2016-11-08, 17:16
Bannlyst
Hur svårt är det att avsätta en president?
Tänkte om Trump vinner och visar sig vara så galen som många tror.
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Bet365 ger 5 ggr pengarna på Trump. Jag var tvungen att gå in med ett par lökar, känner mig mer och mer säker på en Trump vinst.

Rent objektiv bedömning här grundad på erfarenhet. Jämna opinionsmätningar bör innebära att "skämsfaktorn" avgör.

Exakt så är det. Bradley-effekten.

Jag har också lassat in några tusenlappar. Känns bra just nu i alla fall!
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
När tror ni man får veta när Florida är avgjort?

Runt midnatt?

Det är Florida som är hela valet i stort sett.
Vallokalerna stänger kl.01.00 i Florida. Sen börjar de räkna. County efter county börjar dimpa in. Efter en timme, alltså kl. 02.00, bör flertalet countys ha rapporterat in och man bör se en tydlig trend vartåt det lutar.

Redan nu kan man glädja sig åt denna fantastiska artikel rörande Trumps framgångar i Florida: http://www.dailymail.co.uk/news/article-3913492/Battleground-Florida-Democrats-think-edge-early-voting-poll-lead-not-tighter.html

Ser mycket lovande ut!
2016-11-08, 17:17
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dot1q
Jag hoppas innerligt att Clinton vinner. Det är för att jag bor i Sverige och inte i USA. Tyvärr så vill majoriteten på det här forumet spela übermanliga och tänker däför inte långsikligt. Clinton är bra för Sverige och framtida invandringspolitk som kommer att råda här, inte där. Djävla miffon. GO Hillary.
Öh Clinton vill ha mer krig=fler flyktingar, så att det skulle leda till bättre "invandringspolitk" e bs.
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Nu "försvann" livesändningen för FOX-news på Youtube. Går inte ens att söka längre.

Var fake kanal, CNN & Fox stänger ner allt nu ser jag. Helt dött, dom vill att folk kollar på tv:n
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Hur svårt är det att avsätta en president?
Tänkte om Trump vinner och visar sig vara så galen som många tror.
Som många tror?
Vilka då,experterna hos Vänstermedia?
2016-11-08, 17:18
Medlem
Bakslag för lättkränkta Demokratväljare i Pennsylvania:

http://www.motherjones.com/politics/2016/11/pennsylvania-judge-trump-campaign-voter-intimidation

http://www.politico.com/blogs/under-the-radar/2016/11/voter-intimidation-injunction-pennsylvania-230901
2016-11-08, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr B
Inte riktat mot mig , men entusiasmen hos Trump anhängare är mycket större än Clinton enligt undersökningar, vilket kanske kan påvisa engagemanget att ta sig till vallokalerna.
Hmm... vart finns dessa undersökningar?

Är inte särskilt förvånad dock om Trumps anhängare har större entusiasm, då det känns som att många av anhängarna är rätt ilskna och trötta på "systemet". De vill ha förändring, och Trump har "lovat" dem detta. Jag har inget alls förtroende i att Trump kommer att ge dem vad de vill ha, men det är upp till väljarna själva att avgöra hur de känner. Tror också mycket på att Trump har hetsat upp folket rejält, allt mellan immigration till systemet till Hillary.
2016-11-08, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesTrombley
Hur stora upplopp kommer det bli om Trump vinner?

Inte speciellt stora.
Däremot lär det bli liv i luckan om Hillary vinner eftersom majoriteten av amerikanska befolkningen stödjer Trump, och är vansinnigt trötta på korruption och lögnaktiga politiker.

Förhandsröster och det lilla som syns än talar med majoritet till Trumps fördel, intressant detta
2016-11-08, 17:19
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff.Beck
Normalt kanske, tycker att Economist havererat och är obehagligt pro Clinton

Vill du bli riktigt paranoid på det sätt som bara ni Trump-tomtar kan bli så kan jag berätta att holdingbolaget där Economist ingår ägs av bla Rothschild-familjen:

https://en.wikipedia.org/wiki/Economist_Group

Citat:
The Economist Group is owned by the Cadbury, Rothschild, Schroder, Agnelli and other family interests as well as a number of staff and former staff shareholders.

2016-11-08, 17:20
Medlem
JaredLetos avatar
Får Trump rösta på sig själv?
2016-11-08, 17:20
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Får Trump rösta på sig själv?

Ja, det är klart att han får.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera