2016-11-08, 17:20
Medlem
Green party borde bli ganska stora detta val, kanske rent av det vettigaste alternativet.
2016-11-08, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Var fake kanal, CNN & Fox stänger ner allt nu ser jag. Helt dött, dom vill att folk kollar på tv:n
Du kan kolla här istället:

Democracy Now!
http://www.democracynow.org/live/watch_election_night_2016_coverage_with
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OphidianOnline
Jag bor i Florida, får tyvärr inte rösta i det här valet,och har bönat och bett min fru att gå och rösta, men hon vägrar..
Har träffat 6 Hillary supporter gentemot 50 stycken Pro-Trump (inkl. Svarta, latinos)

Tror Trump kommer att vinna, han drog betydligt mer publik än demokraterna, och alla hatar Hillary

Vet du något hur folk tänker efter hurricane matthews? Tänker dom fortfarande släpa sig ut och rösta? Menar, borde inte den ha gynnat Trump?
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Får Trump rösta på sig själv?
Absolut! Han har rösträtt som alla andra. Han kan till och med rösta på Clinton om han vill. Ingen kan stoppa honom.
Medlem
Inebriabiturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Green party borde bli ganska stora detta väl, kanske rent av det vettigaste alternativet.
Inte lika stora som Libertarian Party.
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Ja, det är klart att han får.
Okej, tack. Jag var osäker på om de fick rösta på sig själva.
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Får Trump rösta på sig själv?

Öh ja? Precis som Hillary och Stefan Löfven får. Även du får rösta på dig i själv i nästa riksdagsval.
Medlem
TheSwedishEmpires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Green party borde bli ganska stora detta val, kanske rent av det vettigaste alternativet.
Klimattomtar är aldrig vettigt.
2016-11-08, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sacramento
Det är något jobbigt att se valvakorna i Sverige. TV4 bjuder in experter från Södertorn. Det är värre än Sovjet-TV. Trump är ingen personlig favorit, men det vore minst sagt kul att se alla s k oberoende experter gråta i direktsändning.

Fast antagligen har även pol sci miffon från Södertörn bättre koll på valet än du, då din demografiska analys var rejält jävla skev. Det finns, med undantag för typ Texas en rätt stark korrelation mellan relativ fattigdom och vilket parti som vinner delstaten. Där de rikare och mer framgångsrika delstaterna generellt sett är blåa.

Man kan, om man så vill, säga att de relativt framgångsrika demokratiska delstaterna subventionerar de relativt fattiga republikanska delstaterna.
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Vill du bli riktigt paranoid på det sätt som bara ni Trump-tomtar kan bli så kan jag berätta att holdingbolaget där Economist ingår ägs av bla Rothschild-familjen:

https://en.wikipedia.org/wiki/Economist_Group

Att judiska intressen dominerar media i dom flesta västländer är så pass vanligt att det inte ens behövs nämnas. Det är liksom något som ska sitta i ryggraden och alltid hållas i bakhuvudet när man pratar om media.

Vettigare att nämna när det inte är så istället
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azimut68
Verkar som 2 personer har dött eller flyttat ifrån Millsfield.

Vid folkräkningen år 2000 bodde 22 personer på orten.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Millsfield

Fast jag tror oberoende kandidater fick tre röster också, så de kan ha haft en ökning av befolkningen!
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Var fake kanal, CNN & Fox stänger ner allt nu ser jag. Helt dött, dom vill att folk kollar på tv:n

Det har gått utmärkt att kolla livesändningar på Youtube under de senaste veckorna, men just nu när jag verkligen vill se, tas de bort. Det har inte varit några fakekanaler.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in