Attorney General: Trey Gowdy eller Jason Chaffetz (vill inte se Guiliani och för guds skull inte Christie!)
Secretary of Defense: Mike Flynn (blockad för nuvarande - osannolikt)
Treasury: Carl Icahn verkar möjlig kandidat, Steve Mnuchin också fast vet inte hur folket skulle reagera?
Vill inte se Ann Coulter på någon post, hon gör sig bättre på specifika frågor och sin roll som författare. Saknar politiskt tryck och anses väldigt kontroversiell. Även om jag älskar allt hon gör.
Ben Carson definitivt i någon roll, även om det bara är som konsult kring hälso-sjukvård och reformer kring Obamacare. Vet inte namnet på kvinnan som var med och skötte kampanjen men möjlig Press Secretary. Guiliani passar bättre på nån typ av Defense position. Det vore fantastiskt om han kunde få in Peter Thiell på ett hörn också!
Citat:
Ursprungligen postat av
tuffkatt
Problemet med Donald Trump är att han inte vet någonting. Han vet ingenting om det republikanska partiet, den republikanska traditionen eller den konservativa idéströmningen.
....
Det måste finnas balans i administrationen, och det får man inte genom att tillsätta ryggradslösa muppar som Chris Christie.
Här håller jag inte med och anser att det var precis därför som han vann valet. Däremot förstår jag vad du menar och delar oron över att man vill å ena sidan få med hela republikanska partiet (jag vill mena att en "independent" precis vann amerikanska valet

). Utan att bli alldeles för sammanbuntad med "den galna kristna republikanska imagen" för att nå över blocket och få stöd från resten.
Om sista stycket, så tror jag Christie blev för skadad i primärvalet men kanske jag överskattar hur långsynta folk är.