?
No-contact regeln är viktig. Det betyder absolut ingen kontakt med tjejen varken på nätet eller i verkligheten. Det innebär även att du ska sluta kolla upp vad hon har för sig. Men du har gått runt i 10 jävla år och tänkt på samma jävla brud.
Tror du att ni kommer bli ett par igen någonsin?
Tillåt mig att skratta...

Så du kallar det stalking för att jag smygkikar på hennes typ stängda FB. Man kan se någon enstaka bild.
Slå upp stalking, tack.
Precis, jag är ett fragment i hennes minne.
Men jag är inte besatt eller psykiskt sjuk.
Du får lite mer ord i hemläxa besatt och psykisk sjuk.
Jag är romantisk lagd kille och jag har alltid varit det. Det är just därför jag inte vill ha många förhållande utan jag vill hitta en. Vad är felet i det?
Nej jag har ingen kontakt med henne och jag kommer inte ta kontakt med henne.
Jag kan träffa henne imorgon om jag vill då hon jobbar på samma jobb i 10års tid och jag kan vara där på typ 15 min ifrån mig.
Men som sagt jag kommer inte ta kontakt med henne. Kanske jag kommer se henne nån gång eftersom vi jobbar i samma bransch så risken är ganska stor att vi någon kommer ses. Hittills så har vi lyckats undvika varandra.
Det märks tydligt att du har problem med kärlek eftersom du har en sådan hård attityd till det.
Du verkar inte tro på evig kärlek och tycker det är bullshit. Undra ens om du tro på kärlek överhuvudtaget eftersom du verkar tro att det har att göra med besatthet och stalking.