Citat:
Ursprungligen postat av
dot1q
Jo, som jag skrev. Jag är tyvärr liksom en åsna ett offer av svensk media. Nu vägrar jag läsa aftonbladet eftersom jag föraktar den blaskan (för att sedan gnälla över densamma som en pajas) men i expressen.se som självklart också är en Clintin anhängare stod uppgifterna om att Hillary Clinton ville ta emot 68.000 flyktingar från Syrien medan Trump vägrade ta emot dessa. Detta stoda att läsa för någon vecka sedan och samma uppgifter får mig att vilja att Trump vinner eftersom jag är en hejare på matematik enligt lärare jag haft genom åren. Jag vet vart dessa i såfall hamnar. Europa först!
Du får ta och beakta då även att nu 8 år med Obama lett till denna flyktingvåg främst genom amerikansk politik att instabilisera MÖ och där ska vi nu inte börja att tala om Clintons kopplingar till Saudiarabien (vilka tar emot noll av flyktingar) och har sin egen agenda att nu skapa instabilitet. Hillary kommer liksom bli än värre i att nu faktiskt få stabilitet och då inte att det nu ens ska finnas en grogrund för dessa flyktningsvågor som nu Trump faktiskt har en mycket bättre chans till då att nu inte är köpt av någon part.
Så för svensk del antingen då fortsatt Obama politik om nu än värre = fler och fler flyktingar medans USA då oavsett nu Hillary eller Trump själva kommer ta emot något större mängd alls.