2016-11-08, 17:13
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Sky News sa faktiskt att det finns dom som buar och hurrar. Till skillnad från neutrala SVT.

Ja , dessutom påtalar de flera gånger att New York är en liberal stad, inte än Trump stad och att det därmed inte är konstigt att det är folk som ropar burop.
Medlem
AussieRedMans avatar
Första vallokalsundersökningarna borde droppa in snart.
Hillary nere på 1.2 ggr nu
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Du har analyserat det hela korrekt. Det handlar betydligt mindre om Trump som person, än vad han väcker hos det amerikanska folket: en lust att kväva den korrupta politiska eliten i Washington; en protest mot alla de skändliga saker som folk i maktens topp kommer undan med, men som "vanligt folk" får skaka galler i decennier för osv. För att ev föda fram/dö till något bättre.

En röst på Trollpackan är en röst på status quo (som iofs kommer att leda vidare till WW3 på sikt) - RÖR INTE mina aktier/fonder/real estate prices osv... Klart som fan att Wall Street/börsen/etablissemanget vill se en Hillary-vinst, då de VET att denna vinst garanterar fortsatt korruption/utsugning av folket/vinster, globalt såväl som nationellt, ännu en tid. De tänker ju kortsiktigt.

Men de med moralisk ryggrad, de röstar för Trump (trots hans fel och brister) i en desperat protest, som ett sista halmstrå att gripa tag i när det korrupta skeppet sjunker. Etablerad media (MSM) är som det där omtalade bandet på Titanic, som spelade på in i det sista....

Foliehatten är på ser jag. En röst på Trump är än mer en röst på etablissemanget, vad han än säger.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Det har ju förmedlats även i pro-Clinton media.
Vilket innebär vad?
2016-11-08, 17:14
Medlem
S.Kandals avatar
Bet365 ger 5 ggr pengarna på Trump. Jag var tvungen att gå in med ett par lökar, känner mig mer och mer säker på en Trump vinst.

Rent objektiv bedömning här grundad på erfarenhet. Jämna opinionsmätningar bör innebära att "skämsfaktorn" avgör.
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sacramento
Det är något jobbigt att se valvakorna i Sverige. TV4 bjuder in experter från Södertorn. Det är värre än Sovjet-TV. Trump är ingen personlig favorit, men det vore minst sagt kul att se alla s k oberoende experter gråta i direktsändning.
Jag ska slå Statstelevisionen när Trump vunnit Florida.
Obetalbart att se reaktionerna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Valet får ses som avgjort nu, tydligen förlorade Clinton Millsfield med 4 röster mot 16!

Verkar som 2 personer har dött eller flyttat ifrån Millsfield.

Vid folkräkningen år 2000 bodde 22 personer på orten.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Millsfield
2016-11-08, 17:15
Medlem
Passepartouts avatar
Nu "försvann" livesändningen för FOX-news på Youtube. Går inte ens att söka längre.
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Tack för ett bra inlägg, fick mig ett litet skratt på slutet också med Titanic
Förresten är inte detta med att byta president i USA att jämföra med ett hyttbyte på Titanic?!
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandmussla
Vilket innebär vad?

Ja, om ens motståndare säger något gott om en så lär ju det betyda att det är välkänt bland alla att det är så, så om man försöker säga motsatsen så blir det uppenbart att det är en lögn.

Kanske?
Medlem
Monica Lewinsky är i Goteborg:

http://www.expressen.se/gt/monica-lewinsky-till-goteborg

Varför stod hon inte på scen med Clintons andra sexoffer när Trump samlade ihop till en enad front? Det hade ju varit mumma för Trump om Lewinsky hade kunnat (återigen) detaljerat redogöra de sexuella eskapaderna med Bill inför Hillary! Hade älskat att se hennes min då hon blivit offentligt förudmjukad!
Senast redigerad av scrollock 2016-11-08 kl. 17:18.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
När tror ni man får veta när Florida är avgjort?

Runt midnatt?

Det är Florida som är hela valet i stort sett.

Jag bor i Florida, får tyvärr inte rösta i det här valet,och har bönat och bett min fru att gå och rösta, men hon vägrar..
Har träffat 6 Hillary supporter gentemot 50 stycken Pro-Trump (inkl. Svarta, latinos)

Tror Trump kommer att vinna, han drog betydligt mer publik än demokraterna, och alla hatar Hillary

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in