Citat:
Det är sånt här som gör att ingen tar er SD-are på allvar.
Nej, ingen kommer ta ifrån medelklassen dess kapital eller ägodelar.
Nej Silvia kommer inte behöva sälja hovjuvelerna.
Nej, ingen vill ta arbetarklassens små torp, i skärgården eller skogen, ifrån dom.
NEVER GONNA HAPPEN.
Däremot kommer en fortsatt stor invandring att sänka detta land som ett ankare fäst runt en mans ankel.
Det kommer bli värre än Rumänien i Sverige .
Kanske kommer de fd trälarna bli tvungna att flytta runt i EU och tigga, de med.
Det är sånt här som gör att ingen tar er SD-are på allvar.
Nej, ingen kommer ta ifrån medelklassen dess kapital eller ägodelar.
Nej Silvia kommer inte behöva sälja hovjuvelerna.
Nej, ingen vill ta arbetarklassens små torp, i skärgården eller skogen, ifrån dom.
NEVER GONNA HAPPEN.
Däremot kommer en fortsatt stor invandring att sänka detta land som ett ankare fäst runt en mans ankel.
Det kommer bli värre än Rumänien i Sverige .
Kanske kommer de fd trälarna bli tvungna att flytta runt i EU och tigga, de med.
Silvia sälja hovjuvelerna? Var har jag skrivit det?
Typiskt tramsig henvänsterretorik med smileys och överdrifter. Om du läser tråden lite noggrannare så ser du att jag skrivit svar på detta redan. Jag tror alltså inte heller att sommarstugor och villor kommer att beslagtas på ett tvingande eller våldsamt sätt. Självklart inte. Ingen politiker är så dum att han vill ha ett väpnat uppror på halsen.
Nej nej nej. Folket kommer i stället att få ett ERBJUDANDE.
Du skriver ju själv att invandringen kommer att sänka Sverige. Hur kommer det att gå till? Prova själv att lek med tanken på att bostadsbubblan brister samtidigt som vi har hundra tusen nyanlända som behöver bostad. Svensken kommer inte att kastas ut av militärpolis för att en arabfamilj ska bo i huset. Nej nej. Svensken kommer gråtande av glädje dela sin villa med en arabfamilj för att staten erbjuder att hjälpa till med huslånet som svensken inte längre kan betala.
Eller så kommer det hända på något annat sätt.
Om du inte tror att svensken kommer att tvingas "dela med sig" av villor och sommarstugor så får du fortsätta tro så om det gör dig gladare. Men tänk gärna ett varv till.